Månespeil Skrevet 22. juli 2017 #521 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Tenker på dere. Sender deg kjærlighet og fred baremei. Takk for din visdom. ❤️ Varme klemmer og tanker til Mannen og mini. Føler så inderlig med dere. ❤️❤️ Det er godt å vite dere har en stor, nær familie der for dere. Endret 22. juli 2017 av Månespeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. juli 2017 #522 Del Skrevet 22. juli 2017 Tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 22. juli 2017 #523 Del Skrevet 22. juli 2017 Det er som jeg ikke klarer å forlate denne tråden i kveld. Mannen, vi er nok flere som på vår egne lille måte våker over baremei sammen med deg, her på hver vår tue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desree Skrevet 22. juli 2017 #524 Del Skrevet 22. juli 2017 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 22. juli 2017 #525 Del Skrevet 22. juli 2017 Takk for flotte ord dere❤️ Får litt kontakt med A innimellom, men det er ikke noe snakk i henne. Vi vet jo ikke hvor fort dette vil gå, men hun verken spiser eller drikker, så det er begrenset hvor lenge det kan vare. Jeg leser hvert ord dere skriver høyt for A, så hun får det nok med seg! -Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. juli 2017 #526 Del Skrevet 22. juli 2017 Hvis A kan høre, gi henne våre dypeste og mest ydmyke takk for at hun har tenkt på oss i sin vanskeligste stund. Vi tenker masse på henne. Snart skal hun få hvile. Hun har betydd så utrolig mye for mange flere enn hun tror. Nå er det hennes tur. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 22. juli 2017 #527 Del Skrevet 22. juli 2017 27 minutter siden, chisandra skrev: Det er som jeg ikke klarer å forlate denne tråden i kveld. Mannen, vi er nok flere som på vår egne lille måte våker over baremei sammen med deg, her på hver vår tue. Signerer denne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. juli 2017 #528 Del Skrevet 22. juli 2017 Tenker på dere alle sammen. Takk til A for å ha gitt oss et lite innblikk i din siste tid. Som mange flere så har jeg vært en stille tilskuer fra starten av. Frem til nå. Tusen takk for en påminnelse om å nyte livet. Mange strever etter å etterlate seg et evig merke på denne jord. Det har du gjort med denne tråden. Tråden som forhåpentligvis vil stå i evig tid, og vil hjelpe mange som er i samme situasjon som deg. Enten i dine sko eller som pårørende. Denne tråden er gull verdt. Den er naken og ærlig. Din formidlingsevne er utav denne verden. Takk for alt. Det har vært en ære å få følge deg de siste månedene. Mine tanker går til mannen, mini og alle de som står deg nær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 22. juli 2017 #529 Del Skrevet 22. juli 2017 <3 klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. juli 2017 #530 Del Skrevet 22. juli 2017 A, takk for dine tanker og din formidling. Du har kjempet lenge mot den vonde sykdommen og nå ved endestasjonen er det lov å gi slipp og ønske den fredfylte hvilen velkommen. Takk for at du lot meg få være en del av denne reisen. Mine tanker er hos deg, og hos Mannen og hos Mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavalier Skrevet 22. juli 2017 #531 Del Skrevet 22. juli 2017 Kjære, kjære A <3 Jeg har som flere vært inne flere ganger om dagen etter at jeg oppdaget denne dagboka for noen uker siden. Jeg har tenkt flere ganger at jeg ønsker å skrive noe til deg, men det er litt vanskelig å vite hva jeg skal si. Og nå begynner tiden dessverre å renne ut. Jeg har grått for deg flere ganger, du er i mine tanker flere ganger om dagen - det er du også Mannen , og deres lille, gode Mini. Jeg ønsker å takke deg for at du har delt dine tanker og refleksjoner når du nå er inne i din siste reise. Det har satt sånn spor at du aner virkelig ikke. Jeg har tatt meg selv i å tenke at jeg skulle virkelig ønske jeg hadde kjent deg - for en utrolig kjærlig, klok, fornuftig, ærlig og god dame du er. Og alt dette har du greid å vise med dine ord her i dagboken din. Jeg feller noen tårer for deg i kveld også, og ønsker deg av hele mitt hjerte en god reise, må du få den hvilen du trenger nå, kjære deg Mange klemmer fra meg til deg Baremei, og til Mannen og Mini 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. juli 2017 #532 Del Skrevet 22. juli 2017 Kjenner det er vanskelig å legge bort dagboka di i kveld... Tenker på deg, og håper den siste etappen til reisens endelige mål blir så rolig og fredfylt som mulig. Tenker også på mannen og deres lille sønn, ta godt vare på hverandre ❤ Ord blir fattige... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 22. juli 2017 #533 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg kikker også stadig innom her og tenker mye på A, Mannen og Mini. Det er virkelig vanskelig å skulle sette ord på det man føler over denne situasjonrn og det fellesskapet som har oppstått i denne tråden. Veldig sterkt å se samholdet og sterkt å få oppdateringer fra Mannen om A. Livet er kort men kjærlighet er evig. ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sera D Skrevet 22. juli 2017 #534 Del Skrevet 22. juli 2017 baremei, håper du slipper smerter nå på slutten og får en fredfull siste etappe. Mine tanker er hos deg, Mannen og sønnen deres i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 22. juli 2017 #535 Del Skrevet 22. juli 2017 Kjære A og kjære Mannen Jeg er stadig innom dagboken med tårer i øynene. Det er så mange som skriver så flott her inne. Tusen takk for at du formidler til oss hvordan det går med A. Du er sterk, til tross for en fryktelig vanskelig situasjon du nå står i. Jeg kan ikke forestille meg hvor vanskelig du nå har det. Du har betydd så utrolig mye, kjære A. Du har fått meg til å se annerledes på livet, hvor skjørt det er. At vi må glede oss over de små tingene og sette pris på hverdagene med familien og venner rundt oss. At jeg skulle bli så grepet over en skjebne hos noen jeg overhodet ikke kjenner trodde jeg aldri skulle skje. Men du har vært så ærlig mot oss og har skrevet tankene dine på en så flott måte. Nå håper jeg du er smertefri og finner roen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnkål Skrevet 22. juli 2017 #536 Del Skrevet 22. juli 2017 Mange klemmer til dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. juli 2017 #537 Del Skrevet 22. juli 2017 Kjære, fine A, jeg sitter her og gråter for deg nå som jeg har gjort så mange ganger. Skulle ønske jeg kunne få deg frisk. Tusen takk for alt du har delt du kloke, vakre sjel. Tusen takk for at du har tatt oss med på denne reisen. Jeg håper den siste delen av reisen blir fredfull og smertefri. Det er så mye jeg har lyst til å si til deg, men jeg er ikke flink med ord og ord blir fattige i denne vonde og meningsløse situasjonen. Men du skal vite at du har satt spor. Dype spor. Mange klemmer og varme tanker til både deg, Mannen og Mini. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 22. juli 2017 #538 Del Skrevet 22. juli 2017 Klemmer og tårer i natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 22. juli 2017 #539 Del Skrevet 22. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elebeger Skrevet 22. juli 2017 #540 Del Skrevet 22. juli 2017 A❤️ Takk for oppdatering, Mannen❤️ Det må være utrolig vanskelig og vondt:) Dere har mange med dere nå, dere er i tankene til alle her inne. Det blir vanskelig å sove i natt❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg