AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Har fått en av de rare bivirkningene på p-pillen microgynon, nemlig intoleranse mot p-piller. Har sammen med gynekolog blitt enige om å prøve et nytt merke (mercilon). Noen som vet om denne bivirkningen kan forsvinne på nye piller? Eller vil jeg alltid være intolerant mot kontaktlinser for alltid? Eneste p-pillen uten denne bivirkninger er loette, og den gav meg smerter og blødninger i et helt år ... Anonymkode: cc7b3...ebc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Så du går til gyn og snakker om å få nye p-piller fordi du er intolerant (ikke at jeg har hørt om at man kan være det, men hvis gynekologen din sier det stemmer det sikkert) og så spør du på KG om dette her? Er det ikke bedre å ta det med gynekolog eller lege tenker du? Anonymkode: c0a15...eca
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Jeg får belegg på kontaktlinsene mine som ikke går bort. Det står i pakningsvedlegget som mulig bivirkning på alle p-piller bortsett fra loette. Jeg lurer bare på om dette er en bivirkning som jeg får uansett type pille, eller bare uheldigvis med denne ene (microgynon). Anonymkode: cc7b3...ebc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå