Kevin Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #62 Skrevet 7. januar 2005 Jeg og Da nytter det ikke være avhengig av en som ser ut som en isbader på en dårlig dag, jenter....
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #63 Skrevet 7. januar 2005 .. du bare skryter du ... (eller hva skal vi kalle det...) Når du driver og letter i en annen tråd .. kan du ikke late som du ikke får det til altså :fy:
Kevin Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #64 Skrevet 7. januar 2005 Det kan ha noe med oppdriften i den andre tråden å gjøre... Helikopteret er det samme.... noen ganger går det, andre ganger ikke. Sånn er det bare... :oops:
Kevin Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #65 Skrevet 7. januar 2005 Men nå tror jeg at jeg har kommet til kjernen i problemet. Jeg tror det er manglende polering som er feilie. Helikopteret blir vasket grundig daglig, men det blir sjeldent polert, og får aldri gleden av å varme seg i hangaren. Så kan det være at det støver ned? Rett og slett maskineriet som fusker på grunn av manglende vedlikeholdstiltak? Jeg vil ha en hangar! Og en mekaniker som kan polere og sjekke utstyret så ofte som bare mulig! Hvor får man tak i slikt?
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #66 Skrevet 7. januar 2005 Det er klart det er trist når det ikke går .. men av og til er det greit at det kommer også... Og ang. vedlikeholdet... har du tatt det opp med vedlikeholdsavdelingen .. noen må jo være ansvarlig for neglisjeringen av arbeidet. Evt. får du ta kontakt med A-etat el. så du får ansatt noen. til polering, støvtørring og annet forefallende
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #67 Skrevet 7. januar 2005 Jepp' date=' du veit hvordan en stakkars gutt skal føle seg bra, gjør du ikke...? [/quote'] I sure do...
Gjest Litjmæ Skrevet 7. januar 2005 #68 Skrevet 7. januar 2005 halla, det er freedag i dag jo! perfekt dag for å lete etter gode ansatte
Kevin Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #69 Skrevet 7. januar 2005 Da blir det nok A-etat ettersom det virker som stillingen som vedlikeholdarbeider bare er blitt faset ut og firmaets krefter kun blir brukt på annet.... :oops:
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #70 Skrevet 7. januar 2005 Men nå tror jeg at jeg har kommet til kjernen i problemet. Jeg tror det er manglende polering som er feilie. Helikopteret blir vasket grundig daglig, men det blir sjeldent polert, og får aldri gleden av å varme seg i hangaren. Så kan det være at det støver ned? Rett og slett maskineriet som fusker på grunn av manglende vedlikeholdstiltak? Jeg vil ha en hangar! Og en mekaniker som kan polere og sjekke utstyret så ofte som bare mulig! Hvor får man tak i slikt? Nå overser du at helikopterøvelsene er til for å sørge for at støvet ikke får lagt seg, så å vaske og polere må sies å utligne for helikopeterflighten.
Kevin Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #71 Skrevet 7. januar 2005 Da blir jeg jo nødt til å trene helikopter hele tiden da, jo... blir litt vanskelig på toget, på trikken, i butikken og lignende....
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #72 Skrevet 7. januar 2005 .. men da vet vi hvertfall hvem du er om vi møter deg da
Gjest Litjmæ Skrevet 7. januar 2005 #73 Skrevet 7. januar 2005 Det var orginalt, i stedet for rød rose i knappehullet liksom
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #74 Skrevet 7. januar 2005 .. tror vel ikke vi hadde sett at det var en blomst i knapphullet jeg da .. om han hadde hatt det også
Gjest Lompa Skrevet 8. januar 2005 #76 Skrevet 8. januar 2005 Dere VÅGER ikke dra til Hellas uten meg!!!! *Hyyyyler på gubben for å gi ham et helikopter kurs, så vi kan dra til Hellas, kanskje det finnes noen Kevin kan ansette der? Billigere arbeidskraft enn her hjemme....*
LilleBille Skrevet 8. januar 2005 #77 Skrevet 8. januar 2005 Det må jo bli litt inntekt på kurset før vi kan dra til Hellas da... - så de som er aktuelle får bare melde seg til Aline
Gjest Lompa Skrevet 8. januar 2005 #78 Skrevet 8. januar 2005 Løper ut for å spørre om folk har penislo og trenger et helikopterkurs.men grubler litt på åssen Aline skal få demonstrert skikkelig,hun mangler jo egen "rotor"....Hmmm, sy fast en pølsesnabb i glidelåsen på olabuksa kanskje? *Rare bilder i hodet, og verre og verre blir de!Men det dårlige humøret forsvant ihvertfall!!!*
LilleBille Skrevet 8. januar 2005 #79 Skrevet 8. januar 2005 Hun har førstehånds kjennskap som tilskuer og kan sikkert da hvertfall forklare ... Glad for at vi kunne hjelpe med humøret...
Gjest Lompa Skrevet 8. januar 2005 #80 Skrevet 8. januar 2005 Førstehåndskjenskap? Da kan hun sikkert stille som mekaniker og, hvis noen får problemer.... *Og verre og verre ble bildene i det rare lille,lompehodet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå