Tash Skrevet 28. juli 2017 #801 Del Skrevet 28. juli 2017 (endret) Tenk at A fikk samlet så mange nydelige mennesker i én tråd. Mennesker som ikke kjente A, og gjerne ikke hverandre på forumet, men som blir dypt berørt av henne og viser så mye empati. Som slår en ring av omsorg rundt M og mini, og ikke minst A. Det er så fint å se dette samholdet selv om årsaken til det er uendelig trist Du skildrer henne så vakkert, M. Det understreker alt vi har lært om henne. Varme tanker til dere i prosessen dere er i nå Endret 28. juli 2017 av Tash 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 28. juli 2017 #802 Del Skrevet 28. juli 2017 Kjære Mannen Jeg har tenkt masse på dere, dere har rørt så mange. Forstår godt at det ikke er så lett å snakke om følelsene dine for venner og familie, det er ofte mye lettere å skrive det. Vi setter stor pris på at du bruker dagboken til det. Her er det mange gode mennesker som "lytter". Mange varme tanker og klemmer til dere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 28. juli 2017 #803 Del Skrevet 28. juli 2017 Bare del i vei M! Vi er her for deg og leser alt du skriver. Du må ha det veldig tøft nå. Kan ikke en gang forestille meg hvordan du har det. Håper at du og mini får noen gode stunder fremover selvom alt føles tungt! Jeg tenker ofte på dere! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 29. juli 2017 #804 Del Skrevet 29. juli 2017 Tenker på dere, og har medfølelse med dere i den dype sorgen. Tusen takk for at dere deler, det gir livet et viktig perspektiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juli 2017 #805 Del Skrevet 29. juli 2017 Kjære Mannen. Jeg kan ikke forestille meg hva du går gjennom nå. Kona i et vennepar døde av kreft da hun var 30, og etterlot seg ei datter litt yngre enn deres gutt og ektemann. Å se den endeløse sorgen, og å ikke kunne gjøre noe for å lette den var hjerteskjærende. Jeg tenker også mye i musikk, og vil gi deg denne: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 29. juli 2017 #806 Del Skrevet 29. juli 2017 Bare en klem til deg og gutten din, Mannen Det er en tøff tid for deg nå. Tenker masse på dere❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 29. juli 2017 #807 Del Skrevet 29. juli 2017 Å herregud så forferdelig trist for både deg, ditt lille barn, mannen din og alle andre rundt deg 😢 Ord blir så små i en så sterk situasjon. Jeg tror på livet etter døden, og jeg husker en drøm jeg hadde med min far som døde av kreft. Først, min far slet mye med temperament, dårlig samvittighet og mindreverdighetskomplekser. Men i denne drømmen her var han helt rolig, fredfull og fri. Han var død i drømmen, men på besøk hos meg i drømmen på en måte.. jeg har aldri sett han så rolig, fredfull og fri før. Og det er det jeg tenker om livet etter døden. Da forsvinner alt det negative man kan tenke og føle. Presset og smerter (både fysiske og psykiske).. helt borte. Og jeg tror at vi vil forstå livet og meningen med livet fullt ut på et helt annet nivå enn vi kan nå. Du forlater dem ikke, men du blir usynlig for dem ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. juli 2017 #808 Del Skrevet 30. juli 2017 Tenker på dere Mannen og Mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 30. juli 2017 #809 Del Skrevet 30. juli 2017 Tenker på dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 30. juli 2017 #810 Del Skrevet 30. juli 2017 Hvil i fred, nydelige A ❤ Jeg kommer aldri til å glemme deg og motet ditt! Kjære M; du og mini er i hjertet mitt! Jeg håper dere finner veien sammen i sorgen. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 31. juli 2017 #811 Del Skrevet 31. juli 2017 Sender varme tanker og klemmer til dere to❤️ Tenker på dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 31. juli 2017 #812 Del Skrevet 31. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 31. juli 2017 #813 Del Skrevet 31. juli 2017 Åååå, oppdaget denne tråden først nå, men føler så med deg mann at jeg har ikke ord....kommer til å tenke mye på dere som de andre her gjør. Hun har nok fått fred nå, men vondt er det for oss som er igjen. Kondolerer så mye, og kos deg så godt du bare kan med fine minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 31. juli 2017 #814 Del Skrevet 31. juli 2017 Ga en sum til kreftforeningen i din ånd, @baremei Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 31. juli 2017 #815 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, men jeg har tenkt på dere i ferien... jeg har tenkt på at dere går gjennom den tøffe siste tiden sammen, mens "alle andre" ser ut til å nyte sommeren. Hvor urettferdig livet kan være. Og jeg tenker på dere nå. På den lille gutten som ikke helt forstår hvorfor mamma er borte, og på mannen som har mistet sin kjæreste. Takk for turen, baremei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2017 #816 Del Skrevet 31. juli 2017 6 timer siden, plastfolien skrev: Ga en sum til kreftforeningen i din ånd, @baremei Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme. Det har jeg også gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 31. juli 2017 #817 Del Skrevet 31. juli 2017 7 timer siden, plastfolien skrev: Ga en sum til kreftforeningen i din ånd, @baremei Oppfordrer dere andre til å gjøre det samme. Jeg også Flott initiativ, @plastfolien 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 31. juli 2017 #818 Del Skrevet 31. juli 2017 Tenker mye på deg og Mini. Er det greit for deg å dele når begravelsen skal være? Jeg vil gjerne delta, selv om det bare blir i tankene. A har rørt ved meg på en måte som gjør at det føles riktig for meg å være "til stede". Jeg har selvfølgelig full forståelse for det om du vil holde den privat. Det er helt og holdent opp til deg, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. juli 2017 #819 Del Skrevet 31. juli 2017 Tenker masse på deg og Mini hver eneste dag. Og vakre A, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 1. august 2017 #820 Del Skrevet 1. august 2017 ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg