Gå til innhold

Menn, hvorfor akkurat KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg synes innlegget ditt er morsomt da det ikke sjelden er slik at menn som innbiller seg at de har et ok forhold til kvinner, likefullt kan være rammet av selvbedrag på dette området, uavhengig av hvor mye de selv påstår at de ikke har noen problemer med kvinner.  ;) At du selv påstår ting gjør det ikke automatisk til en sannhet.

Jeg kaster ikke flammer, det er du som er nærtagende og ser et stort behov for å utbasunere hvor "bra" du er. Ugg ugg  :ironi:

Nå skrev du ingenting om *forhold* til kvinner, men at mennene her på KG hadde problemer med å *nærme* seg kvinner i det virkelige liv. Husk hva vi diskuterer her.

Er jeg nærtagende fordi jeg setter spørsmålstegn ved utsagnet ditt om at menn som skriver innlegg på KG ikke er "ekte" menn, har vanskeligheter med å nærme seg kvinner, er bitre og har et nedlatende syn på kvinner? Haha, den må du lenger ut på landet med. Jeg har ingen interesse av å vise hvor "bra" jeg er for noen som helst her inne, men derimot har jeg stor interesse av å sette lista rett og motsi deg på at langt fra majoriteten her inne er slik som du beskriver. Tåler du ikke å diskutere med en mann uten å synse om hvordan han må være personlig, så får du heller unnlate å skrive noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

En forutsetning for å nærme seg kvinner er jo gjerne at man er kapabel til å utvikle et forhold til de ;)

Du har overhodet ikke noe grep om hvordan majoriteten av "menn" her på KG er, du er kun ute etter å mele din egen kake og fremstille deg selv på et bestemt vis. Også typisk for majoriteten av KG-hankjønnene.

Ha en fortreffelig lørdagskveld videre, "don juan"! Hehe!

Innlegget er redigert. Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet
En forutsetning for å nærme seg kvinner er jo gjerne at man er kapabel til å utvikle et forhold til de  ;)

Du har overhodet ikke noe grep om hvordan majoriteten av "menn" her på KG er, du er kun ute etter å mele din egen kake og fremstille deg selv på et bestemt vis. Også typisk for majoriteten av KG-hankjønnene.

Ha en fortreffelig lørdagskveld videre, "don juan"! Hehe!

Innlegget er redigert. Mie (mod)

Møter mange kvinner i livet som jeg ikke utvikler et forhold til, men jeg har da nærmet meg dem likevel?

Du har overhodet ikke noe grep om hvordan majoriteten av menn her på KG er, du er kun ute etter å fremstille de få som er her på et bestemt vis. :roll:

Og såklart jeg vil fremstille meg på et annet vis enn det DU dikterer! Jeg blir provosert når du setter deg selv over alt og alle og sier at alle menn på KG er slik og slik! Det må du da skjønne. Grunnen til at du oppfatter det som om jeg vil mele min egen kake er jo fordi jeg kun kan snakke for meg selv! Men samtidig er dette en diskusjon, og som et ledd i denne sier jeg at jeg slettes ikke har oppfatningen av at menn på KG er bitre, har problemer med å nærme seg kvinner, og er nedlatende ovenfor dem. Jeg kan gi deg rett i at en minoritet her kanskje er bitre, men overhodet ikke det andre. Faktisk vil jeg si at majoriteten menn her ikke er nedlatende. Om de ikke klarer å nærme seg hunkjønn i virkeligheten vet jeg ikke noe om, men det vet ikke DU heller!

Skrevet

har alle fjortisforumene tatt sommerferie slik at dere fjortisjentene måtte komme på kg eller? :overrasket:

så utrolig barnslige dere er.

men men, kjenner nå en av mannebeina her inne, og han er verken bitter, har problemer med å tilnærme seg kvinner eller noe av det andre som er nevnt.

han skravler som en foss og har masse fornuftig å komme med, selv om det blir mye fleip også. og han er kjekke og flott.

men vi kan sikkert si at prosentvis, så er det kanskje like mange av mannfolka som er her for å være teite som det er av kvinnfolka.

Gjest Gjest
Skrevet
har alle fjortisforumene tatt sommerferie slik at dere fjortisjentene måtte komme på kg eller?  :overrasket:

så utrolig barnslige dere er.

men men, kjenner nå en av mannebeina her inne, og han er verken bitter, har problemer med å tilnærme seg kvinner eller noe av det andre som er nevnt.

han skravler som en foss og har masse fornuftig å komme med, selv om det blir mye fleip også. og han er kjekke og flott.

men vi kan sikkert si at prosentvis, så er det kanskje like mange av mannfolka som er her for å være teite som det er av kvinnfolka.

Superlammet? Hehe, neppe!

Skrevet
:hoho: Grav deg enda lengre ned, come on!

