Wonderer Skrevet 19. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.5.2017 den 13.49): Nei. Anonymkode: 81e66...ba3 Endret 17. oktober 2023 av Wonderer
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Det ser ut som om ventilen er laget med betong, med isopor som isolerende materiale. Jeg ser ikke hva røret er laget av, og jeg ser heller ikke hva det hvite i åpningen er laget av. Jeg har ingen form for ekspertise på feltet, og har bare sett asbest i form av eternitt. Anonymkode: aabcc...d10
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #5 Skrevet 19. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut som om ventilen er laget med betong, med isopor som isolerende materiale. Jeg ser ikke hva røret er laget av, og jeg ser heller ikke hva det hvite i åpningen er laget av. Jeg har ingen form for ekspertise på feltet, og har bare sett asbest i form av eternitt. Anonymkode: aabcc...d10 Røret vet jeg ikke noe om, men det hvite nærmest fotografen ser ut som en standard moderne teleskopventil i hvit plast. Når er bygget fra? Jeg synes egentlig ting ser litt for nytt ut til at det skal være stor sannsynlighet for å finne asbest her. Anonymkode: b3bb3...137
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 Aspest ble forbudt å bruke i Norge i 1985. Så hus bygget etter denne datoen er der ikke aspestplater i. Aspest finnes i all hovedsak i Eternitt plater. Har du det? Aspest er ikke farlig så lenge det ikke blir flyttet på, boret hull i eller andre ting der støvet fra eternitt blir frigitt til luften. Å se aspeststøv er umulig, særlig via bilder. Anonymkode: fa95a...87c
Minya Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Aspest ble forbudt å bruke i Norge i 1985. Så hus bygget etter denne datoen er der ikke aspestplater i. Aspest finnes i all hovedsak i Eternitt plater. Har du det? Aspest er ikke farlig så lenge det ikke blir flyttet på, boret hull i eller andre ting der støvet fra eternitt blir frigitt til luften. Å se aspeststøv er umulig, særlig via bilder. Anonymkode: fa95a...87c AsBest! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 3 timer siden, Minya skrev: AsBest! Du har rett, men egentlig er det en ganske passende skrivefeil. Når man tenker på skadevirkningene og hvor vanskelig det er å bli kvitt blir det mer asPEST enn asBEST. Anonymkode: aabcc...d10 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå