AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #1 Skrevet 19. mai 2017 Heisann! Dette er ikke en selvmordstråd, bare så det er sagt. Jeg er en 23 år gammel jente som har hatt en god del motgang i livet, og det er ikke før de siste par årene at jeg har funnet ekte livsglede i hverdagen. Men jeg sliter fortsatt med enkelte tunge perioder, de stopper meg ikke, men de gjør meg trist og nedstemt. Ja, jeg føler meg kronisk deprimert, men jeg har lært meg å leve i en likegyldig sinnstilstand. Problemet ligger i at noen dager (ikke ofte!) kommer en helt sinnsykt trang til å... Ja, gjøre noe med det. Og da mener jeg altså ikke selvmord, men mer drikke bort problemene, høre på høy musikk, jogge meg en tur, snakke med noen osv. Jeg blir så sinnsykt rastløs, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg fikk en sånn fase på vei hjem fra jobb i dag, og var helt på gråten. Jeg ender opp med å bli super forvirret, for jeg vet ikke hva kroppen min vil, og hva som kan roe ned tankene og rastløsheten. Når jeg kjenner etter føler jeg meg stresset, på gråten og helt rolig samtidig. Er bare litt lei av å ha det sånn, og ser jo nå at dette er et mønster som oppstår nå og da, og hvor tankene mine går inn på å at jeg får en trang til å døyve ''smertene''. Jeg begynner å lure på om jeg skulle hatt en legetime, men hva skulle jeg sagt da? Jeg er jo ikke lammet, slik jeg har vært tidligere under tunge depresjoner. Er det noen andre som har følt noe lignende, og som har bedre tips enn drikking o.l.? Beklager om dette ikke ga noen mening i det hele, måtte bare få luftet tankene mine litt. Anonymkode: ff6e9...521 1
Skay Skrevet 19. mai 2017 #2 Skrevet 19. mai 2017 God ide å bestille time hos fastlegen. Bare forklar hvordan du har det og hvordan du føler deg. Jeg gjorde det samme og det var nok til å sende meg til DPS.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #3 Skrevet 20. mai 2017 Men DPS hva sier man der? Min erfaring med 3 runder over 15 år på DPS er at det ikke hjelper for en dritt..... Anonymkode: d3e29...bcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå