Gå til innhold

Hvorfor denne skrikingen, jenter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen damer som faker orgasme gjøre det for å få typen til å bli ferdig! :lol: Beklager, men det er et fakta!

Og Fredrik, selvfølgelig vet vi at det finnes mellomtinger, men vi skjønner kanskje ikke i like stor grad hvorfor vi skal lyde slik dere ønsker, og ikke slik det er naturlig for oss. Om det er naturlig for ei å skrike, så bør a skrike, om det er naturlig for ei å bare ligge å skjelve/riste, så bør a kunne gjøre bare det!

Men jeg må innrømme at jeg lar meg påvirke litt av dere kritiske mannfolk! Jeg har faktisk spurt partner om han synes det er "dumt" at jeg lyder! Hadde vel ikke akkurat latt det vær om han sa han misslikte det, men det er jo greit å vite hva typen synes.

(Har aldri truffet noen som missliker lyder heller jeg da, så jeg har vel hatt flaks så langt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange av deres partnere er det som har vært så fryktelig høylydt, dere som klager på støynivået her?

Man finner vel den man passer sammen med seksuelt etterhvert; ikke er det alle man trives med og ikke er det alle en passer sammen med. Vi er forskjellige og det finnes noe for enhver smak og noen for enhver tålegrense hva klynking, stønning og skriking angår; takk og pris!

Hvorfor dette behovet for å sette "skrikerne" på plass, gutter?

Voks opp!!

Seriøs denne gangen;

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når hun skriker, og sier det er vondt

Stønner jeg og sier det er godt !

hilsen en chris som skriker stønnende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Chris, kvalifiserer ikke det til overgrep eller noe..?

Akkurat det der skulle jeg nettopp til å spørre om.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLO!!!!!!!

Hvorfor er det bare drittslenging til oss damer?

Hva med mannfolka som stønner høyt og gir fra seg andre høye lyder når de kommer?

Hvorfor er det ingen som tenker på det???????

:x :x :x :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE: Jeg tenkte på det i mitt første innlegg.

Når jeg tenker på det nå, var det innlegget (mitt første altså) et resultat av kjedsomhet.

Egentlig tror jeg hele tråden er en kødde-tråd. Hvem ved sine fulle fem kan starte en tråd som denne?...med mindre de kjeder seg noe grundig..

Nuvel; jeg har nå prestert å komme med hele 3 innlegg i tråden selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe der, Vibeke....

Jeg tror det er flere tråder her inne som er kødd, men like mye lar jeg meg engasjere..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stønner, om ikke så veldig høyt så gjør jeg det iallefall!

Mannen min liker det iallefall, det vet jeg....

Og faket, det har jeg faktisk aldri gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies også at hvis man biter sammen tennene og "holder lydene inne i seg" forsterker man nytelsen betraktelig... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...