Gå til innhold

Hva er poenget med Snapchat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det egentlig er veldig greit. Det er en rask måte å holde kontakten på som ikke krever så mye. Bestevenninnen min studerer i utlandet for eksmepel, vi ringes og snakker ofte, sender mye meldinger/chatter, men ingen av oss har jo tid til omfattende kontakt hver eneste dag. Da er det koselig å få litt bilder av ting man foretar seg, da føler man at man holder kontakten litt mer og får mer innblikk i livet til personen.

Sender aldri selfier av meg selv med filter og slikt tull da,  sender heller ikke særlig mye snapper.

Anonymkode: efb2e...78a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg snap er veldig kjekt! :) jeg syns det er en flott måte å følge venner og familie på, uten å måtte sende en melding/Facebook osv. Snap er for meg litt mer hverdagslig. Jeg kan godt legge ut en snap om at jeg er ute å går tur, men jeg hadde nok ikke postet det på Facebook nødvendigvis. 

Et godt eksempel er en snap jeg fikk fra min far i dag. Han er på tur, og har sendt et par videosnap fra det, noe han aldri hadde postet noen annen plass. Og det syns jeg er koselig da :)

Dessuten er det kjekt for oss som driver med dating, da vi kan holde kontakt, og bli kjent med hverandre på en helt ny måte. (snakker ikke om Dickpicks :ler:

Men jeg har hatt snap uavhengig av om jeg har vært i forhold, eller singel altså. Dessuten kan man bestemme på en enklere måte hvem som ser hva, man kan kanskje sende en snap om noe barna gjør til familie og nære venner, mens bestemor kanskje kan spares for bilder av lørdagens fest :P

Men jeg var skikkelig i mot snap når det kom med en gang altså, jeg forsto virkelig ikke poenget. Men etter mye overtalelse, og lang tid, Bøe jeg overbevist av venninnen min om at det måtte jeg bare ha. Og etter å ha brukt det en stund, syns jeg det begynte å bli mer og mer gøy, og kjekt. :) i dag er vel det det sosiale mediet jeg bruker aller aller mest :)

Anonymkode: 231c4...55d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg blir mer og mer lei av FB, men har virkelig fått sansen for Snap. I begynnelsen skjønte jeg ikke så mye av det, men etter at jeg har lært meg hvordan det fungerer synes jeg Snapchat er veldig gøy. Mulig jeg er veldig barnslig, men jeg synes filterene er morsomme også jeg da :)

Anonymkode: 1950c...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...