Gå til innhold

Synes dere disse menn syter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er litt sytete, med tanke på at kvinner som utsettes for voldtekt ikke kan forsvare seg, det kan mennene. Derfor ER det et poeng at det er mye verre for en kvinne å bli voldtatt enn det er for en mann.

Anonymkode: a4802...c4d

Mange av dem var barn da det skjedde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er litt sytete, med tanke på at kvinner som utsettes for voldtekt ikke kan forsvare seg, det kan mennene. Derfor ER det et poeng at det er mye verre for en kvinne å bli voldtatt enn det er for en mann.

Anonymkode: a4802...c4d

Det er like jævlig uansett kjønn, eller mener du at gutter/menn uansett alder faktisk kan forsvare seg mer enn jenter/damer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi bry oss om dette ?

Anonymkode: 7d03c...396

Fordet voldtekt er voldtekt uansett kjønn, og det taes for lett på denne kriminaliteten.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. De er menn. Menn kan ikke bli voldtatt, det er det bare kvinner som kan.

Hilsen feminist.

Anonymkode: 5e348...be4

Rapportert

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke få dårlig samvittighet, menn vil alltid ha sex. Så det er ikke mulig å utsette dem for sexpress.

Anonymkode: 7d03c...396

Vær snill å bli voksen, menn på lik linje med kvinner har ikke alltid lyst på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke få dårlig samvittighet, menn vil alltid ha sex. Så det er ikke mulig å utsette dem for sexpress.

Anonymkode: 7d03c...396

Noen av oss har standarder, det er ikke alle som tenker "hull er hull". Personlig er jeg kresen, og da synes jeg det er ugreit å bli tafset på av noen jeg synes er lite attraktiv.

Anonymkode: 74119...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke få dårlig samvittighet, menn vil alltid ha sex. Så det er ikke mulig å utsette dem for sexpress.

Anonymkode: 7d03c...396

Dessverre er det det man gjerne tenker :icon_frown:

Tror det finnes mye skjult overgrep der ute. F.ex. Pearl Jam's Eddie Vedder skrev en trilogi som han kalte "Mamasan" (mama's son), som går langt i å si at Vedder ble utsatt for overgrep av moren.
Alive, Pearl Jams' "Grunge anthem" er en av sangene i trilogien. Tenker dette var det nok ikke mange som visste.
http://www.fivehorizons.com/songs/dec99/index.shtml

one who is wronged and does wrong

Alive
live from 6/18/92
[mp3 - 9,016K]

 

  "The story of the song is that a mother is with a father and the father dies. It's an intense thing because the son looks just like the father. The son grows up to be the father, the person that she lost. His father's dead, and now this confusion, his mother, his love, how does he love her, how does she love him? In fact, the mother, even though she marries somebody else, there's no one she's ever loved more than the father. You know how it is, first loves and stuff. And the guy dies. How could you ever get him back? But the son. He looks exactly like him. It's uncanny. So she wants him. The son is oblivious to it all. He doesn't know what the fuck is going on. He's still dealing, he's still growing up. He's still dealing with love, he's still dealing with the death of his father. All he knows is 'I'm still alive' -- those three words, that's totally out of burden."

   "Now the second verse is 'Oh she walks slowly into a young man's room... I can remember to this very day... the look... the look.' And I don't say anything else. And because I'm saying, 'The look, the look' everyone thinks it goes with 'on her face.' It's not on her face. The look is between her legs. Where do you go with that? That's where you came from."

   "But I'm still alive. I'm the lover that's still alive. And the whole conversation about 'You're still alive, she said' And his doubts: 'Do I deserve to be? Is that the question?' Because he's fucked up forever!"1

 

becomes a criminal

Once
live from 6/18/92
[mp3 - 3,861K]

 

     "So now he doesn't know how to deal with it. So what does he do, he goes out killing people -- that was [the song] 'Once.' He becomes a serial killer." 1

and ends up in jail

Footsteps
live from 6/18/92
[mp3 - 5,035K]

 

 

 

  "And 'Footsteps,' [the final song of the trilogy], that's when he gets executed. That's what happens. The Green River killer... and in San Diego, there was another prostitute killer down there. Somehow I related to that. I think that happens more than we know. It's a modern way of dealing with a bad life." 1

 

Anonymkode: 67274...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen bitter kvinne som prøve å legge skylden for hva ditt eget kjønn gjør over på menn. Ikke at det er noe nytt.

Anonymkode: b7262...59e

:sFun_sleeping:

Anonymkode: f739a...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan menn bli voldtatt, men jeg tror det er veldig få som i realiteten blir det sammenlignet med kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. De er menn. Menn kan ikke bli voldtatt, det er det bare kvinner som kan.

Hilsen feminist.

Anonymkode: 5e348...be4

Du er ikke en feminist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep.
/lillesky (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Veggdyret skrev:

Jeg er feminist og liker menn generelt veldig godt.

Hva er liksom kampsaken din i Norge? Hvilke rettigheter har menn som kvinner ikke har i Norge?

Trodde vi nå var ganske så likestilte her jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Det er like jævlig uansett kjønn, eller mener du at gutter/menn uansett alder faktisk kan forsvare seg mer enn jenter/damer?

 

Mange voldtekter av menn begås jo dessuten av andre menn. 

Anonymkode: 055d9...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Veggdyret skrev:

"Vi feminister" hater ikke menn.

Noen få menn liker derimot å utgi seg for å være kvinner, påstå at de er feminister, og deretter skrive ting som "vi hater menn, hilsen feminist",

Jeg er feminist og liker menn generelt veldig godt. De gjør alle andre feminister jeg kjenner også.

Og til det opprinnelige spørsmålet: Nei, disse mennene syter ikke, de setter fokus på noe viktig.

Jada, det er salvsagt alltid menn sin feil, for ingen kvinner kan noen sinne gjøre noe galt.

Anonymkode: b7262...59e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de syter ikke. Steintøffe menn, som belyser noe svært viktig. Overgrep mot barn, kvinner og menn må ikke forties, for da får slike syke mennesker fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange voldtekter av menn begås jo dessuten av andre menn. 

Anonymkode: 055d9...443

Hvilket kjønn en blir voldtatt av endrer ikke at det er jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2017 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi bry oss om dette ?

Anonymkode: 7d03c...396

Seriøst dummeste spørsmål på kg.

 

Nei, de syter ikke. Voldtekt er ikke mindre skadelig selv om det blir gjort mot en mann.

Anonymkode: 3d7ae...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, May 27, 2017 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er litt sytete, med tanke på at kvinner som utsettes for voldtekt ikke kan forsvare seg, det kan mennene. Derfor ER det et poeng at det er mye verre for en kvinne å bli voldtatt enn det er for en mann.

Anonymkode: a4802...c4d

Støtter du pedofili? Mener du at barn bør kunne forsvare seg selv og hvis de ikke gjør det så hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Newroz

Nei, så klart ikke. Merker jeg blir litt oppgitt av slike tråder. Den gjengse oppfatningen i Norge er da virkelig ikke at menn som har blitt voldtatt syter. Hvis man vil rette fokus på at enkelte ikke aksepterer at menn kan bli voldtatt bør man heller ha det som utgangspunkt for en diskusjon. For det er faktisk et problem. 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...