AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Skal Cosylan bare taes på kvelden når man legges seg?? Anonymkode: dd19f...9b7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Cosylan er hostedempende medisin med morfin, les på felleskatalogen.no eller pakningsvedlegget. Sist men ikke minst les hva legen har bedt apoteket skrive på merkelappen om bruk. Anonymkode: b8f91...092
Gjest Solsmil Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Du skal bruke den slik legen din har foreskrevet.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Står bare opptil 3 ganger i døgnet. Denne har jeg fra sist gang, å nå har jeg fått hostekule igjen og sår hals. Så derfor så tar jeg av den igjen nå.. Anonymkode: dd19f...9b7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står bare opptil 3 ganger i døgnet. Denne har jeg fra sist gang, å nå har jeg fått hostekule igjen og sår hals. Så derfor så tar jeg av den igjen nå.. Anonymkode: dd19f...9b7 Du skal bruke den som legen din har bedt deg. Å ta Cosylan man har igjen fra tidligere behandling er idioti. Tar du Cosylan ved slimhoste, setter du deg selv i fare. Dette er ikke en medisin du skal bruke uten at legen din har bedt deg gjøre det. Anonymkode: 5fd2d...d1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå