Gå til innhold

Han vil ikke kysse meg (?)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mente du nå? :) hoppe i hva? Å snakke med han om dette igjen eller kysse han? 😅

Hilsen TS

Anonymkode: 1613b...67b

Begge deler, alt etter hva du tør først! :)  

På ett eller annet tidspunkt må det jo skje om dere skal være i et forhold. :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, daemonia skrev:

Begge deler, alt etter hva du tør først! :)  

På ett eller annet tidspunkt må det jo skje om dere skal være i et forhold. :) 

Men det virker litt som om han ikke vil snakke om det. Liksom som sagt så sier han jo bare at han ikke kommer til å forandre mening og at jeg kan slappe av med det. Når jeg spør så vil han liksom ikke forklare det ordentlig. Så akkurat det virker jo litt negativt (?) 

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg begynner å lure av og til på om det bare er for sex. Siden det er som regel jeg som sender han melding først og jeg som spør om å møtes. Og han skriver ikke til meg dagen etter vi har møttes, heller ikke dagen etter der igjen. Og det kan gå lang tid før han åpner meldingene mine av og til. Hvis jeg får en melding av han liksom, så åpner jo jeg den så fort jeg kan liksom 😅

Hilsen TS

Prøv å vær med ham tidlig på dagen og ikke hjemme hos en av dere. Et typisk triks er å invitere damene hjem til seg, litt senere på kvelden slik at damen må natte over og ikke rekker buss osv

Om han ikke gidder eller ikke vil være med deg på helt vanlige ting som ikke har med sex å gjøre så vet du svaret

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det virker litt som om han ikke vil snakke om det. Liksom som sagt så sier han jo bare at han ikke kommer til å forandre mening og at jeg kan slappe av med det. Når jeg spør så vil han liksom ikke forklare det ordentlig. Så akkurat det virker jo litt negativt (?) 

Hvor gammel er du, liksom?

8 minutter siden, squidboy skrev:

Prøv å vær med ham tidlig på dagen og ikke hjemme hos en av dere. Et typisk triks er å invitere damene hjem til seg, litt senere på kvelden slik at damen må natte over og ikke rekker buss osv

Om han ikke gidder eller ikke vil være med deg på helt vanlige ting som ikke har med sex å gjøre så vet du svaret

Natte over?

Anonymkode: 5c023...ced

• Liker 3
Gjest Athleisure
Skrevet (endret)

Skulle ikke tro TS var 22 år etter skrivemåten å dømme.

Endret av Athleisure
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Athleisure skrev:

Skulle ikke tro TS var 22 år etter skrivemåten å dømme.

Og det sier du? Som gidder å sitte å bruke tid på å kommentere sånt 😅

Skrevet

Det høres ut som om han kun vil ha sex med deg og ikke noe mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så forvirra nå, er det ekte eller på liksom, liksom? Blir serr satt ut liksom, når det blir så mye liksom, liksom, for da vet jeg liksom ikke om det er sant eller på liksom, liksom. 

Anonymkode: 8cf17...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...