AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har slitt med angst i mange år, og jeg har aldri hatt venninner som er i samme situasjon(eller som har vært det). Jeg har ikke blitt diagnotisert med angst, men psykologen min nærmet seg GAD/sosial angst som diagnose. Jeg fungerer ganske greit, men psyken min bringer begrensninger i livet mitt, og jeg tror det hadde vært en god form for støtte å få pratet med andre i lignende situasjoner. Lurer på om det er av interesse å forme en liten gruppe hvor alle kan bli kjent med hverandre og fungere som en support gruppe? Jeg tenker helst at det hadde vært fint å møtes (holder til i OSLO), men over nettet kan fungere. Anonymkode: 39f0f...e24
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Jeg er interessert, men holder ikke til i Oslo så måtte blitt over nett. Anonymkode: ccff6...f95
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har slitt med angst i mange år, og jeg har aldri hatt venninner som er i samme situasjon(eller som har vært det). Jeg har ikke blitt diagnotisert med angst, men psykologen min nærmet seg GAD/sosial angst som diagnose. Jeg fungerer ganske greit, men psyken min bringer begrensninger i livet mitt, og jeg tror det hadde vært en god form for støtte å få pratet med andre i lignende situasjoner. Lurer på om det er av interesse å forme en liten gruppe hvor alle kan bli kjent med hverandre og fungere som en support gruppe? Jeg tenker helst at det hadde vært fint å møtes (holder til i OSLO), men over nettet kan fungere. Anonymkode: 39f0f...e24 Finnes ihvertfqll grupper på facebook vet jeg Anonymkode: 21045...9d5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes ihvertfqll grupper på facebook vet jeg Anonymkode: 21045...9d5 Jeg vil helst ikke bli medlem av en FB gruppe. Har sett noen, men alle kan se at jeg er medlem... Anonymkode: 39f0f...e24
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Prøv deg på en gruppe gjennom Angstringen Norge. http://angstringen.no/om-angstringen/lokale-angstringer/ Anonymkode: 124d0...3eb
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv deg på en gruppe gjennom Angstringen Norge. http://angstringen.no/om-angstringen/lokale-angstringer/ Anonymkode: 124d0...3eb Ikke alle steder det går an å bli med. Her jeg bor tar de ikke opp flere medlemmer og det er ikke nok til å starte en ny gruppe. Jeg hadde veldig lyst til å bli med, men det virket ikke som de var så engasjerte utover det å drive den allerede eksisterende gruppen. Bare nevner det i tilfelle det er slik andre steder og. Anonymkode: ccff6...f95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå