Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 9. juni 2006 #22 Skrevet 9. juni 2006 Noen som la merke til at tråden er 4 år gammel?
talin Skrevet 9. juni 2006 #23 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Noen som la merke til at tråden er 4 år gammel? Ikke før du sa de. Tråd nekrofil er ekkelt. *går og vasker seg* Endret 9. juni 2006 av talin
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #24 Skrevet 9. juni 2006 Ja, jeg lurer også fælt på hvorfor de er her. De er her ikke akkurat for å kjempe for kvinners rettigheter, de som er her. ← Ikke jeg heller. Har du kommet hit for å kjempe for kvinners rettigheter så tror jeg du har kommet feil.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #25 Skrevet 10. juni 2006 Det er ingen menn på Kvinneguiden ← Enig. De "mennene" som er her har vel store problemer med å nærme seg kvinner i det faktiske liv. Utrolig mange menn her virker bitre og har et nedlatende syn på kvinner.
Gjest Very Victoria Skrevet 10. juni 2006 #26 Skrevet 10. juni 2006 Etter noen år på KG har jeg fått inntrykk av at de fleste mannlige brukere på KG tilhører en av følgende grupper: 1. Er ute etter å latterliggjøre kvinner fordi vi ikke diskuterer politikk, samfunn og det som er "viktig", ergo er vi dumme og bør komme oss tilbake til kjøkkenbenken. 2. Menn som nylig har opplevd samlivbrudd og er inne i alle-norske-kvinner-er-horer fasen og snakker lenge og varmt om thai-damer og hvor små og lekre de er og samtidig får påpekt hvor slappe, slarkete og slaskete norske kvinner er. 3. Sexfikserte menn som vil vite om våre onanivaner mens de sitter og napper løken til den omtrent detter av. 4. Menn med spesielle meninger innen barneoppdragelse og som ser på seg selv som superpappaer, gjerne iblandet kvinnehat og pedofile tendenser av typen jeg-insisterer-på-å-bade-barnet-mitt-med-døren-låst. 5. Unge gutter som er nyssgjerrige på det meste og kommer med det ene dumme spm. etter det andre. 6. Menn som vil skryte at de har pult det meste inkl. naboens puddel og kona til sjefen. 7. Unge gutter som sitter på skolen og kjeder seg. 8. Gutter som har en kvinnelig bruker som kjæreste.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 10. juni 2006 #27 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Etter noen år på KG har jeg fått inntrykk av at de fleste kvinnelige brukere på KG tilhører en av følgende grupper: 1. Er ute etter å latterliggjøre kvinner fordi de ikke diskuterer politikk, samfunn og det som er "viktig", ergo KGere er dumme og kan ikke komme med argumenter. "Er KG blitt dummere", f.eks. 2. Kvinner som nylig har opplevd samlivbrudd og er inne i alle-norske-menn-er-griser fasen og snakker nedlatende om thai-damer og hvor små og ekle de er og samtidig får påpekt hvor små peniser norske menn har. 3. Sexfikserte kvinner som vil vite om hvor andres menn runker og når mens de sitter og fingrer musa til klitten omtrent detter av. 4. Kvinner med spesielle meninger innen barneoppdragelse og som ser på seg selv som supermammaer, gjerne iblandet mannshat. 5. Unge jenter som er nysgjerrige på det meste og kommer med det ene dumme spm. etter det andre. 6. Kvinner som vil skryte at de har pult det meste inkl. naboens puddel og kona til sjefen. 7. Unge jenter som sitter på skolen og kjeder seg. 8. Jenter som har en mannlig bruker som kjæreste. 9. Kvinner som vil rakke ned på andre kjendiskvinner. Endret 10. juni 2006 av Slangen
Gjest Very Victoria Skrevet 10. juni 2006 #28 Skrevet 10. juni 2006 Også har vi Slangen, trolig den enøyde slangen.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 10. juni 2006 #29 Skrevet 10. juni 2006 Etter noen år på KG har jeg fått inntrykk av at de fleste kvinnelige brukere på KG tilhører en av følgende grupper: 1. Er ute etter å latterliggjøre kvinner fordi de ikke diskuterer politikk, samfunn og det som er "viktig", ergo KGere er dumme og kan ikke komme med argumenter. "Er KG blitt dummere", f.eks. 2. Kvinner som nylig har opplevd samlivbrudd og er inne i alle-norske-menn-er-griser fasen og snakker nedlatende om thai-damer og hvor små og ekle de er og samtidig får påpekt hvor små peniser norske menn har. 3. Sexfikserte kvinner som vil vite om hvor andres menn runker og når mens de sitter og fingrer musa til klitten omtrent detter av. 4. Kvinner med spesielle meninger innen barneoppdragelse og som ser på seg selv som supermammaer, gjerne iblandet mannshat. 5. Unge jenter som er nysgjerrige på det meste og kommer med det ene dumme spm. etter det andre. 6. Kvinner som vil skryte at de har pult det meste inkl. naboens puddel og kona til sjefen. 7. Unge jenter som sitter på skolen og kjeder seg. 8. Jenter som har en mannlig bruker som kjæreste. 9. Kvinner som vil rakke ned på andre kjendiskvinner. ← :enig_anim: Very Victoria Innlegget er lagt til I dag, 10:10 Etter noen år på KG har jeg fått inntrykk av at de fleste mannlige brukere på KG tilhører en av følgende grupper: 1. Er ute etter å latterliggjøre kvinner fordi vi ikke diskuterer politikk, samfunn og det som er "viktig", ergo er vi dumme og bør komme oss tilbake til kjøkkenbenken. 2. Menn som nylig har opplevd samlivbrudd og er inne i alle-norske-kvinner-er-horer fasen og snakker lenge og varmt om thai-damer og hvor små og lekre de er og samtidig får påpekt hvor slappe, slarkete og slaskete norske kvinner er. 3. Sexfikserte menn som vil vite om våre onanivaner mens de sitter og napper løken til den omtrent detter av. 4. Menn med spesielle meninger innen barneoppdragelse og som ser på seg selv som superpappaer, gjerne iblandet kvinnehat og pedofile tendenser av typen jeg-insisterer-på-å-bade-barnet-mitt-med-døren-låst. 5. Unge gutter som er nyssgjerrige på det meste og kommer med det ene dumme spm. etter det andre. 6. Menn som vil skryte at de har pult det meste inkl. naboens puddel og kona til sjefen. 7. Unge gutter som sitter på skolen og kjeder seg. 8. Gutter som har en kvinnelig bruker som kjæreste. oghva med oss som ikke tilhører noen av kategoriene mvh sam
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #30 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Slangen lot seg såååå fornærme Deler slettet, Mie (mod) Very Victoria er right on, veldig godt oppsummert. KG for KVINNER! Ikke "menn". Endret 10. juni 2006 av Mie
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 10. juni 2006 #31 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja, jeg ble sååå fornærma, assa. *blåse rosa tyggisboble og støtter meg sååå til VV* Endret 10. juni 2006 av Slangen
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #32 Skrevet 10. juni 2006 Det kan du ikke, hun var jo ekkel med deg. Tror du hun vil støtte seg til deg? Tror du nå virkelig det, Slangen?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #33 Skrevet 10. juni 2006 Ja, jeg ble sååå fornærma, assa. *blåse rosa tyggisboble og støtter meg sååå til VV' ← Knew it, loser!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 10. juni 2006 #34 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Det kan du ikke, hun var jo ekkel med deg. Tror du hun vil støtte seg til deg? Tror du nå virkelig det, Slangen? ← Hmm. Du sier noe. Jeg får dytte henne i stedet da. F. eks. utfor en klippe. EDIT: Neida, skal ikke være slem. VV er vel her for å provosere, etter hva jeg kan dømme av andre innlegg hun/han har. Endret 10. juni 2006 av Slangen
SW20 Skrevet 10. juni 2006 #35 Skrevet 10. juni 2006 Enig. De "mennene" som er her har vel store problemer med å nærme seg kvinner i det faktiske liv. Utrolig mange menn her virker bitre og har et nedlatende syn på kvinner. ← Jeg er mann og har ingen problemer i det hele tatt med å nærme meg kvinner i det faktiske liv. Jeg er ikke bitter, og har slettes ikke et nedlatende syn på kvinner. Og for de som vil diskutere mannligheten min, værsågod. Jeg er veldig komfortabel med min egen maskulinitet takk.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #36 Skrevet 10. juni 2006 Finnes jo noe som heter selvbedrageri også da Men mulig du er unntaket som bekrefter regelen
SW20 Skrevet 10. juni 2006 #37 Skrevet 10. juni 2006 Finnes jo noe som heter selvbedrageri også da Men mulig du er unntaket som bekrefter regelen ← Skjønner dessverre ikke hvordan jeg kan bedra meg selv til å tro at jeg kan nærme meg kvinner uten problemer i det virkelige liv når jeg faktisk *gjør* akkurat det! I tillegg kan du se gjennom alle postene mine her på KG, og jeg er 100% sikker på at du ikke finner hverken noe bittert eller noe kvinnenedverdigende i noen av dem. Neste gang kan du heller plassere innlegget ditt i Generaliseringer, så slipper vi nok en tåpelig diskusjon om kjønn
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #38 Skrevet 10. juni 2006 Skjønner dessverre ikke hvordan jeg kan bedra meg selv til å tro at jeg kan nærme meg kvinner uten problemer i det virkelige liv når jeg faktisk *gjør* akkurat det! I tillegg kan du se gjennom alle postene mine her på KG, og jeg er 100% sikker på at du ikke finner hverken noe bittert eller noe kvinnenedverdigende i noen av dem. Neste gang kan du heller plassere innlegget ditt i Generaliseringer, så slipper vi nok en tåpelig diskusjon om kjønn ← Og sistnevne får du ta opp med trådstarter Er flere kvinnelige gjester her som synes KG har for mange liksom-menn!
SW20 Skrevet 10. juni 2006 #39 Skrevet 10. juni 2006 Og sistnevne får du ta opp med trådstarter Er flere kvinnelige gjester her som synes KG har for mange liksom-menn! ← Hvorfor synes du innlegget mitt var så morsomt? Og hvorfor skal jeg ta det opp med trådstarter, når hun bare lurte på hvorfor menn hadde valgt å skrive på KG? Det er du som har gjort dette til en flammekrig mot menn.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #40 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes innlegget ditt er morsomt da det ikke sjelden er slik at menn som innbiller seg at de har et ok forhold til kvinner, likefullt kan være rammet av selvbedrag på dette området, uavhengig av hvor mye de selv påstår at de ikke har noen problemer med kvinner. At du selv påstår ting gjør det ikke automatisk til en sannhet. Jeg kaster ikke flammer, det er du som er nærtagende og ser et stort behov for å utbasunere hvor "bra" du er. Ugg ugg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå