LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #21 Skrevet 6. januar 2005 :o .. for noen bilder i hodet en torsdag formiddag...
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #23 Skrevet 6. januar 2005 helikopter!!!! exen min var flink til det, enklest i helt naken tilstand, da det ikke er klær og greier som er i veien!! Bruk hele kroppen i entusiastiske hopp, sving med hoftene og la'n virkelig svinge som helikopterrotoren!!! det er virkelig ett syn for guder, spesiellt dersom du virkelig faktisk lever deg inn i jobben og derfor har ett konsentrert men henrykt ansiktsuttrykk!! Ja! Det var akkurat sånn jeg mente!!! (Ja du store for noen bilder..... )
aline Skrevet 6. januar 2005 #24 Skrevet 6. januar 2005 glimrende bilder for å ha noe å kose seg med på en torsdag!! exsambo var super på slikt, kom gjerne løpende med henrykt barnemine i bare nettoen og kauket "se her'a aline" også satte han igang!! høy, tynn, bleik, entusiastisk hoppende med ett lykkelig smil rundt munnen!! jeg lo så jeg grein av ham!!
aline Skrevet 6. januar 2005 #26 Skrevet 6. januar 2005 det var ikke veldig langt unna!! men en ting må jeg si, det funka mot penislo!! han hadde aldri det!
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #27 Skrevet 6. januar 2005 det var ikke veldig langt unna!! men en ting må jeg si, det funka mot penislo!! han hadde aldri det! Det var det jeg VISSTE *triumferende*
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #28 Skrevet 6. januar 2005 Kanskje han kan ta Kevin et kurs... - i og med at det virket altså ...
aline Skrevet 6. januar 2005 #29 Skrevet 6. januar 2005 han bor litt langt unna da... (tromsø) men jeg vet jo hvordan han dreiv på, så jeg kan undervise Kevin?
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #30 Skrevet 6. januar 2005 men jeg vet jo hvordan han dreiv på, så jeg kan undervise Kevin? Kjempeide! Og du er jo god på motorikk og sånt også. *roper* KEVIN!!!! Komme da så skal du få kurs *lokkende*
aline Skrevet 6. januar 2005 #31 Skrevet 6. januar 2005 *lokker med* kommmme-kommmme-kooomme-keviiiin.
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #32 Skrevet 6. januar 2005 Kan ikke forstå at han ikke har meldt seg ennå (og så kan dere selge billetter til tilskuere .. og tjene dere rike i tillegg)
aline Skrevet 6. januar 2005 #33 Skrevet 6. januar 2005 Kan ikke forstå at han ikke har meldt seg ennå (og så kan dere selge billetter til tilskuere .. og tjene dere rike i tillegg) du er lur du!!
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #34 Skrevet 6. januar 2005 (og så kan vi gå ut og kose oss for alt dere tjener etterpå... )
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #35 Skrevet 6. januar 2005 (og så kan vi gå ut og kose oss for alt dere tjener etterpå... ) JA!
aline Skrevet 6. januar 2005 #36 Skrevet 6. januar 2005 (og så kan vi gå ut og kose oss for alt dere tjener etterpå... ) tenkte jeg skulle en tur til hellas jeg, men bli gjerne med!!
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #37 Skrevet 6. januar 2005 tenkte jeg skulle en tur til hellas jeg, men bli gjerne med!! ... liker meg veldig godt i Hellas -- så det er greit.. - De selger bl.a. vin i kilo på menyene
aline Skrevet 6. januar 2005 #38 Skrevet 6. januar 2005 ... liker meg veldig godt i Hellas -- så det er greit.. - De selger bl.a. vin i kilo på menyene vi drar til hellas!!
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #40 Skrevet 6. januar 2005 SKAL DU OGSÅ VÆRE MED TIL HELLAS OG DRIKKE VIN I KILO FOR DET DERE TJENER PÅ KURSENE
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå