Gå til innhold

Ny type og samleie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg er erfaren meg samme type i lang tid, men gruer meg til første gangs samleie med ny type.

Problemet er at jeg er ganske så sjenert, så jeg er redd for at det skal ødelegge hele kosen/samleien.

Er det noen som har noen erfaringer å dele?

Hvordan opplevde dere første gang med ny type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt det samme før, men kommet til et enkelt svar: Hvis du ikke forhaster deg, men gjør det når det føles riktig, er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid litt rart å skulle bli kjent med et annet menneske på den måten - men det aller beste du kan gjøre er å snakke med partneren din. Fortell at du har prestasjonsangst og be om at dere tar det rolig første gangen så blir det helt sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen med ny partner kan være en prøvelse. Man aner ikke hva man har i vente og tenker veldig på forhånd i stedet for å bare gi seg hen. Man må ikke bli så opphengt i å prestere at det går ut over selve nytelsen.

Første gang med ny partner er jeg veldig utforskende, og bruker nok litt for lang tid på forspill, dersom ikke jenta maser på meg for å få'n inn fortest mulig da.... Denne utforskingen og leken får meg gjerne altfor kåt, og jeg må ta små sekunders pauser underveis i selve samleiet for å ta meg inn igjen. Allikevel prøver jeg å gjøre dette så umerkelig som mulig, ved at jeg for eksempel skifter stilling, blir bare liggende inni henne og ser henne dypt inni øynene, kysser henne på hals og lepper, og lar hendene løpe litt ekstra på kroppen hennes.

Andre gangen med jenta er spenningen mindre, og det blir mer rom for å slippe seg løs, uten å tenke på å holde igjen så mye.

I følge undersøkelser pleier første gang med ny partner å utarte seg noe klønete og litt flaut, så det er helt vanlig at det ikke er det beste man noensinne har opplevd, for å si det slik. Så det er ingenting å være engstelig for. Etterhvert som man blir kjent med hverandres "knapper" blir det bare bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg synes aldri det er noe klønete og flaut jeg, uansett hvor mye eller lite man kjenner partneren... det eneste som er flaut uansett er at partneren forventer at jeg skal være altfor utadvendt .....at man ikke har lovt til åvære seg selv...... :wink::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette høres kanskje litt for barnslig og "lettvint" ut, men jeg synes den letteste måten er å drikke litt før du har sex med en ny type første gangen. Gjerne dra ut på byen og bli litt (ikke altfor mye) full og på den måten forsvinner prestasjonsangsten, og når man våkner neste dag har man liksom "gjort" det, og kan slappe av mer.

Det har ihvertfall alltid funket for meg og kan anbefales (hvis du er typen til å dra ut på byen å drikke da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gjest her må jeg si meg uenig i. Det er ikke lurt å "skyve bort" noe man er usikker på/gruer seg litt til, men heller ta det slik som det er og gjøre det beste ut av det. Dessuten fører vanligvis alkohol til svikt hos mannen, noe som ikke er like festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Siste gjest her må jeg si meg uenig i. Det er ikke lurt å "skyve bort" noe man er usikker på/gruer seg litt til, men heller ta det slik som det er og gjøre det beste ut av det. Dessuten fører vanligvis alkohol til svikt hos mannen, noe som ikke er like festlig.

Var det pedagog eller moralens vokter du sa du var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg synes aldri det er noe klønete og flaut jeg, uansett hvor mye eller lite man kjenner partneren... det eneste som er flaut uansett er at partneren forventer at jeg skal være altfor utadvendt .....at man ikke har lovt til åvære seg selv...... :wink:  :babyjente:

Ja, det er utrolig kjipt når folk forventer at man skal være utadvendt hele tiden, for da kan man aldri være helt seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...