AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Guttene mine skriker for mye og vi har ikke funnet en god måte å lære dem innestemme på ennå. Så jeg ser etter støymålerapper til mobilen. Mye fint som måler lydnivået og viser det i grafer og diagrammer. Men...det jeg skulle ha hatt i tillegg er en støymåler med terskelvarsel. Si over 75dB med lyd utløser en bjellelyd. Slik at mobilen plinger hver gang det blir for bråkete. Det må jo være en fin måte å "mase" på guttene på, uten å måtte mase selv? Anonymkode: 0b278...c23
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Det kalles å oppdra dem. Ingen app kan gjøre det for dere. Anonymkode: 6e45c...3db 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Haha, ja, lett å pøse ut med spydighetene, anonym! Håper likevel at de som kjenner til en slik app kan tenke seg å dele navnet med meg...for jeg finner det ikke. Anonymkode: 0b278...c23
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja, lett å pøse ut med spydighetene, anonym! Håper likevel at de som kjenner til en slik app kan tenke seg å dele navnet med meg...for jeg finner det ikke. Anonymkode: 0b278...c23 Å be deg legge litt energi i oppdragelsen av barna dine er et velment råd. Anonymkode: 6e45c...3db 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Å, guri malla. Tror du ikke vi gjør det? Tror du en app på mobilen er det eneste som likner på oppdragelse i vårt hus? Vet du noe som helst om meg? Og oppfører du deg slik utenom internett også? Prøv å se for deg en vanlig konversasjon der en forespørsel av typen "kjenner du en slik app?" blir møtt med: 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kalles å oppdra dem. Ingen app kan gjøre det for dere. Anonymkode: 6e45c...3db Det er ganske kvalmende og ikke normal atferd. "Velmenende" er ikke et ord jeg forbinder med en slik kommentar. Setter pris på om vi kan diskutere tema nå igjen. Anonymkode: 0b278...c23 2
Hedda-78 Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Mange barnehager har en sånn: http://www.avformshop.no/nettbutikk/product/stoeymaaler--elektronisk-oere-str--28-x-28-x-6-cm--vekt-ca--1-5 https://www.rb.no/lokale-nyheter/oret-demper-stoy/s/1-95-1936064 Her i huset har vi også litt mye bruk av "utestemme" for tiden. Jeg gir beskjed om at hvis de vil bruke utestemme, må de gå ut. (Og jeg har ingen betenkeligheter med å kaste dem ut hvis de ikke hører på advarslene mine). De får ikke komme inn før de svarer på at de har lagt igjen utestemmen ute, og er klar til å prate med normal stemme inne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå