Gå til innhold

Teasing av gutten i timesvis.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som praktiserer teasing av gutten i timesvis, uten å gi han orgasme? Gjerne binde han på hender og føtter å skikkelig plage han med helt på grensen til orgasme, for så å stoppe og gjenta dette i flere timer før orgasmen kommer?

Anonymkode: b8017...305

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt som du beskriver men liker å kysse og slikke ham gjennom joggebuksa en stund før jeg suger ham. Kose med penisen gjennom stoffet så den er helt stiv.

Anonymkode: 806ec...8cf

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet
On 5/18/2017 at 6:11 AM, AnonymBruker said:

Noen som praktiserer teasing av gutten i timesvis, uten å gi han orgasme? Gjerne binde han på hender og føtter å skikkelig plage han med helt på grensen til orgasme, for så å stoppe og gjenta dette i flere timer før orgasmen kommer?

Har vært et frivillig "offerlam" i en tilsvarende lek; liggende naken, bundet fast på hender og føtter og kilt i tre timer uten noen mulighet til å komme meg løs, eller få utløsning.

Sant å si er dette faktisk avslappende, da man ler så mye at man glemmer alt annet, og bare fokuserer på det som skjer der og da.

Anonymkode: 0ea34...fff

• Liker 1
Skrevet

Gutten ?

Anonymkode: 93baa...eb1

• Liker 5
Skrevet

"Timesvis" høres i overkant lenge ut. På et eller annet tidspunkt synker nok tenninga, og om den synker for mye, er moroa over.

• Liker 2
Skrevet
På 18.5.2017 den 6.11, AnonymBruker skrev:

Høres helt utrolig godt ut... Teasing helt på grensen i alle fall en time og kanskje en liten pause før ny runde. Kjenner jeg blir tent og hard bare med tanken. Dette kunne jeg godt stilt meg til disposisjon for 🤩

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
3 minutter siden, 911 skrev:

Høres helt utrolig godt ut... Teasing helt på grensen i alle fall en time og kanskje en liten pause før ny runde. Kjenner jeg blir tent og hard bare med tanken. Dette kunne jeg godt stilt meg til disposisjon for 🤩

To sjeler en tanke :) 

Skrevet
Akkurat nå, Paramount skrev:

To sjeler en tanke :) 

Ja, vi liker det samme... også der 🤗

Skrevet
17 minutter siden, Resignert said:

"Timesvis" høres i overkant lenge ut. På et eller annet tidspunkt synker nok tenninga, og om den synker for mye, er moroa over.

Hvorfor det ...?

Størrelsen på dingsen der-nede varierer naturligvis litt i løpet av leken, men så lenge man ikke får utløsning, er det ingen grunn til at den skal gi opp ånden.

Man har det samme fysiske prinsippet i tantrisk sex - å holde seg rett under det kritiske punktet så lenge som mulig - og så lenge man er bundet fast mens man ligger på ryggen, har man ingen mulighet til å få utløsning, uansett hvor mye man enn vil.

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det ...?

Størrelsen på dingsen der-nede varierer naturligvis litt i løpet av leken, men så lenge man ikke får utløsning, er det ingen grunn til at den skal gi opp ånden.

Man har det samme fysiske prinsippet i tantrisk sex - å holde seg rett under det kritiske punktet så lenge som mulig - og så lenge man er bundet fast mens man ligger på ryggen, har man ingen mulighet til å få utløsning, uansett hvor mye man enn vil.

Enig med deg, gjerne en hel dag dersom jeg får nødvendig næring, gjerne presentert på en forførende måte ;) 

Skrevet

Finnes nok mange menn som teaser seg selv til blue balls ofte grunnet sjelden sex. Når de så er med dama så kommer de så fort at hun knapt får delta. 

Temaet over leder vell over tid til nye nivåer med cockcage og cuckolding når hun går lei av minien til typen. 

Til menn med OCD og behov for slike leker som dette, hun går lei etter en stund. Lurer du ikke på hva hun finner på da? 

Anonymkode: b0dd0...e8a

Gjest Paramount
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes nok mange menn som teaser seg selv til blue balls ofte grunnet sjelden sex. Når de så er med dama så kommer de så fort at hun knapt får delta. 

Temaet over leder vell over tid til nye nivåer med cockcage og cuckolding når hun går lei av minien til typen. 

Til menn med OCD og behov for slike leker som dette, hun går lei etter en stund. Lurer du ikke på hva hun finner på da? 

Anonymkode: b0dd0...e8a

Ikke alle er kun fan av kombinasjonen cockcage og ensidig ydmykelse, kan gjerne snu rollene dagen etter for min del. 
Riktig det du skriver over, men generelle påstander har bare generell gyldighet. Mennesker er enkeltindivider, ingen er generelle, alle er spesielle. Det er som oftest en god ting å være fleksibel og ha god fantasi, det gir flere muligheter, det gjelder det meste.

Skrevet

Welcome to make me insanly crazy🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...