Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er flust av damer over 30 der, så ingen problemer. Det tikker inn matcher her daglig med damer som er 30+.

Kjør på, TS! Mange flotte damer på Tinder.

Anonymkode: a2248...aca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dere får åpne aldersradiusen og teste da 😜

Anonymkode: c425f...29c

Skrevet
På ‎17‎.‎05‎.‎2017 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Vil tro at det er lite med kvinner i 30 årene på tinder da det er en app for ungdommen. Men at det er men på 35+ som håper å få seg ung mus skal du ikke se bort i fra. Har aldri hørt om noen i 30 årene som ble kjærester på Tinder.

Anonymkode: 24477...63d

Dette er bare tull! Jeg er 42, og møtte kjæresten min på Tinder for noen år siden. Og flere jeg kjenner på samme alder har møtt mange hyggelige, seriøse folk der!

Skrevet

Det er mange kvinner der på 30+, men om man ikke ser bra ut så er man fullstendig sjanseløs, så da kaster man bort tiden.

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering fra TS: Vært på tinder nå i over 1 år, ikke en eneste match haha. Eller fikk en match, og hun sletta meg i samme sekund. Så jeg fikk rett med at dette er appen for ungdommen :(

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering fra TS: Vært på tinder nå i over 1 år, ikke en eneste match haha. Eller fikk en match, og hun sletta meg i samme sekund. Så jeg fikk rett med at dette er appen for ungdommen :(

Til TS:

Jeg er dame 46 og har forsøkt både Tinder og Sukker. Jeg synes det er mange på min alder på Sukker, og enklere fordi man kan ta kontakt uten å matche først. Og hvis du som er mann betaler abonnement, kan du sende hyggelig melding til damer du synes er ok. Jeg har vært i forhold med en mann som gjorde nettopp det, men tror ikke vi hadde matchet på Tinder.

Anonymkode: 7119e...d39

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Sukker? Jeg er i 20-årene og har vært innom Tinder, men synes de fleste er bare unge gutter som jeg har ingenting til felles med. Jeg foretrekker Sukker ovenfor Tinder!

Anonymkode: fbe87...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...