AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Skrevet 20. mai 2017 De siste ukene har FB vært helt på etterskudd. Den viser konsekvent oppdateringer fire dager på etterskudd. I dag flommer siden min over av statuser fra tirsdag. Blir stas i morgen når alle bunadsbilder og hurra-statuser skal dominere min vegg Jeg går så klart inn på oversikt og trykker "nyeste" for å få med det som skjer nå, men jeg skal ikke scrolle langt ned, før alt brått er fire dager gammelt. Alt funker fint på PC. Dette gjelder bare telefon (iOS). Har så klart oppdatert app og skrudd av og på telefonen. Andre som opplever det samme fortiden? Anonymkode: baeb0...ad8
mia pia Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Det har vært slik hos meg også. Har android telefon.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 Jepp. Jeg har begynt å skjønne det nå. Irriterende. Men fordelene er at jeg nå ikke gidder å sjekke FB så ofte. Anonymkode: baeb0...ad8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 Sånn er det hos meg også Anonymkode: 396d1...d81
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Skrevet 20. mai 2017 Da håper jeg FB får ut fingern og fikser denne feilen. Anonymkode: baeb0...ad8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå