Gå til innhold

Terror i New York

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

New York-politiet:

Ikke terror-relatert - trolig beruset person

Jaja, TS.

Anonymkode: 0895f...ec9

• Liker 6
Skrevet (endret)

Nei, det tar ikke slutt!

Endret av JackIost
Skrevet

Det er ikke terror..

Skrevet

Politiet sier at det ikke er terror. Vi får se. I startfasen er det ikke noe som er sikkert. Terror? Kanskje. Fyllekjøring? Kanskje.

At en fyllekjører kræsjer inn i en folkemengde. Helt lett å forstå. Men at han fortsetter å kjøre, klarer å holde bilen på samme kurs, og kjører på personer på rekke og rad? Høres noe underlig ut.

Selvsagt kan han ha vært påvirket av stoff, som gjorde at han hallusinerte og trodde han var angrepet av monstre.

• Liker 1
Skrevet

Var vel fyllekjører....

Noen som fikk "Breaking Down" (film referense ;) )

Skrevet (endret)

En effektiv fyllekjører. :icon_frown:

Så mange sårete, en eller to døde - jeg vet ikke sikkert. Det postes ulike antall. Så mange familier berørt. :dagens-rose:

Endret av ops2
Skrevet

Bomb squad on scene, betyr at de tar det seriøst og undersøker bilen for mulige sprengstoff, uansett.

Skrevet

Men dra meg nå baklengs! Han var kvikk til å springe fra bilen, denne gutten.

0518-time-square-crash-driver-arrest-pho

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke terror, fyllekjøring.

Et resultat at USAs milde reaksjoner mot fyllekjøring. Det er i praksis ikke straff der borte for den slags. Et paradoks når man ser hvor strengt de straffer andre forbrytelser.

Anonymkode: 56f26...683

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der ser man st det alltid er noen som tenker terror så fort noe skjer 

Anonymkode: 3a678...abc

Skrevet (endret)

Nye opplysninger. Den siktete er tidligere US Navy. Hvis han har vært i Midtøsten, kan han ha blitt omvendt til islam.

Så sent som i går, slapp IS en 40 minutter lang video som oppfordret til terror i USA spesielt. Bil var en av tingene nevnt.

Dette kan stemme med oppførselen hans. I følge vitner, kjørte han på folk med hensikt mens han skrek som en villmann, og angrep folk når han kom ut fra bilen.

Kan være bare tilfeldigheter, men.... vi får se. http://nypost.com/2017/05/18/he-was-driving-like-a-madman-and-screaming/

Sitat

“He was going faster and faster on the sidewalk when he was hitting people. It looked like he was trying to hit people,” Rickerby told The Post, adding that masses of screaming people started running away from Times Square.

After crashing the maroon Honda, “the driver got out of his car and started trying to punch people and tackle people,” Rickerby said.

“I couldn’t believe what was happened … He was driving like a madman and screaming. He had the angriest, craziest face and he was literally going after people,” he said.

Endret av ops2
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men navnet kommer opp når man trykker på linken smartass.

Anonymkode: 097ec...e66

Næmmen dakar liten da, har jeg dukket deg i en annen tråd? Det var det jeg ville, at hvis noen var nyskjerrige, så kunne de trykke på linken.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg vil ikke utlevere noen derfor linker jeg til navnet.":klovn:

Anonymkode: 097ec...e66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, ops2 skrev:

Nye opplysninger. Den siktete er tidligere US Navy. Hvis han har vært i Midtøsten, kan han ha blitt omvendt til islam.

Så sent som i går, slapp IS en 40 minutter lang video som oppfordret til terror i USA spesielt. Bil var en av tingene nevnt.

Dette kan stemme med oppførselen hans. I følge vitner, kjørte han på folk med hensikt mens han skrek som en villmann, og angrep folk når han kom ut fra bilen.

Kan være bare tilfeldigheter, men.... vi får se. http://nypost.com/2017/05/18/he-was-driving-like-a-madman-and-screaming/

Uhm... Mener du at fordi han har vært i Midtøsten så kan han ha være terrorist? Det er jo veldig mange som er innom midtøsten nå og da, som hverken konverterer eller blir terrorister av den grunn. Syns det var et litt tynt grunnlag for å spekulere i om han er en islamistisk terrorist. 

Anonymkode: e5f3a...e69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var IKKE fyllekjører... Han har blitt tatt for fyllekjøring to ganger før, men han blåste 0.0 på alkoholtesten som ble tatt i dag. Han sa også da politiet pågrep han at han ønsket at de alle skulle dø (de han kjørte over). 

Anonymkode: 88ed1...903

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var IKKE fyllekjører... Han har blitt tatt for fyllekjøring to ganger før, men han blåste 0.0 på alkoholtesten som ble tatt i dag. Han sa også da politiet pågrep han at han ønsket at de alle skulle dø (de han kjørte over). 

Anonymkode: 88ed1...903

Kilde på at han er terrorist? Tror jeg hadde ønsket å dø også om jeg hadde klart å kjøre ned mange mennesker... 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kilde på at han er terrorist? Tror jeg hadde ønsket å dø også om jeg hadde klart å kjøre ned mange mennesker... 

Ser jeg leste feil. Han ønsket at de som han kjørte over skulle dø, ikke han selv. Ok, men om han ikke kjørte i fylla, så er han kanskje bare gal da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...