Gå til innhold

Ærlig talt


tuva77

Anbefalte innlegg

Jeg følger med på katastrofen i Asia store deler av døgnet, og det som forundrer meg skuffer meg er hvordan folk reagerer, da spesielt de norske. hva får folk til å presse seg med på et svensk fly, late som dem er svensk for å komme segg hjem? Når dem er uskadd. ??? :evil:

Står på fjernsynet og klager iover at du har måttet vente i 2 timer på flyplassen i Bangkok, sammen med sine kjære uskadd? Hva får folk til å hamndle på denne måten, la seg intervjue av media og fortelle at det var så grusomt når de står der i sine klær med ryggsekk og taxfree poser med varer. :evil: Hva får mennesker til å tenke på å ta med seg nbillig sprit når den største naturkatastrofen har rammet 100000 av mennesker.

Jeg blir utrolig provosert, ja jeg skjønner at folk jkan få sjokk, men da klarer de ikke å handle sprit heller, eller lure seg på fly under annen identitet. jeg er sykepleier og kan litt om traumer, og vi som bor i trygge Norge er forferdelig naive, mange mener at vi til enhver tid skal være forbredt på en slik katastrofe., og klager over at fly blir sendt for seint, dem får for lite hjelp bla,bla. Ingen kan være forbredt på en slik katastrofe, det vil koste uendelig med skattepenger ,og til dere som klager så fælt ,er nok av de som egentelig ikke vil betale skatt også.

Ingen kan ha fly stående parat til å hente i hjem mennesker som er skadd til enhver tid. Med tanke på katastrofens omfang har de norske vært usedvanlig flinke til å stable personell på beina, fly blir sendt. Det er også viktig å tenke på at det må være planlagt det som skjer hvis ikke blir det bare kaos. Ingen vits å sende ned fly hvis pasienter ikke kommer frem til flyplassen o.l DET MÅ VÆRE ORGANISERT"!!!!!