AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Hei! Jeg og noen venninner skal på ferie i august, og lurte på om noen vet om et fint sted hvor det er bra uteliv, hvor det samtidig er mulig å slappe av? Hittil har vi tenkt på Kos, Korfu, Zakynthos og Rhodos. Men hvor på disse øyene finner vi det vi er ute etter? Prøver å lete etter områder på disse stedene som passer oss, men blir liksom ikke helt klok.. Vi har også vært inne på tanken på Ayia Napa og Sunny Beach Om det er forslag til andre steder, så gjerne rop ut! Anonymkode: 544bf...1d2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Jeg ville ikke dratt til Kos eller Bulgaria generelt, men Ayia Napa er ikke så ille. Zakynthos er ikke akkurat et sted jeg forbinder med uteliv. På både Korfu og Rhodos er det vel områdene rundt Korfu by og Rhodos by som har best uteliv, og jeg tror ikke det er noe problem å slappe av der heller. Var på Korfu for et par år siden, og flytidene var helt jævelige. Det er noe dere burde sjekke før dere drar Anonymkode: 6e75f...24f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå