AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 Hei! Har farget håret mitt i alle år, men da jeg skulle gjøre det for noen uker siden begynte det å svi noe intenst så jeg avbrøt hele fargeprosessen. Vet at jeg ikke reagerer på selve hårfargen, men oppdaget etterpå at hodebunnen min var veldig tørr og fant også tendenser til noen små sår enkelte steder. Er ikke helt sikker på hva som har skjedd da jeg ikke har opplevd dette før, og lurer på om noen har noen gode råd til å eventuelt bedre dette og om det er trygt å farge det? Anonymkode: a1fdc...d1b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #2 Skrevet 20. mai 2017 Kjenner ei som brått ble allergisk mot å farge håret. Hun hadde brukt hjemmefarging i alle år å nå kan hun ikke stripe håret andre steder en hos frisør, med hette og de kan ikke for alt i verden la fargen komme i nærheten av hodebunnen. Så du må nå la hodebunnen få en god pause selv om hårfargen vil være så som så. Ikke shampo og balsam med parfyme. Snakk gjerne med en frisør, kanskje de har noen ekstra råd å komme med. Anonymkode: 38c6a...767
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå