Gå til innhold

Nå har vi bestilt bryllupsreise!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:lol: Er skikkelig glad og fornøyd nå. Jeg og min kjære var på reisebyrået i går og bestilte vår bryllupsreise, så nå er den i boks. Vi har valgt og ta den litt utover, da det har skjedd en del ting i familien som vi må ta hensyn til.... Men, den 26. august reiser vi til Santorini, og vi gleder oss så vi holder på å steile begge to. Har hørt at solnedgangen i Oia skal være helt noe utenom det vanlige og at det er et skikkelig romatisk sted. Åååå, nå er jeg spent. Vi har jo ikke fått vært på noen feriereiser i utlandet på de tre årene som vi har hatt sammen, så dette gleder vi oss til!!!! :P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruby, så koselig å se bildene fra bryllupet deres, fint at dere skal på bryllupsreise! Ha det koselig

Skrevet

Etter bildene å dømme så det ut som et koselig og vellykket bryllup! Skulle ønske jeg var tøff nok til å synge for min tilkomne...

Har hørt av folk som har vært der at Santorini er helt utrolig. Blir nok en fantastisk reise.

:briller: Mia

Skrevet

Santorini, er jo plassen der selv den sterkeste mannen blir myk, så jeg tror nok dere får en hærlig ferie.

Kos dere masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...