Synnoff Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Er det noen av dere som har et praktisk og lurt tips til hvordan jeg kan oppbevare krøllstav og rettetang på en måte som gjør at de er lett tilgjengelig, uten at jeg må styre masse med ledningene? Gjerne vegghengt. Har tenkt på å feste to gode kroker i veggen og henge dem etter en knute på ledninga, men det finnes sikkert mange andre lure måter å gjøre det på
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 9 minutter siden, Synnoff skrev: Er det noen av dere som har et praktisk og lurt tips til hvordan jeg kan oppbevare krøllstav og rettetang på en måte som gjør at de er lett tilgjengelig, uten at jeg må styre masse med ledningene? Gjerne vegghengt. Har tenkt på å feste to gode kroker i veggen og henge dem etter en knute på ledninga, men det finnes sikkert mange andre lure måter å gjøre det på Søsteren min har en sånn smal list fra ikea, til å sette bilder og bøker oppå. Også har samboeren hennes boret hull i de på noe vis, så hun bare stapper rettetang, krøllstaven og annet, ovenifra og ned i hullene. Og da blir de stående rett opp og ned. Anonymkode: 72043...ebe 1
Synnoff Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søsteren min har en sånn smal list fra ikea, til å sette bilder og bøker oppå. Også har samboeren hennes boret hull i de på noe vis, så hun bare stapper rettetang, krøllstaven og annet, ovenifra og ned i hullene. Og da blir de stående rett opp og ned. Anonymkode: 72043...ebe Lurt!! Tusen takk for tips, akkurat noe sånt jeg var ute etter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå