AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Av og til er det godt når det er trangt, andre ganger er det bra det er litt rom. Men hva er best? Anonymkode: 14fb8...9c8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 En mellomting, men uansett hvor brei den er, så er det godt (man er liten om man har problemer med dette), værre hvis det er for trangt Anonymkode: 51299...bf2 1
Gjest undulater Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 Jeg tror jeg foretrekker kebab framfor burger, men pizza trumfer alt...men da må den være hjemmelaget.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Haha det finnes ingen vagina som holder seg i samme fasong så dette er umulig å si eller ha en preferanse på! Vaginaen forandrer seg etter hvor man er i menssyklus, så den samme vaginaen som føles perfekt den ene uka kan føles videre den neste uka og trangere uka etter. Anonymkode: 6c177...989 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: En mellomting, men uansett hvor brei den er, så er det godt (man er liten om man har problemer med dette), værre hvis det er for trangt Anonymkode: 51299...bf2 Eller hun er stor hvis man har problemer med dette. Er lei av at det alltid skal rakkes ned på menns penisstørrelse, men den skinhellige vagina har man ikke lov til å si noe som helst om. Anonymkode: 4e443...482 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller hun er stor hvis man har problemer med dette. Er lei av at det alltid skal rakkes ned på menns penisstørrelse, men den skinhellige vagina har man ikke lov til å si noe som helst om. Anonymkode: 4e443...482 Fordi vaginaer er elastiske og tilpasser seg, kan også tilpasse seg penis. Det er ikke et "problem" med å ha liten penis, men det er de under gjennomsnittet som kjenner problemer med variasjon i kjeden, ikke motsatt. kjeden er lagd til å presse ut et barn, for å så trekke seg sammen igjen - det er ikke peniser. Er man liten er man liten, men ikke dama sin "feil". Anonymkode: 51299...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #8 Skrevet 19. mai 2017 Synst det fort blir styrete om dama har trang mus. Jeg foretrekker en mellomting. At den sklir rett inn og trykker passelig rundt pikken min. Anonymkode: e5b60...0e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå