Gå til innhold

Sende melding til flørt fra helgen...?

Fremhevede innlegg

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan svare fra mitt ståsted, har vært mye ute på byen og hatt noen ONS. Har også opplevd fyrer som deg, som jeg har det gøy med hele kvelden osv. Noe av det aller verste er når du tror du har bra kjemi med en fyr og nærmest regner med at dere skal ende i seng den kvelden....åsså velger han å dra med kamerater. Det er jo nærmest opplest og vedtatt at fyrer knuller ved første anledning og omtrent hva som helst , da føler man seg ekstremt lite attraktiv når fyren velger kameratene. Om han hadde tatt kontakt i ettertid er jeg veldig usikker på om jeg hadde svart. 

Hva har du å tape på det da? Møtt fyren i en normal setting! Så sett hva dette var for noe. Er dere virkelig så "hårsåre" at dere legger vekt på det som skjer en sen natt på byen :)  Mistenker at det er mangel på "erfaring" som er årsaken. Avvist blir man da hele tiden, og det er bare spennende. Det betyr ikke at man automatisk skal gi opp! Du kan fort gå glipp av drømmemannen eller kvinnen da.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Hva har du å tape på det da? Møtt fyren i en normal setting! Så sett hva dette var for noe. Er dere virkelig så "hårsåre" at dere legger vekt på det som skjer en sen natt på byen :)  Mistenker at det er mangel på "erfaring" som er årsaken. Avvist blir man da hele tiden, og det er bare spennende. Det betyr ikke at man automatisk skal gi opp! Du kan fort gå glipp av drømmemannen eller kvinnen da.

Hvorfor er det gitt at man er ute etter drømmemannen eller drømmekvinnen? Kanskje man bare er kåt og vil ha seg et ligg. Da er det lite interessant å møte fyren i normal setting noen dager senere. Ikke fordi jeg er hårsår, men fordi jeg da ikke er full og kåt på han lenger. 

Anonymkode: 709e5...c33

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det gitt at man er ute etter drømmemannen eller drømmekvinnen? Kanskje man bare er kåt og vil ha seg et ligg. Da er det lite interessant å møte fyren i normal setting noen dager senere. Ikke fordi jeg er hårsår, men fordi jeg da ikke er full og kåt på han lenger. 

Joda, men da var det kanskje ikke det vedkommende var ute etter. Det du beskriver kan man få hos en prostituert også slikt sett. Uansett gikk han ikke glipp av mye, for det du beskriver får man lett på tinder med et normalt utseende.

AnonymBruker
Skrevet

Gitt hvor mye som skal til at menn sier nei takk til sex, føler hun seg nok som landets minst attraktive kvinne.

Anonymkode: 3444b...3e5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Joda, men da var det kanskje ikke det vedkommende var ute etter. Det du beskriver kan man få hos en prostituert også slikt sett. Uansett gikk han ikke glipp av mye, for det du beskriver får man lett på tinder med et normalt utseende.

Vel, det er jo nettopp det vi har forsøkt å forklare TS her, om du har lest tråden. Han skjønner ikke hvorfor hun ikke svarer, men han avviste henne, og det er ikke gitt at hun var interessert i noe annet enn en ons.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, det er jo nettopp det vi har forsøkt å forklare TS her, om du har lest tråden. Han skjønner ikke hvorfor hun ikke svarer, men han avviste henne, og det er ikke gitt at hun var interessert i noe annet enn en ons.

Det forstår han når  han ikke får svar på alle meldingene han peprer henne med :)  Kan jo be om at hun svarer neste gang hun er på grisefylla !

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Det forstår han når  han ikke får svar på alle meldingene han peprer henne med :)  Kan jo be om at hun svarer neste gang hun er på grisefylla !

Jeg har bare sendt den ene meldingen til henne og den er ikke lest... :romeo:          Jeg hadde vel ikke først og fremt sett for meg et forhold men vi kunne feks avtalt å treffes på byen i morgen for å se hva som skjedde. Evt møttes edru etter å ha hengt med hverandre på byen et par ganger til.

Men nå har jeg vel avskrevet henne uansett, hun virker ikke spesielt interessert :plystre:

Kjipt, for jeg likte jenta :murvegg:

Anonymkode: 9f828...768

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare sendt den ene meldingen til henne og den er ikke lest... :romeo:          Jeg hadde vel ikke først og fremt sett for meg et forhold men vi kunne feks avtalt å treffes på byen i morgen for å se hva som skjedde. Evt møttes edru etter å ha hengt med hverandre på byen et par ganger til.

Men nå har jeg vel avskrevet henne uansett, hun virker ikke spesielt interessert :plystre:

Kjipt, for jeg likte jenta :murvegg:

Hvorfor valgte du da å dra? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var full og følte meg ikke i stand til å prestere noe som helst. Tanken på å våkne på andre siden av byen fristet lite og i tillegg tenkte jeg at det virket mer fornuftig og seriøst å utveksle nummer og heller møtes igjen før vi evt hoppet til køys?

Var det virkelig helt bak mål av meg å styre unna sex selv om jeg likte henne??

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var full og følte meg ikke i stand til å prestere noe som helst. Tanken på å våkne på andre siden av byen fristet lite og i tillegg tenkte jeg at det virket mer fornuftig og seriøst å utveksle nummer og heller møtes igjen før vi evt hoppet til køys?

Neida, jeg syns ikke det. Men kan forstå at hun følte seg avvist, eller at hun bare var full og ville ha seg noe der og da. 

Anonymkode: 9639d...5fa

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var jo fornuftig. Ingen bør ha sex når de er drita. Om det er problemet hennes, så er hun ikke så kul som du trodde. Kanskje det er slik som noen her sier, at hun ikke er ute etter noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, men da bør det være lett å skjønne at dere kanskje var ute etter forskjellige ting. :) Hun ville ha sex, du ville møtes mer seriøst. Du holdt deg til hva du ønsket, og hun gjorde det samme (ved å ikke svare nå). 

Men jeg håper at når du sa nei, så forklarte du faktisk hvorfor? At det var fordi du ville møtes igjen? For det er vondt å bli avvist når man i alle år hører at gutter tar alt de kan få. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, men da bør det være lett å skjønne at dere kanskje var ute etter forskjellige ting. :) Hun ville ha sex, du ville møtes mer seriøst. Du holdt deg til hva du ønsket, og hun gjorde det samme (ved å ikke svare nå). 

Men jeg håper at når du sa nei, så forklarte du faktisk hvorfor? At det var fordi du ville møtes igjen? For det er vondt å bli avvist når man i alle år hører at gutter tar alt de kan få. 

Jeg forklarte at jeg var for full og ikke i stand til å foreta meg noe som helst annet enn å sove.. Hun lo litt og foreslo å utveksle nummer. Så gjorde vi det og kysset og dro hvert til vårt. 

And then: Silence :flau:

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke, du gjorde faktisk det eneste rette. Er du ute etter et seriøst forhold er ONS i fylla bortkastet tid og lidelse. Så var hun hyggelig i beruset tilstand, hvordan hun er i edru tilstand vet du ikke, så du har helt sikkert ikke gått glipp av noe heller.

Det er nye jenter der ute hele tiden, liker din innfallsvinkel på det, du virker fornuftig og reflektert og da kommer det alltid nye muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...