bjone Skrevet 7. juni 2017 #21 Skrevet 7. juni 2017 4 minutter siden, Hanako skrev: Nemlig! 👍 bra innstilling... er nok bedre nå enn før 10-15 år siden
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #22 Skrevet 8. juni 2017 11 timer siden, Trøndermann skrev: Hvorfor ikke bare la det være sånn da ? Fri vekst er jo det fineste som er !! Har du noen gang slikket en helt ubarbert mus?☺️ Anonymkode: a4e79...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #23 Skrevet 8. juni 2017 Dere som ikke barberer, tar dere ikke på sidene heller? Har barbert siden jeg var 16 og nå skal jeg la det vokse frem til jeg har time til voksing. Selvfølgelig en vane, men føler at det stikker og klør selv om det bare er en cm nå, og det gror jo utenfor trusekanten. Anonymkode: 49a81...6a0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #24 Skrevet 8. juni 2017 For oss heterofile menn er det ikke særlig pent å se på. Anonymkode: 67bbe...ab5 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #25 Skrevet 8. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke barberer, tar dere ikke på sidene heller? Har barbert siden jeg var 16 og nå skal jeg la det vokse frem til jeg har time til voksing. Selvfølgelig en vane, men føler at det stikker og klør selv om det bare er en cm nå, og det gror jo utenfor trusekanten. Anonymkode: 49a81...6a0 Jeg pleier normalt sett å shave musa, men har nå ikke barbert på 3 Mnd ca. Jeg har svak hårvekst så absolutt ingenting som er utenfor trusekanten her i gården. Ikke bruker jeg store truser heller Tror jeg har svakere svakere hårvekst på kroppene majoriteten av kvinner. Anonymkode: a4e79...b2e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #26 Skrevet 8. juni 2017 Jeg foretrekker å ha musa ubarbert, da hårene fungerer som "styrehår" når man tisser som jente. Uten hårvekst der nede fyker strålen litt i alle retninger og renner ut til siden og bakover på rumpe og kanskje helt ut på lårene. MED hår derimot, tisser strålen rett ned i riktig retning! Ser ingen vits i å barbere meg når jeg a) ikke har en seksualpartner for tiden b) ikke har mensen lenger c) har beskjeden hårvekst så det "tyter" ikke ut utenfor trusekanten uansett Jeg barberte meg helt før i tiden, men det gidder jeg altså ikke lenger. Anonymkode: 0783e...f24 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #27 Skrevet 8. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier normalt sett å shave musa, men har nå ikke barbert på 3 Mnd ca. Jeg har svak hårvekst så absolutt ingenting som er utenfor trusekanten her i gården. Ikke bruker jeg store truser heller Tror jeg har svakere svakere hårvekst på kroppene majoriteten av kvinner. Anonymkode: a4e79...b2e Ja da er du jo heldig. Misforstå meg rett da, det er ikke mange cm utenfor, men noen hår på avveie liksom. Men det er deilig å slippe å tenke på tilstanden der nede innså at med voksende mage så orket jeg ikke stå dobbelt i dusjen lenger! Anonymkode: 49a81...6a0
Coronas Skrevet 8. juni 2017 #28 Skrevet 8. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: For oss heterofile menn er det ikke særlig pent å se på. Anonymkode: 67bbe...ab5 Lite tiltrekkende 1
Hanako Skrevet 8. juni 2017 #29 Skrevet 8. juni 2017 20 timer siden, bjone skrev: 👍 bra innstilling... er nok bedre nå enn før 10-15 år siden Det kan nok hende. Er jo noen ganger hvor jeg lar det gro en stund (er ganske kjedelig jobb), men jeg ønsker ikke å se ut som en terrorist mellom beina
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #30 Skrevet 8. juni 2017 3 timer siden, Coronas skrev: Du ser ikke forskjell på de bildene? *grøss* Hun første ser ut som en mann 😨 He-he, jo ser forskjell, og det er litt av poenget. Selv synes jeg barbert høne ligner litt for mye på..nettopp barbert høne. Men stil à la østeuropeisk kulestøterske fra 80-tallet, med hår ned til knærne, er vel heller ikke direkte sexy. M.a.o går det ikke an å være bastant i noen retning, mener jeg. Anonymkode: 2c4a1...440
