Gå til innhold

(Oslo)Support gruppe for angst!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med angst i mange år, og jeg har aldri hatt venninner som er i samme situasjon(eller som har vært det). 

Jeg har ikke blitt diagnotisert med angst, men psykologen min nærmet seg GAD/sosial angst som diagnose. 

Jeg fungerer ganske greit, men psyken min bringer begrensninger i livet mitt, og jeg tror det hadde vært en god form for støtte å få pratet med andre i lignende situasjoner. 

Lurer på om det er av interesse å forme en liten gruppe hvor alle kan bli kjent med hverandre og fungere som en support gruppe? 

Jeg tenker helst at det hadde vært fint å møtes (holder til i OSLO), men over nettet kan fungere.

Anonymkode: 39f0f...e24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er interessert, men holder ikke til i Oslo så måtte blitt over nett. 

Anonymkode: ccff6...f95

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt med angst i mange år, og jeg har aldri hatt venninner som er i samme situasjon(eller som har vært det). 

Jeg har ikke blitt diagnotisert med angst, men psykologen min nærmet seg GAD/sosial angst som diagnose. 

Jeg fungerer ganske greit, men psyken min bringer begrensninger i livet mitt, og jeg tror det hadde vært en god form for støtte å få pratet med andre i lignende situasjoner. 

Lurer på om det er av interesse å forme en liten gruppe hvor alle kan bli kjent med hverandre og fungere som en support gruppe? 

Jeg tenker helst at det hadde vært fint å møtes (holder til i OSLO), men over nettet kan fungere.

Finnes ihvertfqll grupper på facebook vet jeg

Anonymkode: 21045...9d5

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ihvertfqll grupper på facebook vet jeg

Anonymkode: 21045...9d5

Jeg vil helst ikke bli medlem av en FB gruppe. Har sett noen, men alle kan se at jeg er medlem...

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv deg på en gruppe gjennom Angstringen Norge.

http://angstringen.no/om-angstringen/lokale-angstringer/

Anonymkode: 124d0...3eb

Ikke alle steder det går an å bli med. Her jeg bor tar de ikke opp flere medlemmer og det er ikke nok til å starte en ny gruppe. 

Jeg hadde veldig lyst til å bli med, men det virket ikke som de var så engasjerte utover det å drive den allerede eksisterende gruppen. 

Bare nevner det i tilfelle det er slik andre steder og. 

Anonymkode: ccff6...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...