AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Jeg var nær ved å bli voldtatt i helgen. Var på dugnad med grillfest etterpå. En engelsktalende polakk hadde vært veldig innpåsliten hele dagen, prøvde å være hyggelig når jeg avviste, han fortsatte. Da jeg skulle gå etter grillfesten fulgte han etter meg og tok meg igjen, gikk først å pratet slibrig til meg, før han tok meg hardt rundt håndleddet og dro den andre armen på ryggen, skjønte hvor dette gikk og han lente seg inn og skulle kysse meg. Jeg ropte I have H I V! Jeg blør lett I munnen og hvis jeg suger hardt mellom to jeksler sprekker tannkjøttet, jeg gjorde dette og spyttet blodig spytt mot han.. Han slapp meg umiddelbart og sa bare dirty whore til meg. I ettertid har jeg lurt på om jeg har gått over grensen og vært respektløs mot de mot hiv, men det funket I allefall og jeg slapp unna. Jeg er glad jeg gjorde det, men det er guffent å kjenne at jeg brukte en fæl sykdom som våpen.. Hva tenker dere? Anonymkode: 0d8b8...2c4 9
Fireflies Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Du brukte jo ikke sykdommen som en nedlatende kommentar, du var redd for å bli voldtatt og brukte det første som falt deg inn for å komme deg ut av situasjonen. Jeg tror ikke noen med HIV vil mene det er nedlatende. 21
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Tror du er mest interessert i å fortelle at du ble forsøkt voldtatt enn å lure på om du var nedlatende imot folk med hiv Anonymkode: a4081...151 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Det er min plan også! Håper den funker! Anonymkode: 14091...828 1
XbellaX Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var nær ved å bli voldtatt i helgen. Var på dugnad med grillfest etterpå. En engelsktalende polakk hadde vært veldig innpåsliten hele dagen, prøvde å være hyggelig når jeg avviste, han fortsatte. Da jeg skulle gå etter grillfesten fulgte han etter meg og tok meg igjen, gikk først å pratet slibrig til meg, før han tok meg hardt rundt håndleddet og dro den andre armen på ryggen, skjønte hvor dette gikk og han lente seg inn og skulle kysse meg. Jeg ropte I have H I V! Jeg blør lett I munnen og hvis jeg suger hardt mellom to jeksler sprekker tannkjøttet, jeg gjorde dette og spyttet blodig spytt mot han.. Han slapp meg umiddelbart og sa bare dirty whore til meg. I ettertid har jeg lurt på om jeg har gått over grensen og vært respektløs mot de mot hiv, men det funket I allefall og jeg slapp unna. Jeg er glad jeg gjorde det, men det er guffent å kjenne at jeg brukte en fæl sykdom som våpen.. Hva tenker dere? Anonymkode: 0d8b8...2c4 Jeg tenker at bruk det du kan og makter for å komme deg til helvete vekk. 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 På 22.5.2017 den 23.59, AnonymBruker skrev: Tror du er mest interessert i å fortelle at du ble forsøkt voldtatt enn å lure på om du var nedlatende imot folk med hiv Anonymkode: a4081...151 Hvorfor sier du dette? Anonymkode: 2d707...fbe 1
boblevann Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 (endret) Nei. A girl's gotta do what a girl's gotta do. Det er helt i orden. Når sånt skjer gjør man det første som faller seg inn for å prøve å overleve (ja, hjernen går i et modus hvor den tror den blir drept) - og jeg syns din metode var smart. Dette skal du absolutt ikke ha dårlig samvittighet for, men heller prise deg lykkelig for at han lot deg gå Håper du likevel anmelder han for voldtektsforsøk, så kanskje han får en smekk på pungen og andre jenter slipper. Endret 22. mai 2017 av boblevann 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er min plan også! Håper den funker! Anonymkode: 14091...828 Jeg tror jeg så det i en film. Det bare spratt opp i hodet, orginal planen jeg hadde var fra Harry Hole faktisk, men ble så hardt holdt at jeg ikke fikk mulighet til å gjøre noe fysisk. Anonymkode: 0d8b8...2c4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 Jeg hadde gjort det samme! Alt for å ikke bli voldtatt, samme hvordan man unngår det Anonymkode: 0e90e...73f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #10 Skrevet 22. mai 2017 Jeg prøvde det en gang, men jeg sa jeg hadde kreft og ble voldtatt allikevel. Så det er ingen sikker strategi. Anonymkode: 8fe0f...88c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #11 Skrevet 22. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du er mest interessert i å fortelle at du ble forsøkt voldtatt enn å lure på om du var nedlatende imot folk med hiv Anonymkode: a4081...151 Vel, litt av frykten blir faktisk litt bedre av å snakke om det, ellers hadde jeg vinklet det litt annerledes. Du har litt rett, men hovedsaken er fortsatt at jeg bruker en sykdom som våpen. Du har alikevel rett til å tro hva du vil. Anonymkode: 0d8b8...2c4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #12 Skrevet 22. mai 2017 3 minutter siden, boblevann skrev: Nei. A girl's gotta do what a girl's gotta do. Det er helt i orden. Når sånt skjer gjør man det første som faller seg inn for å prøve å overleve (ja, hjernen går i et modus hvor den tror den blir drept) - og jeg syns din metode var smart. Dette skal du absolutt ikke ha dårlig samvittighet for, men heller prise deg lykkelig for at han lot deg gå Håper du likevel anmelder han for voldtektsforsøk, så kanskje andre jenter unngår voldtekt av han! Jeg leverte anmeldelse med fult navn på han i dag! Det ser jeg på som min plikt. Han er et ugress som må lukes vekk om han oppfører seg slik! Anonymkode: 0d8b8...2c4 12
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #13 Skrevet 22. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde det en gang, men jeg sa jeg hadde kreft og ble voldtatt allikevel. Så det er ingen sikker strategi. Anonymkode: 8fe0f...88c Så er vel ikke kreft smittsomt heller. Anonymkode: 323d3...f25 11
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #14 Skrevet 22. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde det en gang, men jeg sa jeg hadde kreft og ble voldtatt allikevel. Så det er ingen sikker strategi. Anonymkode: 8fe0f...88c Kreft smitter da ikke! Anonymkode: 7d1cb...86f 3
ViljaH Skrevet 22. mai 2017 #15 Skrevet 22. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde det en gang, men jeg sa jeg hadde kreft og ble voldtatt allikevel. Så det er ingen sikker strategi. Anonymkode: 8fe0f...88c Kreft er ikke smittsomt... 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #16 Skrevet 22. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde det en gang, men jeg sa jeg hadde kreft og ble voldtatt allikevel. Så det er ingen sikker strategi. Anonymkode: 8fe0f...88c Kreft smitter ikke da. Men uansett, så hjerterått å i det hele voldta, men å voldta en som han trodde var kreftsyk og.. jeg fatter ikke slike som voldtar! Har nok litt sinne i meg nå kjenner jeg. Anonymkode: 0d8b8...2c4 2
Dart Flavour Skrevet 22. mai 2017 #17 Skrevet 22. mai 2017 Det HIV-trikset tror jeg ikke alle går på. En sikker vinner er å samle absolutt alle kreftene du har og gi overgriperen et hardt knespark mellom beina hans. Treffer du en mann godt i bjellene så vil han være lammet i hvertfall 5-10 min.
boblevann Skrevet 22. mai 2017 #18 Skrevet 22. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, Dart Flavour skrev: Det HIV-trikset tror jeg ikke alle går på. En sikker vinner er å samle absolutt alle kreftene du har og gi overgriperen et hardt knespark mellom beina hans. Treffer du en mann godt i bjellene så vil han være lammet i hvertfall 5-10 min. Veldig godt tips om man klarer å tenke så langt. Men ikke alle klarer det, en del som blir voldtatt går helt ut av seg selv og blir lammet både i stemmen og kroppen av frykt. Synes TS var smart, heldig og kjapp som sa det hun gjorde Hjernen handler ofte på impuls i slike situasjoner Endret 22. mai 2017 av boblevann 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #19 Skrevet 22. mai 2017 Har brukt den selv, i fylla. Jeg sa nei og han presset seg på. I panikk så klikket det litt for meg. Jeg begynne å le og sa "jaja, hvis du vil ha aids så kom igjen" også spredde jeg beina. Han forsvant fortere enn lynet. Anonymkode: e21de...062 1
Gjest supernova_87 Skrevet 22. mai 2017 #20 Skrevet 22. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du er mest interessert i å fortelle at du ble forsøkt voldtatt enn å lure på om du var nedlatende imot folk med hiv Anonymkode: a4081...151 Og hva skulle være galt med det i så tilfelle? Så fælt å høre hva du har vært igjennom, godt at du slapp unna uten verre skader. Jeg ville ikke tenkt noe mer på hva du sa, som andre påpeker brukte du ikke dette som en nedlatende kommentar, det var noe du sa for å redde deg selv. Håper du har noen å snakke med om det som skjedde, selv om du kom unna før han voldtok deg kan dette være en skremmende opplevelse som setter en støkk i deg. Ta vare på deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå