AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Jeg må bare spørre, for jeg skjønner ingenting nå.... altså, det er en gutt jeg har begynt å møte.... og vi har sex osv, og i følge det han har sagt eller hintet til selv er jo at vi holder på. MEN, det er et "problem". Jeg vet ikke hvorfor, men han kysser meg aldri. Vi kysser aldri. Han har kysset meg så vidt en eneste gang. .... Det er så rart. Jeg føler jo at kyssing kommer på "lista" før sex liksom. Og hvis vi en gang skal bli sammen, eller før det liksom også, for at jeg skal få mer følelser for han og alt, så må jeg jo kysse han. Så hva er galt? Har jeg liksom sååå dårlig ånde at han ikke vil kysse meg? Liksom, jeg pusser jo tennene og tar tyggis til og med, før jeg skal møte han. Eller er det at han egentlig ikke er interessert i noe annet enn sex ? .... Håper på svar. hilsen fortvilet jente 22 år Anonymkode: 1613b...67b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Har du prøvd å kysse han da? Eller har du gått og ventet på at han skal kysse deg uten å gjøre noe selv? Anonymkode: f415c...abb
Hadley Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 Hvordan kan dere ha hatt sex flere ganger uten å kysse?! Øhm... Bare prøv å kyss ham da vel?! Hvis han ikke liker det... Well, bummer. Men da trenger du ikke kaste bort mer tid på han! 5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å kysse han da? Eller har du gått og ventet på at han skal kysse deg uten å gjøre noe selv? Anonymkode: f415c...abb Nei jeg har ikke prøvd. Men jeg tør ikke når det er som det er. Vi sitter jo inntil hverandre og koser og sånt. Og ser på hverandre og ligger på fanget til hverandre av og til, men aldri noen kyssing. Og det er alltid han som tar initiativ til sex. Så hvorfor kysser han meg ikke da liksom? Hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 Akkurat nå, Hadley skrev: Hvordan kan dere ha hatt sex flere ganger uten å kysse?! Øhm... Bare prøv å kyss ham da vel?! Hvis han ikke liker det... Well, bummer. Men da trenger du ikke kaste bort mer tid på han! Jeg er ganske sjenert og flau person av meg, så jeg syntes det er/ hadde vært sykt flaut å prøve å kysse han og så vil han ikke eller noe. Eller hvis han ikke liker det, men ikke sier noe. For hadde han hatt lyst, så hadde han jo kysset meg for lengst hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Kanskje han er sjenert, liksom. Anonymkode: 5c023...ced 1
squidboy Skrevet 17. mai 2017 #7 Skrevet 17. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare spørre, for jeg skjønner ingenting nå.... altså, det er en gutt jeg har begynt å møte.... og vi har sex osv, og i følge det han har sagt eller hintet til selv er jo at vi holder på. MEN, det er et "problem". Jeg vet ikke hvorfor, men han kysser meg aldri. Vi kysser aldri. Han har kysset meg så vidt en eneste gang. .... Det er så rart. Jeg føler jo at kyssing kommer på "lista" før sex liksom. Og hvis vi en gang skal bli sammen, eller før det liksom også, for at jeg skal få mer følelser for han og alt, så må jeg jo kysse han. Så hva er galt? Har jeg liksom sååå dårlig ånde at han ikke vil kysse meg? Liksom, jeg pusser jo tennene og tar tyggis til og med, før jeg skal møte han. Eller er det at han egentlig ikke er interessert i noe annet enn sex ? .... Håper på svar. hilsen fortvilet jente 22 år Anonymkode: 1613b...67b det er 2 ting som er resultatet her Enten så har han ikke følelser for deg og bruker deg for sex ellers er han ikke vandt til å kysse eller være så intim med andre jeg vet selv av at kvinner jeg har brukt tidligere for sex og lurt de med å tro at vi holder på slik at vi kan forsette ha sex var faktisk veldig vanskelig å kysse, selv om jeg måtte for å late som om vi holdt på var det mange ganger jeg nektet og måtte finne på en unnskyldning 1
Hadley Skrevet 17. mai 2017 #8 Skrevet 17. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske sjenert og flau person av meg, så jeg syntes det er/ hadde vært sykt flaut å prøve å kysse han og så vil han ikke eller noe. Eller hvis han ikke liker det, men ikke sier noe. For hadde han hatt lyst, så hadde han jo kysset meg for lengst hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b Rett og slett bare SKRÆV og si at han skal tilfredsstille deg. :D Hvis han liker deg, gjør han det. Og han vil elske det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 Hvor gammel er han? Anonymkode: b9b53...e98
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #10 Skrevet 17. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er sjenert, liksom. Anonymkode: 5c023...ced Men han er jo tydeligvis ikke sjenert når det gjelder å skulle ta av klærne mine og ja..... gjøre meg kåt liksom 😂😅 men kysse meg, det kan han ikke gjøre (?) og når han skal dra hjem så gir han meg bare en klem liksom ... :/ hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare spørre, for jeg skjønner ingenting nå.... altså, det er en gutt jeg har begynt å møte.... og vi har sex osv, og i følge det han har sagt eller hintet til selv er jo at vi holder på. MEN, det er et "problem". Jeg vet ikke hvorfor, men han kysser meg aldri. Vi kysser aldri. Han har kysset meg så vidt en eneste gang. .... Det er så rart. Jeg føler jo at kyssing kommer på "lista" før sex liksom. Og hvis vi en gang skal bli sammen, eller før det liksom også, for at jeg skal få mer følelser for han og alt, så må jeg jo kysse han. Så hva er galt? Har jeg liksom sååå dårlig ånde at han ikke vil kysse meg? Liksom, jeg pusser jo tennene og tar tyggis til og med, før jeg skal møte han. Eller er det at han egentlig ikke er interessert i noe annet enn sex ? .... Håper på svar. hilsen fortvilet jente 22 år Anonymkode: 1613b...67b Må bare spørre, av ren nysgjerrighet. Er dette innlegget skrevet på bokmål, eller er det skrevet på sms-språk? Eller er det dialekt? Eller er jeg helt sær og tåkete i dag. Anonymkode: a6ae8...e23
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Anonymkode: b9b53...e98 Han er 29 Anonymkode: 1613b...67b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må bare spørre, av ren nysgjerrighet. Er dette innlegget skrevet på bokmål, eller er det skrevet på sms-språk? Eller er det dialekt? Eller er jeg helt sær og tåkete i dag. Anonymkode: a6ae8...e23 På bokmål (?) 😅😊 Anonymkode: 1613b...67b
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #14 Skrevet 17. mai 2017 5 minutter siden, squidboy skrev: det er 2 ting som er resultatet her Enten så har han ikke følelser for deg og bruker deg for sex ellers er han ikke vandt til å kysse eller være så intim med andre jeg vet selv av at kvinner jeg har brukt tidligere for sex og lurt de med å tro at vi holder på slik at vi kan forsette ha sex var faktisk veldig vanskelig å kysse, selv om jeg måtte for å late som om vi holdt på var det mange ganger jeg nektet og måtte finne på en unnskyldning Ja jeg begynner å lure av og til på om det bare er for sex. Siden det er som regel jeg som sender han melding først og jeg som spør om å møtes. Og han skriver ikke til meg dagen etter vi har møttes, heller ikke dagen etter der igjen. Og det kan gå lang tid før han åpner meldingene mine av og til. Hvis jeg får en melding av han liksom, så åpner jo jeg den så fort jeg kan liksom 😅 Hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
daemonia Skrevet 17. mai 2017 #15 Skrevet 17. mai 2017 Jeg ville først av alt stilt et tydelig spørsmål om hva som er greia mellom dere. Og kan han ikke gi et skikkelig svar på det, så er det ikke noe poeng i å kaste bort mer tid på ham. Ikke pakk inn ting, ikke gå rundt å tenke og overanalysere. Spør! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #16 Skrevet 17. mai 2017 4 minutter siden, daemonia skrev: Jeg ville først av alt stilt et tydelig spørsmål om hva som er greia mellom dere. Og kan han ikke gi et skikkelig svar på det, så er det ikke noe poeng i å kaste bort mer tid på ham. Ikke pakk inn ting, ikke gå rundt å tenke og overanalysere. Spør! Men kan/ skal/ burde jeg liksom spørre han rett ut om det kyssegreiene? Om hva som er greia med det? Eller blir det for dumt ? Hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
daemonia Skrevet 17. mai 2017 #17 Skrevet 17. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men kan/ skal/ burde jeg liksom spørre han rett ut om det kyssegreiene? Om hva som er greia med det? Eller blir det for dumt ? Hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b Hvor lenge har dere holdt på egentlig? Jeg ville heller fokusert på hva det er dere har, og hvordan han ser for seg at dette kommer til å utvikle seg. Om det er et forhold du vil ha så er det jo ikke noe poeng i å bruke tid på en som ikke vil ha det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #18 Skrevet 17. mai 2017 6 minutter siden, daemonia skrev: Jeg ville først av alt stilt et tydelig spørsmål om hva som er greia mellom dere. Og kan han ikke gi et skikkelig svar på det, så er det ikke noe poeng i å kaste bort mer tid på ham. Ikke pakk inn ting, ikke gå rundt å tenke og overanalysere. Spør! Vi har snakket litt om hvor vi står henn..... på en måte. Men han sier ikke så veldig mye om det. Det han sier er at vi holder på og at ja.... vi prøver jo å finne ut av om vi passer sammen liksom. Og jeg har sagt til han at han må si ifra hvis han ikke har følelser for meg lenger osv, og da sier han bare at han ikke kommer til å forandre mening og at jeg bare kan slappe av med det. hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
daemonia Skrevet 17. mai 2017 #19 Skrevet 17. mai 2017 Høres litt ut som min mann. Han snakker ikke så mye, men viser mer. Men han holder ikke tilbake på kyss og kos, så helt likt er det ikke. Men den ordknappe typen høres kjent ut. Du får bare manne deg opp og hoppe i det når det passer. Det kan jo være at han bare ikke er vant med å se det hos andre, og da blir det vanskelig for ham også.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #20 Skrevet 17. mai 2017 2 minutter siden, daemonia skrev: Høres litt ut som min mann. Han snakker ikke så mye, men viser mer. Men han holder ikke tilbake på kyss og kos, så helt likt er det ikke. Men den ordknappe typen høres kjent ut. Du får bare manne deg opp og hoppe i det når det passer. Det kan jo være at han bare ikke er vant med å se det hos andre, og da blir det vanskelig for ham også. Hva mente du nå? hoppe i hva? Å snakke med han om dette igjen eller kysse han? 😅 Hilsen TS Anonymkode: 1613b...67b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå