AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #41 Skrevet 19. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt greit, jeg tror ikke det blir noe personlig kontakt etter det er evt blir avsluttet. Det må isåfall vært via andre, om skulle vært så heldig. Det er jo mye som skal klaffe. Det er jo sånn at også disse kan havne i en vanskelig situasjon, å da tror jeg de selv sletter pasienten fra sin liste. Litt kjipt han ble legen min, skulle gjerne ha møtt han i en annen setting. Anonymkode: 85ab3...4c7 Leger kan ikke bare slette pasienter fra listen sin når de vil det, det er ikke sånn det funker. Anonymkode: 6db12...15c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #42 Skrevet 19. mai 2017 Jeg ville bestil time hos gynekolog ved privat klinikk. Anonymkode: cd728...4af
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #43 Skrevet 19. mai 2017 Jeg kommer nok til å avbestille hos han denne gangen, siden jeg aldri har tatt celleprøve hos han før. Litt kleint om han skulle føle settingen ukomfortabelt. Tror det ville vært værst for meg uansett. Bytte lege burde jeg vel også, men håper alt av følelsene forsvinner så jeg slipper det!:) Anonymkode: 85ab3...4c7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #44 Skrevet 19. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leger kan ikke bare slette pasienter fra listen sin når de vil det, det er ikke sånn det funker. Anonymkode: 6db12...15c Kan de ikke det da? med å ta det opp med pasienten først. Er endel forstyrrende forelskede pasienter. Har heldigvis aldri gitt uttrykk for det. Anonymkode: 85ab3...4c7
Timsy Skrevet 19. mai 2017 #45 Skrevet 19. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 85ab3...4c7 Det skulle vel være unødvendig å svare deg på det? 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #46 Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer nok til å avbestille hos han denne gangen, siden jeg aldri har tatt celleprøve hos han før. Litt kleint om han skulle føle settingen ukomfortabelt. Tror det ville vært værst for meg uansett. Bytte lege burde jeg vel også, men håper alt av følelsene forsvinner så jeg slipper det!:) Anonymkode: 85ab3...4c7 Hvorfor tror du legen kommer til å synes det er kleint? Han har jo til og med eksplisitt sagt at det ikke er noe problem - han har jo nevnt for deg at han kan ta celleprøve. Han ville aldri sagt det om han følte det ville bli rart. Jeg hadde tatt det som et hint om at han ikke tenker annet enn profesjonelt rundt deg. Anonymkode: 9ff29...8bd 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #47 Skrevet 19. mai 2017 1 time siden, Timsy skrev: Det skulle vel være unødvendig å svare deg på det? Du mener jeg trenger en psykolog time? På grunnlag av at jeg har en kjekk lege, å vil skrive dette inn her?🙈 Føler ikke jeg har behov ved det nå i min situasjon, nei. Behøver heller ikke være en krise som er skjedd i livet for å gå til psykolog. Det er veldig normalt, noe mange gjør kun for å lette litt på trykket selv. Ikke døm folk over nett er du grei. Anonymkode: 85ab3...4c7
Timsy Skrevet 19. mai 2017 #48 Skrevet 19. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener jeg trenger en psykolog time? På grunnlag av at jeg har en kjekk lege, å vil skrive dette inn her?🙈 Føler ikke jeg har behov ved det nå i min situasjon, nei. Behøver heller ikke være en krise som er skjedd i livet for å gå til psykolog. Det er veldig normalt, noe mange gjør kun for å lette litt på trykket selv. Ikke døm folk over nett er du grei. Anonymkode: 85ab3...4c7 Nei, de fleste går ikke til psykolog kun for å lette på trykket. Jeg synes du burde lese det første svaret du fikk i tråden, fra @Elseby13 , les det nøye, og ta det til deg. Det er nok av disse trådene dine nå. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #49 Skrevet 19. mai 2017 Ingen behov for det. Å igjen, det er veldig normalt å gå til psykolog. Trenger ikke det til grunnlag for dette. Mange går til psykolog for å ha en dyktig fagperson å snakke med, ikke nødvendigvis alltid fordi en er gal, (noe du tror jeg er.) Ikke undervurder det å gå til psykolog kjære deg. Anonymkode: 85ab3...4c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #50 Skrevet 20. mai 2017 Skjønner jo her at det er nok av sjalusi /dramaqueen 's her som har fått lege/pasient forholdet opp i glefsa. Hvis du ikke klarer å se at en lege, som gjør jobben sin fra punkt og prikke, med undelivssjekk/prat/brystmelk, også av og til KAN syntes en av pasientene er tiltrekkende. Ikke vær så naiv. Hvis en spør lommelegen her på nett, har iallefall han forståelse for det. Sier ikke at en skal misbruke stillingen, det handler om hva de utfører i jobben sin som da er profesjonelt. En annen ting er hva de tenker. Det er det ingen som styrer, selv ikke fruen til Legen. All respekt til de som er sammen med en Lege, for de må en tåle masse. Anonymkode: 85ab3...4c7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #51 Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner jo her at det er nok av sjalusi /dramaqueen 's her som har fått lege/pasient forholdet opp i glefsa. Hvis du ikke klarer å se at en lege, som gjør jobben sin fra punkt og prikke, med undelivssjekk/prat/brystmelk, også av og til KAN syntes en av pasientene er tiltrekkende. Ikke vær så naiv. Hvis en spør lommelegen her på nett, har iallefall han forståelse for det. Sier ikke at en skal misbruke stillingen, det handler om hva de utfører i jobben sin som da er profesjonelt. En annen ting er hva de tenker. Det er det ingen som styrer, selv ikke fruen til Legen. All respekt til de som er sammen med en Lege, for de må en tåle masse. Anonymkode: 85ab3...4c7 Skulle skrive brystsjekk, ikke bryst melk Anonymkode: 85ab3...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå