Gå til innhold

Bryr menn seg om brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken grad bryr menn seg om eller legger føringer for kjolen? Ser han den først på dagen, eller er han med på prøvene? Eller en mellomting? Hva hadde dere gjort hvis mannen ikke blandet seg inn i det hele tatt underveis, men like før bryllupet sa i en lattermild tone "så lenge det ikke er ballkjole, liksom". Og så er det nettopp det? 

Anonymkode: 5a486...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig opptatt av brudekjoler

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte rett ut hva slags kjole han så for seg at jeg hadde på meg. Han beskrev noe som liknet veldig det jeg allerede hadde tenkt på. Men jeg vet jo at han potensielt kan endre oppfatning underveis, han er litt vinglete haha. Hadde uansett ikke gått for å fullt ut imøtekomme hans visjon dersom jeg hadde sett for meg noe helt annet selv.

Men jeg tror at hvis mannen er veldig lite interessert i kjolen før bryllupet, så er det antakelig ikke hovedfokuset hans på selve dagen heller. Forhåpentligvis syntes han bruden sin er flott så lenge hun er komfortabel selv.

Anonymkode: 89d8e...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Han har heldigvis ganske klare meninger om hva slags kjole han mener jeg burde ha og hva han mener jeg kler. Så for han er det litt viktig. Vi er heldigvis enige i hva som er fint og ikke :)

Anonymkode: e349a...67f

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken grad bryr menn seg om eller legger føringer for kjolen? Ser han den først på dagen, eller er han med på prøvene? Eller en mellomting? Hva hadde dere gjort hvis mannen ikke blandet seg inn i det hele tatt underveis, men like før bryllupet sa i en lattermild tone "så lenge det ikke er ballkjole, liksom". Og så er det nettopp det? 

Menn flest driter i hvilken kjole, ang ballkjole dream on.

Endret av Atea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel mest opptatt av det som er under... 

Anonymkode: 270fc...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min hadde nok ikke brydd seg veldig så lenge jeg ikke kom inn kirka som en vandrende cupcake 😂

Anonymkode: 052c8...e40

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde dere gjort hvis mannen ikke blandet seg inn i det hele tatt underveis, men like før bryllupet sa i en lattermild tone "så lenge det ikke er ballkjole, liksom". Og så er det nettopp det? 

Det er jo kjipt, men det er jo veldig lite gjennomtenkt av han.

AnonymBruker
Skrevet

Her var mannen med til brudesalongen og endte opp med å kjøpe dress til bryllupet også, var vist ikke så veldig vanlig at mannen var med, og iallefall ikke at begge kjøpte klærne samtidig.. Kjolen jeg endte opp med sa han at lignet en bordduk før jeg fikk den på meg, men var veldig fornøyd etter jeg fikk den på.

Traff selgeren igjen på ferie et år etter vi kjøpte klærne, og hun husket oss igjen (vi husket ikke henne)

(Skal sies at vi gjorde "alt" i motsatt rekkefølge på bryllupsdagen.. Var først hos fotograf, så vielse i kirken, før vi dro og var de første som kom til festlokalet og tok imot gjestene)

Anonymkode: b20e8...084

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har sagt han vil den skal være feminin (hva nå enn det betyr, er en kjole liksom :P ) og hvit. 

Jeg er en person som kunne ha valgt en fin hvit jumpsuit, men han vil jeg skal ha kjole. 

Bortsett fra det så tror jeg at vi har ganske lik smak.

Anonymkode: 3e479...7b6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han brydde seg ikke så mye. Men han sa flere ganger at han syns jeg var fin på bryllupsdagen. Men når kjolen skulle av så skulle han ønske at kjolen var lettere å fjerne, det var snøring i ryggen, og vi brukte sikkert 15 minutter for å få meg ut av den uten å skade kjolen:fnise:

Anonymkode: 792b4...c35

Skrevet

Min forlovede er ikke så fryktelig interessert i klær, langt mindre kjoler og dall, men vi har snakket litt om hva jeg ser for meg og hva som er fint, og hva han synes er fint. Heldigvis tenker vi ganske likt. Det viktigste for oss er egentlig å finne en fin kjole til en rimelig pris, så vi kan bruke mer penger på resten av bryllupet, eller eventuelt bryllupsreise. 

Skrevet

Det kommer helt an på både mann og kjole tror jeg.

Jeg så ikke kjolen da hun kjøpte den, men visste hvilken "type" det var, mulig jeg så den i et blad, men så den aldri på henne før selve dagen. Helt greit for meg.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at om kjolen har vært igjennom sensuren til bruden og moren/venninner, så er nok mannen fornøyd.

Unntaket må jo være om man har en veldig spesiell kjole, ev, ikke hvit.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: aa204...614

Skrevet

Mannen min hadde ganske stor innflytelse. Noen dager etter at han fridde hentet jeg en kjole fra skapet og sa jeg hadde tenkt å bruke den. Han likte verkene fargen eller fasongen og insisterte på at vi begge skulle ha nye klær. Som kvinne gikk jeg selvfølgelig med på det, og jakten på den perfekte kjolen startet. Hvit/lys kjole ville jeg ikke ha. Heller ikke masse tyll og blonder. Vi snakket litt om farger og var raskt enige om rød kjole. Jeg hadde en knelang rød kjole i skapet, men gikk på kjolejakt for å se om jeg kunne finne en jeg likte bedre. Hvilken kvinne sier nei når mannen insisterer på at hun skal gå på shopping? Uten beløpsgrense!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...