Lawan Skrevet 9. juni 2017 #32 Skrevet 9. juni 2017 På 22.5.2017 den 14.54, Athleisure skrev: Selvsagt. Glattbarbert kommer aldri til å bli aktuelt 😊
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #33 Skrevet 9. juni 2017 På 22.5.2017 den 11.24, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 år, og har aldri barbert der nede.. Skjønner ikke hvorfor det er sånn en trend??? Anonymkode: 7c358...7a7 Kanskje du burde prøve det da, så kanskje du forstår det. Anonymkode: c7e99...09c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #34 Skrevet 9. juni 2017 Fitte er et utrolig vulgært ord Anonymkode: 1fbce...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #35 Skrevet 9. juni 2017 På 6/8/2017 den 9.06, AnonymBruker skrev: For oss heterofile menn er det ikke særlig pent å se på. Anonymkode: 67bbe...ab5 Grøss. Ta bikinilinjen i hvertfall Anonymkode: 1fbce...9b3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #36 Skrevet 9. juni 2017 Her barberes kun bikinilinjen, og ingenting mer. Jeg har forsøkt full barbering noen ganger tidligere, men det ser så stygt ut på meg, at det er helt uaktuelt. Da ser jo kjønnet mitt ut som ei ribbet høne. Jeg skjønner ikke bæret av denne trenden, for barbert dåse er både stygt og pedofilt. Voksne damer skal se ut som voksne damer, ikke som barn eller høns. Anonymkode: 639a5...9db 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #37 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Her barberes kun bikinilinjen, og ingenting mer. Jeg har forsøkt full barbering noen ganger tidligere, men det ser så stygt ut på meg, at det er helt uaktuelt. Da ser jo kjønnet mitt ut som ei ribbet høne. Jeg skjønner ikke bæret av denne trenden, for barbert dåse er både stygt og pedofilt. Voksne damer skal se ut som voksne damer, ikke som barn eller høns. Anonymkode: 639a5...9db Greit du liker full busk, men du trenger ikke å rakke ned på vi som barberer oss. Høns, stygt, barnetiss 🙄 godta at kvinner seg forskjellige ut der nede og ikke fortell hvordan vi må se ut. Blir for dumt Anonymkode: cc050...cab 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #38 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke bæret av denne trenden, for barbert dåse er både stygt og pedofilt. Voksne damer skal se ut som voksne damer, ikke som barn eller høns. Anonymkode: 639a5...9db Ja, og menn som barberer skjegget ser med en gang ut som små ni år gamle gutter. Menn skal se ut som menn, ikke som barn eller frosker. Anonymkode: 67bbe...ab5 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #39 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greit du liker full busk, men du trenger ikke å rakke ned på vi som barberer oss. Høns, stygt, barnetiss 🙄 godta at kvinner seg forskjellige ut der nede og ikke fortell hvordan vi må se ut. Blir for dumt Anonymkode: cc050...cab Hun skriver det faktisk veldig mange av oss mener. Det du egentlig sier er at det naturlige er dumt, og at det pornoindustrien skal fortelle oss hvordan kvinner skal se ut. Anonymkode: 2c4a1...440 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #40 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og menn som barberer skjegget ser med en gang ut som små ni år gamle gutter. Menn skal se ut som menn, ikke som barn eller frosker. Anonymkode: 67bbe...ab5 Kjønnshår og skjegg kan ikke sammenlignes. Kjønnshår har en funksjon hele tiden, skjegg bare når det er kaldt, noe du ser på mannfolk på polarekspedisjoner. Anonymkode: 2c4a1...440 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå