AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #21 Skrevet 20. mai 2017 Er mange som har blitt gravid etter å ha vært utro. Skal love deg at det er mange fedre som oppdrar andres barn uten å vite det. I en slik situasjon har du flere muligheter. 1. Du tar abort uten å si noe. 2. Du beholder uten å si noe. 3. Du beholder, men forteller kjæresten at det ikke er hans barn. Siden du ønsker deg barn og tydeligvis er så gammel at det er et mirakel at du har blitt gravid på naturlig måte, ville jeg behold og fortalt kjæresten sannheten. Det er utrolig stygt gjort mot både barnet og kjæresten å velge alternativ to. Dessuten kan han jo fort finne på å ta en farskaps test som jo vil avsløre sannheten. Du vil også komme til å angre på det dersom du tar en abort når du faktisk ønsker deg barn. Siden du nærmer deg 50 er det stor sannsynlighet for at dette er din eneste sjanse til å få barn. Anonymkode: 29cfc...ace 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 20. mai 2017 #25 Skrevet 20. mai 2017 Ligner han du ble gravid med på kjæresten?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #26 Skrevet 20. mai 2017 Du kan risikere at ungen ikke ligner mannen din... Du kan risikere å få utrolig dårlig samvittighet. Og du kommer nok til å føle deg råtten både mot barnefar og mannen din. Hele familien til dem begge to, og alle vennene dere har. Det er ikke verdt å lyve om. Barnet ditt fortjener å vite opphavet sitt når han/hun vokser opp, og når barnet fyller 18, har han/hun krav på å få vite hvem de biologiske foreldrene er. Ærlighet varer lengst, og det vil jeg anbefale deg i denne situasjonen. Ikke ta abort, om du ønsker barnet. Anonymkode: 9ad7e...55c 2
Gjest undulater Skrevet 21. mai 2017 #27 Skrevet 21. mai 2017 (endret) 45 minutter siden, Den Lille Heksa skrev: Ligner han du ble gravid med på kjæresten? Hvorfor i alle dager spør du om det? Fordi kjæresten vil kunne se at barnet ikke er hans? Endret 21. mai 2017 av Halldir
Gjest Skrevet 21. mai 2017 #28 Skrevet 21. mai 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, mod
FluffyJuggernaut Skrevet 21. mai 2017 #30 Skrevet 21. mai 2017 Jeg syns kjæresten din har rett til å få vite hva du har gjort. Ja, du kommer kanskje til å miste han, men det valget tok du når du var utro. Og det at du vurderer å holde affæren hemmelig og samtidig beholde barnet gjør deg veldig egoistisk. Ikke for at du ønsker å beholde barnet. Men å la kjæresten din tro at han skal bli pappa er ondskapsfult. Og det er ikke rett mot ditt ufødte barn at den ikke blir kjent med sin biologiske pappa, og omvent. Vær ærlig og ta konsekvensene. Dette er en av grunnene for at jeg mener at farskapstest skulle være obligatorisk for alle. Er det ikke slik at ca hvert 10 barn vokser opp med feil far.
Kleggen Skrevet 21. mai 2017 Forfatter #33 Skrevet 21. mai 2017 Har så go sanvitighet for at jeg var utro
Kleggen Skrevet 22. mai 2017 Forfatter #34 Skrevet 22. mai 2017 Har så god samvitighet for at var utro ål ble gravid
Kleggen Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #36 Skrevet 24. mai 2017 Er så glad at jeg var utro å ble gravid
Kleggen Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #37 Skrevet 24. mai 2017 Det var deilig å bli gravid på den måten
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #38 Skrevet 25. mai 2017 (endret) Å være utro er IKKE greit. Siden du er gravid evner du ikke å beskytte deg.. dette kan faktisk føre til at du dreper kjæresten din eller gir han sykdommer han må leve med resten av livet ! Om det var fordi kjæresten din ikke er fruktbar kunne du insemineres. om dere er barnløse fordi han ikke ønsker barn - så forteller du han hva som har skjedd og så får han ta valget.. men... i bund og grund fortjener du ikke kjæreste når du opptrer slik du gjør .. Anonymkode: 71abe...7ab Endret 25. mai 2017 av Edie Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå