Ruby Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 Er skikkelig glad og fornøyd nå. Jeg og min kjære var på reisebyrået i går og bestilte vår bryllupsreise, så nå er den i boks. Vi har valgt og ta den litt utover, da det har skjedd en del ting i familien som vi må ta hensyn til.... Men, den 26. august reiser vi til Santorini, og vi gleder oss så vi holder på å steile begge to. Har hørt at solnedgangen i Oia skal være helt noe utenom det vanlige og at det er et skikkelig romatisk sted. Åååå, nå er jeg spent. Vi har jo ikke fått vært på noen feriereiser i utlandet på de tre årene som vi har hatt sammen, så dette gleder vi oss til!!!!
fruenge Skrevet 31. juli 2002 #2 Skrevet 31. juli 2002 Ruby, så koselig å se bildene fra bryllupet deres, fint at dere skal på bryllupsreise! Ha det koselig
mia-03 Skrevet 31. juli 2002 #3 Skrevet 31. juli 2002 Etter bildene å dømme så det ut som et koselig og vellykket bryllup! Skulle ønske jeg var tøff nok til å synge for min tilkomne... Har hørt av folk som har vært der at Santorini er helt utrolig. Blir nok en fantastisk reise. Mia
scorpion73 Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Santorini, er jo plassen der selv den sterkeste mannen blir myk, så jeg tror nok dere får en hærlig ferie. Kos dere masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå