Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. men jobben som polerer skal visstnok fortsatt være ledig :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
.. men jobben som polerer skal visstnok fortsatt være ledig :sjarmor:

Jeg er opptatt i fulltidsjobb som både polerer og mekaniker og litt sånn alt-mulig-dame for mitt eget helikopter, men da kan jo kanskje aline få mer enn nok å henge fingrene i med Kevin da....?

Skrevet

Aline skal bare være instruktør hun... for helikopteret ..

Pussingen og poleringen kommer utenom...

Skrevet
Aline skal bare være instruktør hun... for helikopteret ..

Pussingen og poleringen kommer utenom...

Ok...Kjenner vi noen som trenger jobben da?og som ikke er ansatt annet sted....

Gjest Gjesten
Skrevet
helikopter!!!!

exen min var flink til det, enklest i helt naken tilstand, da det ikke er klær og greier som er i veien!!  

Bruk hele kroppen i entusiastiske hopp, sving med hoftene og la'n virkelig svinge som helikopterrotoren!!!  

:grinele:  det er virkelig ett syn for guder, spesiellt dersom du virkelig faktisk lever deg inn i jobben og derfor har ett konsentrert men henrykt ansiktsuttrykk!!  :grinele:

Aline, har vi same ex eller??????? :o

Og trur de ikkje at Aline kanskje skal få sjekke om ho er interessert i poleringsjobben og? Sånn før de finn nokon andre altså?

Skrevet

.. høres ut som vi har fått en instrukttør til på kurs... :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Men eg er best til å le av piloten, ikkje så god som Aline på sjølve instruksjonen er eg redd...

Skrevet

... usj da .. vi trenger så mange som mulig til å bidra - ellers får vi ikke råd til å reise til Hellas... :(

Skrevet

Øøøøyh, om jeg bare skal bli ledd av, og ikke få noen polering eller annen vedlikehold, blir det ikke noe Hellastur... :-?

Gjest Gjesten
Skrevet

Nei, det er derfor Aline bør ta heile jobben meinar eg. Og så kan eg vere med og skaffe publikum som ikkje ler. Har single og desperate venninner nok :wink: Æhh desperate etter Hellastur altså :-)

Skrevet
Øøøøyh, om jeg bare skal bli ledd av, og ikke få noen polering eller annen vedlikehold, blir det ikke noe Hellastur...  :-?

Er jentene slemme med deg, Kev? 8)

Skrevet

Jepp, her lufter man et meget personlig problem, og alt det renner ut i er mobbing... :-?

Skrevet
Nei, det er derfor Aline bør ta heile jobben meinar eg. Og så kan eg vere med og skaffe publikum som ikkje ler. Har single og desperate venninner nok :wink: Æhh desperate etter Hellastur altså :-)

Desperat fungerer for meg... man leker best med likesinnede, vettu... :sjarmor:

Gjest Gjesten
Skrevet

Men om du er så desperat etter Hellastur, så må du jo skunde deg og komme i gang med helikoptertreninga mann!!

Skrevet

Vil ikke til Hellas... men er desperat etter vedlikehold.... :oops:

Men jeg skal trene for deres skyld... :tunge1:

Skrevet
Jepp, her lufter man et meget personlig problem, og alt det renner ut i er mobbing...  :-?

Ja, ja... Ligger vel i temaets natur! Å le, ler, lo... Penis-lo!!! :ler:

DJIII-zez... DEN var.... dyyyyp!

Gjest Gjesten
Skrevet

Tusen takk!! Og du skal sjå at det ordnar seg med vedlikehald etter oppvisninga :trøste:

Skrevet

Vent a..... auch.... pokker.... smalt rett i døra under trening... :klaske:

Tror rotoren er blitt knekt... eller iallefall litt... ehh... rar.... :oops:

Joda, det gikk an å fly, men nå trekker det noe vanvittig mot venstre....

Skrevet
Vent a..... auch.... pokker.... smalt rett i døra under trening... :klaske:

Tror rotoren er blitt knekt... eller iallefall litt... ehh... rar.... :oops:

Joda, det gikk an å fly, men nå trekker det noe vanvittig mot venstre....

Da får du bare finne en høyrevridd person som polerer og/eller mekaniker,da så går det nok opp i opp!:-)

Skrevet
Nei' date=' det er derfor Aline bør ta heile jobben meinar eg. Og så kan eg vere med og skaffe publikum som ikkje ler. Har single og desperate venninner nok :wink: Æhh desperate etter Hellastur altså :-)[/quote']

... Vi trenger mange på kurs .. så vi får råd til å reise .. så send dine desperate venniner ut på leting etter kursdeltakere. (Er vel ikke sikker på om det er et kurs hvor det tillates tilskuere .. men ... :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...