AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 Noen som praktiserer teasing av gutten i timesvis, uten å gi han orgasme? Gjerne binde han på hender og føtter å skikkelig plage han med helt på grensen til orgasme, for så å stoppe og gjenta dette i flere timer før orgasmen kommer? Anonymkode: b8017...305 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Ikke helt som du beskriver men liker å kysse og slikke ham gjennom joggebuksa en stund før jeg suger ham. Kose med penisen gjennom stoffet så den er helt stiv. Anonymkode: 806ec...8cf 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 On 5/18/2017 at 6:11 AM, AnonymBruker said: Noen som praktiserer teasing av gutten i timesvis, uten å gi han orgasme? Gjerne binde han på hender og føtter å skikkelig plage han med helt på grensen til orgasme, for så å stoppe og gjenta dette i flere timer før orgasmen kommer? Anonymkode: b8017...305 Har vært et frivillig "offerlam" i en tilsvarende lek; liggende naken, bundet fast på hender og føtter og kilt i tre timer uten noen mulighet til å komme meg løs, eller få utløsning. Sant å si er dette faktisk avslappende, da man ler så mye at man glemmer alt annet, og bare fokuserer på det som skjer der og da. Anonymkode: 0ea34...fff 1
Resignert Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 "Timesvis" høres i overkant lenge ut. På et eller annet tidspunkt synker nok tenninga, og om den synker for mye, er moroa over. 2
Gjest Paramount Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 Skulle gjerne vært med på det, dersom hun var leken og fantasifull, ga meg en happy ending, og hun kunne gjort det på denne måten : https://www.wifewantstoplay.com/threads/finally-my-turn.10929/
911 Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 På 18.5.2017 den 6.11, AnonymBruker skrev: Noen som praktiserer teasing av gutten i timesvis, uten å gi han orgasme? Gjerne binde han på hender og føtter å skikkelig plage han med helt på grensen til orgasme, for så å stoppe og gjenta dette i flere timer før orgasmen kommer? Anonymkode: b8017...305 Høres helt utrolig godt ut... Teasing helt på grensen i alle fall en time og kanskje en liten pause før ny runde. Kjenner jeg blir tent og hard bare med tanken. Dette kunne jeg godt stilt meg til disposisjon for 🤩. 1
Gjest Paramount Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, 911 skrev: Høres helt utrolig godt ut... Teasing helt på grensen i alle fall en time og kanskje en liten pause før ny runde. Kjenner jeg blir tent og hard bare med tanken. Dette kunne jeg godt stilt meg til disposisjon for 🤩. To sjeler en tanke
911 Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Paramount skrev: To sjeler en tanke Ja, vi liker det samme... også der 🤗
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 17 minutter siden, Resignert said: "Timesvis" høres i overkant lenge ut. På et eller annet tidspunkt synker nok tenninga, og om den synker for mye, er moroa over. Hvorfor det ...? Størrelsen på dingsen der-nede varierer naturligvis litt i løpet av leken, men så lenge man ikke får utløsning, er det ingen grunn til at den skal gi opp ånden. Man har det samme fysiske prinsippet i tantrisk sex - å holde seg rett under det kritiske punktet så lenge som mulig - og så lenge man er bundet fast mens man ligger på ryggen, har man ingen mulighet til å få utløsning, uansett hvor mye man enn vil. Anonymkode: 0ea34...fff 2
Gjest Paramount Skrevet 24. februar 2020 #11 Skrevet 24. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det ...? Størrelsen på dingsen der-nede varierer naturligvis litt i løpet av leken, men så lenge man ikke får utløsning, er det ingen grunn til at den skal gi opp ånden. Man har det samme fysiske prinsippet i tantrisk sex - å holde seg rett under det kritiske punktet så lenge som mulig - og så lenge man er bundet fast mens man ligger på ryggen, har man ingen mulighet til å få utløsning, uansett hvor mye man enn vil. Anonymkode: 0ea34...fff Enig med deg, gjerne en hel dag dersom jeg får nødvendig næring, gjerne presentert på en forførende måte
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #12 Skrevet 24. februar 2020 Finnes nok mange menn som teaser seg selv til blue balls ofte grunnet sjelden sex. Når de så er med dama så kommer de så fort at hun knapt får delta. Temaet over leder vell over tid til nye nivåer med cockcage og cuckolding når hun går lei av minien til typen. Til menn med OCD og behov for slike leker som dette, hun går lei etter en stund. Lurer du ikke på hva hun finner på da? Anonymkode: b0dd0...e8a
Gjest Paramount Skrevet 24. februar 2020 #13 Skrevet 24. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes nok mange menn som teaser seg selv til blue balls ofte grunnet sjelden sex. Når de så er med dama så kommer de så fort at hun knapt får delta. Temaet over leder vell over tid til nye nivåer med cockcage og cuckolding når hun går lei av minien til typen. Til menn med OCD og behov for slike leker som dette, hun går lei etter en stund. Lurer du ikke på hva hun finner på da? Anonymkode: b0dd0...e8a Ikke alle er kun fan av kombinasjonen cockcage og ensidig ydmykelse, kan gjerne snu rollene dagen etter for min del. Riktig det du skriver over, men generelle påstander har bare generell gyldighet. Mennesker er enkeltindivider, ingen er generelle, alle er spesielle. Det er som oftest en god ting å være fleksibel og ha god fantasi, det gir flere muligheter, det gjelder det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå