AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #21 Skrevet 18. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger er TS ikke helt klar over egne handlinger og trenger å reflektere litt om det han sier faktisk stemmer Anonymkode: 2473f...ba5 Jeg er jo forsiktig og er absolutt ikke for ivrig!! Gjør det etter henne sitt tempo, men går ikke da heller. Anonymkode: b3e2d...47d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #22 Skrevet 18. mai 2017 Hun har nå prestert å bli sur igjen og la ut om str i hytt og fleng. Anonymkode: b3e2d...47d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #23 Skrevet 18. mai 2017 Blir litt nysgjerrig på hvordan stor du faktisk har? Klarer liksom ikke se for meg hvordan det er helt umulig å få inn en penis. Oppriktig nysgjerrig altså, jeg har aldri fått høre at jeg er vid så tror ikke jeg er det, kan jo selvfølgelig aldri være sikker da men. Han jeg driver med nå har veldig stor og det er selvfølgelig ikke like enkelt som å få inn en mindre en, men langt ifra umulig. Anonymkode: 2c278...859 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #24 Skrevet 19. mai 2017 Kjenner meg litt igjen.. Hadde selv en mann med over gjennomsnittet og jeg var trang. Jeg ble også sur. Sur for at det alltid gjorde vondt med sex. Sur for at jeg følte alt stod på meg, at det var jeg som kunne til at det ikke ble bra sex, siden jeg var så trang. Sur for jeg kjente på det presset at jeg "måtte" ha sex. Sur for at det aldri klaffet å ha sex. Vred meg i smerter når hans penis fylte meg opp. Han var alltid snill og forståelsesfull mot meg. Han kjente jo hva problemet var. Anonymkode: c71a5...4e2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #25 Skrevet 19. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir litt nysgjerrig på hvordan stor du faktisk har? Klarer liksom ikke se for meg hvordan det er helt umulig å få inn en penis. Oppriktig nysgjerrig altså, jeg har aldri fått høre at jeg er vid så tror ikke jeg er det, kan jo selvfølgelig aldri være sikker da men. Han jeg driver med nå har veldig stor og det er selvfølgelig ikke like enkelt som å få inn en mindre en, men langt ifra umulig. Anonymkode: 2c278...859 Skjønner hva du mener og skulle ønsket det gikk, men den er veldig tykk og det som er problemet. Får til en viss grad inn penishodet og litt av skaftet før hun sier det "sprenger" for mye. Har prøvd alt av oppvarming, avslapning, massasje. Men hun er bare ikke villig lengre. Vet den er alt for stor for de fleste, men kunne ønsket jeg ble respektert for det. Anonymkode: b3e2d...47d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #26 Skrevet 19. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner hva du mener og skulle ønsket det gikk, men den er veldig tykk og det som er problemet. Får til en viss grad inn penishodet og litt av skaftet før hun sier det "sprenger" for mye. Har prøvd alt av oppvarming, avslapning, massasje. Men hun er bare ikke villig lengre. Vet den er alt for stor for de fleste, men kunne ønsket jeg ble respektert for det. Anonymkode: b3e2d...47d Dere bør bare være venner..selv om du en dag klarer unngå at hun får direkte vondt, er det milevis fra det og til å like å ha sex med deg. Tror ikke du kommer dit. Finn heller noen som liker store peniser for både din egen og hennes del. Dere kommer bare til å påføre hverandre traumer. Anonymkode: ea6c2...e40
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #27 Skrevet 19. mai 2017 Hvis du er for lang, så er det fort gjort å få den for langt inn. Og det gjør så vondt at jeg kan klinke til fyren! Har hatt sex med flere som har hatt "for stor" (dvs for lang), hvor de da glemmer seg litt, og jeg blir fly forbanna. Hadde de likt om jeg sparket til de i ballene?? For jeg er sikker på at det er like vondt. Hjelper ikke å ta det i mitt tempo, hvis du trykker den en millimeter for langt inn. Anonymkode: f9b79...57c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #28 Skrevet 19. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er for lang, så er det fort gjort å få den for langt inn. Og det gjør så vondt at jeg kan klinke til fyren! Har hatt sex med flere som har hatt "for stor" (dvs for lang), hvor de da glemmer seg litt, og jeg blir fly forbanna. Hadde de likt om jeg sparket til de i ballene?? For jeg er sikker på at det er like vondt. Hjelper ikke å ta det i mitt tempo, hvis du trykker den en millimeter for langt inn. Anonymkode: f9b79...57c Jeg er lang ja, men har aldri kommet langt nok inn i henne før uansett, og her går det på at jeg er for tykk for henne. Anonymkode: b3e2d...47d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #29 Skrevet 19. mai 2017 22 timer siden, kisskissbangbang skrev: Det der er jo bare tull, stor kan være et vel så stort problem som liten. Helt enig 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette! Alt går hvis man bare er villig til å prøve. En vagina er fleksibel og vil venne seg til det meste. Men hun virker jo som at hun ikke er villig til å prøve, skal Man da leve sammen uten sex? Er jo ikke akkurat Ts sin skyld at han er så stor Anonymkode: 02865...80e Nei har selv hatt en ex som var way to big og det nyttet ikke uansett hva vi gjorde. Jeg blødde og fik rifter, hadde smerter osv.. måtte bare slutte å ha sex med han . Nå har jeg en med en liten en og vi passer sammen perfekt. Aldri mer smerter eller rifter, er sååå deilig Anonymkode: adc76...575 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå