Gå til innhold

Fanny og Alexander


*Lene*

Anbefalte innlegg

Noen som er like hekta som meg?

Denne serien har jeg sett på alle år den har gått, og jeg syns den er like "creepy" og fantastisk bra enda!!!

I dag er siste episode!

*Gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa, eeeeelsker denne serien jeg også!! :hoppe: Fantastiske rollefigurer! Har sett den maaange ganger siden den ble sendt første gang, og det må da iallfall være 20 år siden +/-? Den første episoden med julefeiringen er bare helt sheriff og så innmari ultrajulete at den hadde satt meg i julestemning når som helst på året :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, eeeeelsker denne serien jeg også!! :hoppe:  Fantastiske rollefigurer! Har sett den maaange ganger siden den ble sendt første gang, og det må da iallfall være 20 år siden +/-? Den første episoden med julefeiringen er bare helt sheriff og så innmari ultrajulete at den hadde satt meg i julestemning når som helst på året :ler:

Er nok 20 år siden ja.. For jeg husker at jeg syns Alexander bare var såååå kjekk..hehe..

Han var jo en nydelig unge.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at denne serien skremte meg fra sans og samling. Hadde vært spennende å sett hvordan jeg hadde reagert på den i dag. Husker ikke så godt handlingen da. Var ganske ung når den gikk på TV første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at denne serien skremte meg fra sans og samling. Hadde vært spennende å sett hvordan jeg hadde reagert på den i dag. Husker ikke så godt handlingen da. Var ganske ung når den gikk på TV første gang.

Hehe..Ganske småguffen..og det er den enda! Uansett alder :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra guffen med tanke på at Ingmar Bergman faktisk opplevde dette selv i barndommen, selvbiografisk. Han sa i et portrettprogram at han ikke kunne forstå at moren som egentlig var ganske så oppegående kunne godta at dette ble gjort mot hennes barn.

Jeg så den ikke i år, men har sett den noen ganger i år. Flott serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra guffen med tanke på at Ingmar Bergman faktisk opplevde dette selv i barndommen, selvbiografisk. Han sa i et portrettprogram at han ikke kunne forstå at moren som egentlig var ganske så oppegående kunne godta at dette ble gjort mot hennes barn.

Jeg så den ikke i år, men har sett den noen ganger i år. Flott serie.

Jøss, viste ikke at den var selvbiografisk!!! Hmm..tankevekkende ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...