AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Jeg pusset opp hele leiligheten min i høst og la gjennomgående gulv i kjøkken/stue, soverom og i gangen. Nå er det blitt knirk i hele stueområdet og skulle gjerne hatt noen gode tips for hva jeg kan gjøre for å fikse det uten å ta opp hele gulvet. Er det noen som har noen gode tips? Har lest at man kan prøve å legge voks i skjøtene, er det noen som har prøvd det? Setter stor pris på innspill Anonymkode: a61ee...139
ISU2Bitch Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Kan være for tørt inne hos deg. Sjekk fuktighet evt prøv med en luftfukter 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 5 timer siden, ISU2Bitch skrev: Kan være for tørt inne hos deg. Sjekk fuktighet evt prøv med en luftfukter Godt tips. Evt sjekk om det ligger i spenn en plass. Da tar du vekk listen og kutter av gulvet med en feinkutter. Anonymkode: 77bb0...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #4 Skrevet 19. mai 2017 Er undergulvet rett? om du hadde parkett før og har byttet til laminat uten å sjekke om undergulvet er rett, så er det ikke så mye å gjøre. Anonymkode: d464f...762 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå