Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til tross for at jeg er ung så har egentlig aldri "giddet" å bry meg så mye med Snapchat, jeg har FB og Insta og har egentlig holdt meg til det. Har sendt snaps eller lagt ut story en sjelden gang, men mest vært passiv.

Datet en fyr en periode, og etter at han avsluttet tok jeg det veldig tungt. Min filosofi innen dating er av sorten "out of sight, out of mind". Jeg fjernet han som FB-venn, sluttet å følge ham på instagram og fjernet ham som venn på Snapchat. Jeg så fortsatt at han likte ting jeg la ut på Insta, og så på alle storyene mine, og endte med å blokkere ham så jeg slapp påminnelsene. 

Nå ser jeg at han har sett på Snapchat-storyen min. Er Snapchat som insta, der man bare "følger"? Jeg ser jo ingen liste over hvem som følger meg. Man har jo bare "venner", kan man være venn med en som ikke er venn med deg?

Anonymkode: 196b7...1cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for at jeg er ung så har egentlig aldri "giddet" å bry meg så mye med Snapchat, jeg har FB og Insta og har egentlig holdt meg til det. Har sendt snaps eller lagt ut story en sjelden gang, men mest vært passiv.

Datet en fyr en periode, og etter at han avsluttet tok jeg det veldig tungt. Min filosofi innen dating er av sorten "out of sight, out of mind". Jeg fjernet han som FB-venn, sluttet å følge ham på instagram og fjernet ham som venn på Snapchat. Jeg så fortsatt at han likte ting jeg la ut på Insta, og så på alle storyene mine, og endte med å blokkere ham så jeg slapp påminnelsene. 

Nå ser jeg at han har sett på Snapchat-storyen min. Er Snapchat som insta, der man bare "følger"? Jeg ser jo ingen liste over hvem som følger meg. Man har jo bare "venner", kan man være venn med en som ikke er venn med deg?

Du får jo blokkere han da, så er problemet løst. 

Anonymkode: 58649...5e7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får jo blokkere han da, så er problemet løst. 

Anonymkode: 58649...5e7

Jeg har det, men jeg stilte likevel et spørsmål.

Selv om Snapchat kaller det "venner", er det i realiteten bare følgere, som på Instagram? Bare at man ikke aner hvem som følger en?

Skrevet

Man kan følge folk på snapchat dersom de har "åpen" profil. Du kan endre på det i innstillingene slik at bare de du er venn med på snapchat kan se storyen din. Husker ikke akkurat hvor det var, men skal være ganske lett å finne fram til den innstillingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...