Kom med noen motargumenter nå, så skal vi se. Tydeligvis har du sluppet opp for vettuge ting å si, siden du tyr til latterliggjøring.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har lært av deg  :ler:

:ler::ler::ler::ler::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Ååååååh min egen komiker.

Skrevet
Jeg synes innlegget ditt er morsomt da det ikke sjelden er slik at menn som innbiller seg at de har et ok forhold til kvinner, likefullt kan være rammet av selvbedrag på dette området, uavhengig av hvor mye de selv påstår at de ikke har noen problemer med kvinner.  ;) At du selv påstår ting gjør det ikke automatisk til en sannhet.

Jeg kaster ikke flammer, det er du som er nærtagende og ser et stort behov for å utbasunere hvor "bra" du er. Ugg ugg  :ironi:

Ugg ugg, pølse med lugg. Spar deg. :klem:

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Etter noen år på KG har jeg fått inntrykk av at de fleste kvinnelige brukere på KG tilhører en av følgende grupper:

1. Er ute etter å latterliggjøre kvinner fordi de ikke diskuterer politikk, samfunn og det som er "viktig", ergo KGere er dumme og kan ikke komme med argumenter. "Er KG blitt dummere", f.eks.

2. Kvinner som nylig har opplevd samlivbrudd og er inne i alle-norske-menn-er-griser fasen og snakker nedlatende om thai-damer og hvor små og ekle de er og samtidig får påpekt hvor små peniser norske menn har.

3. Sexfikserte kvinner som vil vite om hvor andres menn runker og når mens de sitter og fingrer musa til klitten omtrent detter av.

4. Kvinner med spesielle meninger innen barneoppdragelse og som ser på seg selv som supermammaer, gjerne iblandet mannshat.

5. Unge jenter som er nysgjerrige på det meste og kommer med det ene dumme spm. etter det andre.

6. Kvinner som vil skryte at de har pult det meste inkl. naboens puddel og kona til sjefen.

7. Unge jenter som sitter på skolen og kjeder seg.

8. Jenter som har en mannlig bruker som kjæreste.

9. Kvinner som vil rakke ned på andre kjendiskvinner.

:hoho:

Du glemte

10. Husmødre som oppsummerer antall brukte timer på husmorting pr. dag, og blir dritforbanna når tråder som "Er KG kun for husmødre?" kommer opp, og svarer med at de for all del gjør en del annet også, som å hente barna på fotballtrening.

(Jeg er litt sånn selv... :sjenert: Bare at jeg ikke har mann, barn, volvo eller eget hus)

Endret av Hope
Gjest Gjest
Skrevet
Kom med noen motargumenter nå, så skal vi se. Tydeligvis har du sluppet opp for vettuge ting å si, siden du tyr til latterliggjøring.

Du klarer vel fint å latterliggjør deg selv her inne du ;) Men hyggelig å kunne hjelpe litt :ler:

Skrevet
Du klarer vel fint å latterliggjør deg selv her inne du  ;) Men hyggelig å kunne hjelpe litt  :ler:

Ser ingen andre enn deg som ler av meg... Vel vel, siden du ikke har noe å si imot innlegget mitt, så anser jeg det som at du godtok meningen min. Diskusjon slutt.

Skrevet

Jeg er en av disse "mennene" som ikke klarer å tilnærme meg kvinner IRL, og dermed er henvist til nettet.

Men det er jo *mitt* problem, hvorfor skulle andre bry seg med det, enda merkeligere rakke ned på meg på grunn av det?

Lurer på hvordan det skulle gått med folk med dårlig selvbilde, hvis de ikke hadde noen å hovere over (V.V for eksempel).

Skrevet

Ville finne et stort norskt forum med temaer om alt mulig, og fant bare KG. Dessuten skal jeg finne hemmeligheten om kvinner, muahah.

Skrevet

Festlig å se at et innlegg jeg skrev i 2002 får respons i 2006.

KG- innlegg går tydeligvis ikke ut på dato :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ser ingen andre enn deg som ler av meg... Vel vel, siden du ikke har noe å si imot innlegget mitt, så anser jeg det som at du godtok meningen min. Diskusjon slutt.

Du er så bæsj :klovn::hoho:

Skrevet

Dette er da et tema som er både seriøst og interessant, siden dette tross alt ER et kvinneforum, men mannfolk finner veien hit likevel. Bare synd med all fiendtligheten som har forpestet tråden :frustrert:

Selv er jeg en såkalt mann, og for min del snublet jeg rent tilfeldig over forumet, men likte umiddelbart den ærlige måten jentene snakker på her. Har inntrykk av at dette er mer slik de snakker når det ikke er mannfolk tilstede. Jeg har alltid vært fascinert av hvordan menn og kvinner kan være så forskjellig, men likevel ganske like. Jeg liker å lære om kvinnfolk, og jeg liker å diskutere. Derfor er jeg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...