AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #1 Skrevet 18. mai 2017 De som liker høylytte menn. Er det stønningen alene som tenner, eller det at det dere gjør med han som får han til å stønne ukontrollert som er tennende? Anonymkode: a08f4...c70 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #2 Skrevet 18. mai 2017 Hørsel er jo en sans og jeg tenner på seksuelle lyder. Ikke brøling og uling, men gode stønn for å si det sånn. Dette er årsaken til at jeg selv er en moaner(eller screamer) også, fordi jeg trenger lyd som en av sansene som stimuleres, det har ingenting å gjøre med at jeg nyter sexen så godt at jeg skriker høyt, men fordi jeg blir mer kåt og nyter bedre av å høre meg selv og partner. Anonymkode: 8710e...0a0 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #3 Skrevet 18. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørsel er jo en sans og jeg tenner på seksuelle lyder. Ikke brøling og uling, men gode stønn for å si det sånn. Dette er årsaken til at jeg selv er en moaner(eller screamer) også, fordi jeg trenger lyd som en av sansene som stimuleres, det har ingenting å gjøre med at jeg nyter sexen så godt at jeg skriker høyt, men fordi jeg blir mer kåt og nyter bedre av å høre meg selv og partner. Anonymkode: 8710e...0a0 Deilig å lage lyder. Både på grunn av ekstra tenning, men også fordi det er umulig å holde igjen fordi det er så vilt deilig å klarer ikke å holde lydene inni meg. Anonymkode: a08f4...c70 2
Inwe Skrevet 18. mai 2017 #4 Skrevet 18. mai 2017 Lydløse menn (og sikkert kvinner) er litt kjedelige å ha med seg i senga. Liker å få en bekreftelse på at det jeg gjør fungerer for han. I tillegg er det sexy med lyder, særlig når de blir ukontrollerte. 5
Gjest Alterego666 Skrevet 18. mai 2017 #5 Skrevet 18. mai 2017 Jeg er glad i lyder, stønning og dirty-talk. Det gir bekreftelse og rettledning. Dessuten er ørene en erogen sone.
SpankMe Skrevet 19. mai 2017 #6 Skrevet 19. mai 2017 Må ha respons! Stønning, tung pust og hissig hvisking er topp Elsker også dirty talk. Både å snakke selv og at han snakker til meg. 3
Solstrålenjeg Skrevet 19. mai 2017 #7 Skrevet 19. mai 2017 Trenger ikke akkuratt å synge opera, men en helt stille seanse er i bunn og grunn kjedelig.. 1
Rotemor Skrevet 19. mai 2017 #8 Skrevet 19. mai 2017 På 18.5.2017 den 6.04, AnonymBruker skrev: De som liker høylytte menn. Er det stønningen alene som tenner, eller det at det dere gjør med han som får han til å stønne ukontrollert som er tennende? Anonymkode: a08f4...c70 Begge deler. Det er som de skriver over her at hørsel også er en viktig sans under sex. 1
Hanako Skrevet 20. mai 2017 #9 Skrevet 20. mai 2017 Jeg tenner på å se, høre og føle at han har det deilig, og vite at jeg "gjør det" for ham, og får ham til å lage disse lydene. 2
Cathrine88 Skrevet 20. mai 2017 #10 Skrevet 20. mai 2017 På 5/18/2017 den 6.04, AnonymBruker skrev: De som liker høylytte menn. Er det stønningen alene som tenner, eller det at det dere gjør med han som får han til å stønne ukontrollert som er tennende? Anonymkode: a08f4...c70 Hvis det hadde vært stønningen alene, så hadde vel de som uler som elgokser i brunst mens de løfter vekter vært omringet av damer på treningssenteret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå