Gå til innhold

Bra fastlege/legekontor i Oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har siden 2011 hatt fastlege på Centrum Fastlegegruppe. Fastlegen min har jeg møtt en gang, og har egentlig bare blitt sjonglert rundt hos forskjellige leger der. Jeg er generelt misfornøyd med hele legekontoret og har nå blitt lei av at jeg aldri aldri aldri får svar på prøvene mine, uansett hva resultatene er. 

Jeg vet at å spørre om en ny fastlege kanskje kan bli litt vanskelig, men noen som er fornøyd med hele legekontoret i en helhet? Hvor de er hyggelige og ringer med prøveresultatene? hehe. 

Et av mange eksempler: Jeg hadde nyrebekkenbetennelse (visste det ikke da, da) en gang og hadde tatt prøver på legekontoret. Etter noen dager så ringer jeg for en ny legetime fordi smertene var jo fortsatt ikke borte. Da jeg ringer resepsjonen så får jeg beskjed: "Ja men har du ikke begynt på antibiotikakuren?" Meg: Ehhh nei? Hun: "Du har jo fått resept". Ble så irritert, hvordan skal jeg vite at jeg har fått resept når jeg ikke en gang hadde fått svar på prøveresultatene, eller beskjed fra legen? Jees. I tillegg så visste jeg ikke hva jeg fikk antibiotika for en gang, for legen ga jo ikke beskjed om hva som var galt. Fikk en ny legetime og fikk først da vite at jeg hadde nyrebekkenbetennelse. Håper det finnes et legekontor som er bedre enn dette, hvert fall! 

Anonymkode: db85a...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fastlege hos Frysja Legekontor i de årene jeg bodde i Oslo. Jeg var ihvertfall veldig fornøyd med dem da. Kanskje verdt å kikke på legelisten.no og se om du vil vurdere å bytte dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...