Miss.Wildfox Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 (endret) ... hvem motdebattantene dine er her inne. At det km være vennen din, et søsken, kolleger, sjefen, fastlegen din eller til og med kjæresten? ... at tråden som er startet kan handle om deg? Kanskje er det du som er den kjipe venninnen, mannen som ikke vil ha sex, den andre parten (eller tredje parten) i utrotrådene, eller at du er far til det barnet til hun som fortvilet spør etter råd om abort? ... at du skulle ønske den kule brukeren i en tråd med alle de rette svarene eller den kule humoren var noen du kjente i virkeligheten, men som faktisk kan være i omgangskretsen din? Eller at den irriterende kranglefanten faktisk er er en god venn i virkeligheten? Eller har du kanskje gjenkjent noen her inne allerede? Har du turt å sagt det? Endret 21. mai 2017 av Miss.Whitefox Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Nei, det tenker jeg ikke noe på. Men jeg tenker på at innlegg jeg sriver kan havne på twitterkontoen, (var det twitter, eller var det noe annet?) der noen driver og henter klipp fra kg. Jeg tenker og på at innlegg her innefra blir brukt på kurs for å demonstrere hva folk kan spørre om på nettet, og hvor uvitende, hjelpeløs m.m. enkelte kan være. Første gangen fikk jeg sjokk, på kurs, der innlegg fra kg ble slått stort opp på veggen. Anonymkode: 1e5d7...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det tenker jeg ikke noe på. Men jeg tenker på at innlegg jeg sriver kan havne på twitterkontoen, (var det twitter, eller var det noe annet?) der noen driver og henter klipp fra kg. Jeg tenker og på at innlegg her innefra blir brukt på kurs for å demonstrere hva folk kan spørre om på nettet, og hvor uvitende, hjelpeløs m.m. enkelte kan være. Første gangen fikk jeg sjokk, på kurs, der innlegg fra kg ble slått stort opp på veggen. Anonymkode: 1e5d7...8cd Hva stod det på det de viste da? Anonymkode: 7a470...0e4
Miss.Wildfox Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det tenker jeg ikke noe på. Men jeg tenker på at innlegg jeg sriver kan havne på twitterkontoen, (var det twitter, eller var det noe annet?) der noen driver og henter klipp fra kg. Jeg tenker og på at innlegg her innefra blir brukt på kurs for å demonstrere hva folk kan spørre om på nettet, og hvor uvitende, hjelpeløs m.m. enkelte kan være. Første gangen fikk jeg sjokk, på kurs, der innlegg fra kg ble slått stort opp på veggen. Anonymkode: 1e5d7...8cd Den twitterkontoen var ny for meg. Men det med kurs, det har jeg faktisk vært med på selv. Husker ikke helt i hvilke sammenheng. Skikkelig kult om det brukes er sitat man har skrevet selv
s0la Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Ja, tenker over det en del. Mistenker at onkelen min er på kg faktisk, fordi han elsker å diskutere og skrive spydige ting på facebook. Noen av trådene her er noe han kunne startet. Han er et troll, det er jeg sikker på. Han er sånn utenfor skjermen og nemlig.
Krummelure Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 Nei, det tenker jeg ikke over. Vil jo aldri få svar på det, uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå