Gå til innhold

Å sette seg inn i ting


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreksempel, noen spør deg, hva hadde du gjort om kjæresten gav deg en pakke tyggis til bursdagen? Hadde du blitt sur, tatt det som en spøk?

Men jeg klarer ikke å sette meg inn i det når det ikke har skjedd,

Er jeg rar? Feiler jeg noe?

Anonymkode: 11ab7...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener den tenkte situasjonen at kjæresten gir deg en pakke tyggis? At du ikke klarer å tenke ut hvordan du ville ha reagert? 

Nei vel. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å tenke over fremtidige imaginære hendelser, og spekulere i hvordan man kommer til å reagere på dette (det er faktisk et særtrekk ved Homo Sapiens). Men du bør vel kanskje kontekstualisere tankene dine; altså gir kjæresten din deg tyggispakken i fullt alvor, eller er det ment som en spøk?

Anonymkode: 6a471...f84

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg mangler den evnen.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreksempel, noen spør deg, hva hadde du gjort om kjæresten gav deg en pakke tyggis til bursdagen? Hadde du blitt sur, tatt det som en spøk?

Men jeg klarer ikke å sette meg inn i det når det ikke har skjedd,

Er jeg rar? Feiler jeg noe?

Anonymkode: 11ab7...635

Folk er vel bare forskjellige. Selv kan jeg leve meg så inn i andre at det gjør vondt - og godt. 

Jeg kan ikke se nyheter, da griner jeg bare. Jeg kan le høyt av glede av at noen fanger snøfnugg med tunga. 

 

Anonymkode: bc65b...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...