AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Jeg klarer ikke å sette meg inn i hvordan andre har det. Anonymkode: 189d3...918
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å sette meg inn i hvordan andre har det. Anonymkode: 189d3...918 Det er ingen som klarer å sette seg 100% inn i hvordan andre har det, med mindre de har opplevd akkurat det samme selv. Anonymkode: ef266...225
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som klarer å sette seg 100% inn i hvordan andre har det, med mindre de har opplevd akkurat det samme selv. Anonymkode: ef266...225 Selvfølgelig ikke. Men jeg klarer det ikke uannsett. Anonymkode: 189d3...918
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å sette meg inn i hvordan andre har det. Anonymkode: 189d3...918 Det er ikke noe galt med deg. Samfunnet har kastet masse på deg som toleranse, empati og sympati og nå bryter du deg selv ned fordi at du egentlig ikke får noen mening ut av de floskene, noe som ikke er så rart da det ligger en selvdestruktiv betydning bak det, sånn egentlig, det er meningen at du skal piske deg selv så du ikke tenker klart. Samfunnet blir gradvis mindre sofistikert synes jeg og. feks hvis du observerer menn har det stadig vekk blitt mer normalt for menn i norge å gå på en slags huleboer-aktig måte. Vi har gått litt tilbake. Men er det ikke helt naturlig? Vi har mange hjelpemidler som gjør at store deler av kroppen ikke brukes naturlig lenger heller. Ja, jeg snakker om den "gangen" til visse menn som er veldig anstrengt, og stor plass tar de og... Jeg blir skikkelig sliten av dem, stygt å se på. Anonymkode: 96fa4...aff
Februarbarn Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som klarer å sette seg 100% inn i hvordan andre har det, med mindre de har opplevd akkurat det samme selv. Anonymkode: ef266...225 Selv ikke da, engang
Supernova17 Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 Ikke alle klarer det, flere enn du tror. Men ikke alle er klar over det, du innser det i alle fall.
Drakan Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Det er umulig å være noen andre og tenke fra deres sko. Eneste man kan gjøre er å prøve å se det for seg. Dette er ikke nødvendigvist lett. Du trenger ikke å forstå hvordan det er for noen andre, så lenge du er i stand til å vise dem respekt og forståelse. Om noen gråter så trøster man etter beste evne. Jeg forstår ikke hvordan folk kan smile så mye, men jeg klarer å fake et smil uten problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå