Gå til innhold

Hvilke Podcasts hører du på?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er selv litt treg tydeligvis, men har oppdaget podcast-knappen for fullt med utgangspunkt i de som ligger på toppen. Hva hører du på? Har du noen å anbefale? Liker dokumentarer og humor, gjerne engelskspråklige. 

Anonymkode: 7799d...284

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker du "true crime"-sjangeren? Last Podcast on the Left er tre komikere som tar for seg hendelser fra virkeligheten (typ seriemordere og uoppklarte drap). Tror aldri jeg har ledd så mye i mitt liv, til tross for de noe makabre temaene som diskuteres. Desidert min favorittpodcast, dog alle episodene er ikke like bra/morsomme/interessante (så vil anbefale å ikke begynne med episode 1, liksom).  

Anonymkode: 368ad...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, True crime kan være veldig bra. Takk for tips! 

Anonymkode: 7799d...284

Skrevet

My favorite murder, true crime/komediepodcast. Ligger på feral audio sine nettsider. Liker den veldig godt. Og om du har problemer med å sove er Sleep with me-podcasten veldig bra å legge seg til. Han snakker om gørrkjedelige ting med en sløv stemme.

AnonymBruker
Skrevet

Hører på misjonen for humor og "gåten i Isdalen og "Uløst" for krim.

Anonymkode: 3d36d...aec

AnonymBruker
Skrevet

Lørdagsrådet. Radioteateret på nrk

Anonymkode: a955a...611

AnonymBruker
Skrevet

De fleste produsert av "HowStuffWorks" er veldig gode, hvis du liker å lære om nye ting. Lettfordøyelig og underholdene, er ikke sånne hvor man nesten må skrive notater underveis for å henge med... Tror alle favorittene mine er derfra.

Anonymkode: b1a92...901

Gjest MissEhrmann
Skrevet

Elsker true crime så øverst på lista står disse:

Sword & Scale

True Crime Garage

Thin Air

CaseFile

Skrevet

Misjonen, verdibørsen og noen ganger the monday morning podcast. 

Skrevet

Jeg hører mye på Urix og Ekko. Er også glad i "Stuff you should know", "Stuff they don't want you to know", Serial killers, Den gang da (for historie) og Sofa king podcast (tar opp så mange spennende og ulike tema!)

Skrevet

P3morgen, Misjonen, Hva er greia med, Abels Tårn, Radioresepsjonen, og Krisemøte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...