Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo folkens!

Jeg har nå altså bestilt interrail billett (15 dagers, fra 19.juni), og kommer til å reise alene. Tenkte likevel å slenge ut et innlegg her dersom det finnes noen som også har planer om interrail og vil ta følge deler av turen?

Tenker meg innom Amsterdam, Paris, Roma, Wien og Krakow blant annet. 

Jeg er en jente på 21 år som har litt reiseerfaring fra før, men ikke særlig med backpacking. Tenker man lærer mens man prøver ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Du sier du allerede har bestilt togbillett? Som regel lønner det seg å kjøpe hver reisestrekning separat, fordi interrail/togpass både er dyre og har alt for mange restriksjoner og vilkår.

Byene du har sett seg ut høres kjempebra ut!

Skrevet
9 minutter siden, Overrasket skrev:

Du sier du allerede har bestilt togbillett? Som regel lønner det seg å kjøpe hver reisestrekning separat, fordi interrail/togpass både er dyre og har alt for mange restriksjoner og vilkår.

Byene du har sett seg ut høres kjempebra ut!

Jeg har allerede kjøpt ja. Vet at det kan lønne seg å kjøpe billetter separat, men siden jeg reiser alene fant jeg ut at det er en trygghet for min del at billetten er i boks. 

Jepp, gleder meg!

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg dro på interrail i fjor alene, og vil bare si at det var null stress, Møter så mange folk ialle byer. Tips til app er Rail planner, den viser alle mulige tog strekninger, og er veldig bra med av/på  funksjon for reiser med ekstra kostnader! Et tips jeg kunne ønske noen fortalte meg er at  i Amsterdam et det lurt å booke hostel på forhånd... veldig mange backpackere der og de beste hostellene blir fylt opp fort.les anmeldelsene på hostelet etter hva du ønsker, sosialt, stille, renslig osv..  Det er absolutt mest sosialt å være på store sovesaler, for å bli kjent med flest mulig!! Berlin er også en must by, og walking tours er genialt. Haha! Åå kunne ønske jeg kunne dratt i år også. Håper du får en knall tur 

Anonymkode: 0caee...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...