Gå til innhold

De som liker høylytte menn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som liker høylytte menn. Er det stønningen alene som tenner, eller det at det dere gjør med han som får han til å stønne ukontrollert som er tennende?

Anonymkode: a08f4...c70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hørsel er jo en sans og jeg tenner på seksuelle lyder. Ikke brøling og uling, men gode stønn for å si det sånn. Dette er årsaken til at jeg selv er en moaner(eller screamer) også, fordi jeg trenger lyd som en av sansene som stimuleres, det har ingenting å gjøre med at jeg nyter sexen så godt at jeg skriker høyt, men fordi jeg blir mer kåt og nyter bedre av å høre meg selv og partner. 

Anonymkode: 8710e...0a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørsel er jo en sans og jeg tenner på seksuelle lyder. Ikke brøling og uling, men gode stønn for å si det sånn. Dette er årsaken til at jeg selv er en moaner(eller screamer) også, fordi jeg trenger lyd som en av sansene som stimuleres, det har ingenting å gjøre med at jeg nyter sexen så godt at jeg skriker høyt, men fordi jeg blir mer kåt og nyter bedre av å høre meg selv og partner. 

Anonymkode: 8710e...0a0

Deilig å lage lyder. Både på grunn av ekstra tenning, men også fordi det er umulig å holde igjen fordi det er så vilt deilig å klarer ikke å holde lydene inni meg. 

• Liker 2
Skrevet

Lydløse menn (og sikkert kvinner) er litt kjedelige å ha med seg i senga. Liker å få en bekreftelse på at det jeg gjør fungerer for han. I tillegg er det sexy med lyder, særlig når de blir ukontrollerte.

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er glad i lyder, stønning og dirty-talk. Det gir bekreftelse og rettledning. Dessuten er ørene en erogen sone.

Skrevet

Må ha respons! Stønning, tung pust og hissig hvisking er topp :hjerter: Elsker også dirty talk. Både å snakke selv og at han snakker til meg. 

• Liker 3
Skrevet

Trenger ikke akkuratt å synge opera, men en helt stille seanse er i bunn og grunn kjedelig..

• Liker 1
Skrevet
På 18.5.2017 den 6.04, AnonymBruker skrev:

De som liker høylytte menn. Er det stønningen alene som tenner, eller det at det dere gjør med han som får han til å stønne ukontrollert som er tennende?

Begge deler.

Det er som de skriver over her at hørsel også er en viktig sans under sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på å se, høre og føle at han har det deilig, og vite at jeg "gjør det" for ham, og får ham til å lage disse lydene. :) 

• Liker 2
Skrevet
På 5/18/2017 den 6.04, AnonymBruker skrev:

Hvis det hadde vært stønningen alene, så hadde vel de som uler som elgokser i brunst mens de løfter vekter vært omringet av damer på treningssenteret? :vetikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...