Felixa Skrevet 15. juli 2017 #301 Del Skrevet 15. juli 2017 Så vondt at du er så mye smerter. Forferdelig å høre om en mulig ny infeksjon. Det er vanskelig å vite hva man skal si. Jeg tenker masse på deg, du har virkelig satt livet mitt i perspektiv. Barna mine er på ferier uten oss og etter å lese dagboken din så savner jeg dem enda mer. Så skjørt livet er. Skulle ønske jeg kunne ha gjort noe for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 15. juli 2017 #302 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Klem du kjærlige og vidunderlige menneske. Igjen - takk for at du deler. Du gir et innblikk i noe de fleste av oss ikke kjenner til. Endret 15. juli 2017 av Måbarefåsiat... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. juli 2017 #303 Del Skrevet 15. juli 2017 Raskt innom med en klem Tenker mye på deg og håper dagen i dag og natten blir bedre enn foregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2017 #304 Del Skrevet 15. juli 2017 Sender over noen gode tanker, men vet virkelig ikke hva jeg skal si. Vit at du setter dype spor og treffer mange rett i hjertet med ordene dine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 15. juli 2017 #305 Del Skrevet 15. juli 2017 Sender deg mange gode klemmer og litt ekstra energi til kroppen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 15. juli 2017 #306 Del Skrevet 15. juli 2017 Kjære @baremei jeg kan bare gi min tilslutning til den støtte og de gode ord de andre har gitt uttrykk for. Din historie setter varige spor, det du gjør ved å dele med oss er så ubeskrivelig verdifullt. Takk for den gaven du gir oss. Jeg vil.sende deg og familien din mine aller varmeste tanker og ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 15. juli 2017 #307 Del Skrevet 15. juli 2017 Sender deg en god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 15. juli 2017 #308 Del Skrevet 15. juli 2017 Takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 16. juli 2017 #309 Del Skrevet 16. juli 2017 Tror det er blitt spurt om før, men hva tenker du å gjøre med denne tråden? Får mannen din vite om denne, eller ønsker du ikke at noen skal vite? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. juli 2017 #310 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg fjoller så mye i flere fjolletråder for å slippe å tenke. Men så kommer jeg til å tenke på deg. Du kunne ha fjollet det vonde vekk og på avstand. Du kunne holdt alt for degsjøl. Det gjorde du ikke..du opprettet denne dagboken, du åpnet deg for oss, lar oss få innblikk, du tar oss med på din siste reise som blir kortere for hver dag. Du er sterk og reflektert i forhold til din grusomme situasjon. Og vi elsker deg for nettopp det, kjære @baremei 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 16. juli 2017 #311 Del Skrevet 16. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. juli 2017 #312 Del Skrevet 16. juli 2017 Av og til tenker jeg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 16. juli 2017 #313 Del Skrevet 16. juli 2017 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 16. juli 2017 #314 Del Skrevet 16. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 16. juli 2017 #315 Del Skrevet 16. juli 2017 Kom nettopp over denne dagboken, sitter med hjerte i halsen. Livet er urettferdig Sender deg mange gode klemmer og tanker <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 16. juli 2017 #316 Del Skrevet 16. juli 2017 Hei bare meg ! Jeg med dødsangst kom over denne tråden og stilte meg selv spm, hva ville keg gjort om jeg skulle dø om 4 eller 1 mnd? Jeg lever hver dag men angsten gjør at jeg ikke lever til de fulle. Mulig jeg bille vert sint for at jeg ikke levde men bekymret meg over ting som likevell ikke skjer. Vil takke deg for og ha opnwt øynene mine til og tenke mer positivt og ikke frykte alt . Jeg har selv mye sanndrømmer og ting om fremtiden. Jeg har mistet min far og Veninne. Jeg føler de er der på andre siden noenganger og følger med på meg. Jeg tror på Jesus da , at han døde for oss og at vi kan ha et evig liv i åndeverden . Jeg håper smertene dine kan lette litt , og jeg som healer jeg kan føle sorgen og gleden. Me hvert minutt du har med familien nå og men den sorge over medlidenhet blikk du beskriver og . Jeg håper du får en fin dag selv i all smerten og alt , og jeg selv a jeg mistet min far skulle ønske jeg hadde flere filmer av han. De er en god ide av deg sender deg gode tanker og en klem Og husk , du vil vere husket av oss, akuratt dine ord kan ha hjulpet mange mennesker i og "våkne" og er gleden i alt man har akuratt nå og sette pris på ting de er lett og ta forgitt Som om at brusen er god eller smilet til din kjære .. tenner et lys for deg og sender deg positive tanker . Jeg tror ikke sjelen dør . Den går bare videre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 16. juli 2017 #317 Del Skrevet 16. juli 2017 Takk for fine ord alle sammen, det varmer virkelig! 10 timer siden, Minlillesky skrev: Tror det er blitt spurt om før, men hva tenker du å gjøre med denne tråden? Får mannen din vite om denne, eller ønsker du ikke at noen skal vite? Mannen får vite om denne tråden, men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal vise ham den nå eller vente til jeg er død. Noen som har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 16. juli 2017 #318 Del Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, baremei skrev: Takk for fine ord alle sammen, det varmer virkelig! Mannen får vite om denne tråden, men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal vise ham den nå eller vente til jeg er død. Noen som har noen tanker? Kansje nå, så kan dere snakke litt sammen om alt ? Han bør egentlig ikke lukke seg , mannen min og er slik så <3 litt lukka og snakke om følelser til tider men er vel bare slik jeg kommer til og vere en av de som blir sittende igjen Pga mannen er endel eldre en meg .. og han er syk nå, er redd de er alvorlig så denne tråden vekte meg endel .. han kunne fått alvorlig nakkebrudd en stund tilbake . Livet er kort og sjørt . Man tjener lite på og bekymre seg for mye.. håper du ikke har formye smerter bare mei:( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 16. juli 2017 #319 Del Skrevet 16. juli 2017 Stikker bare innom for å ønske deg en god og fredelig natt, @baremei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. juli 2017 #320 Del Skrevet 16. juli 2017 Ønsker deg en god natt ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg