Gå til innhold

Hva legger du i maskulin kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva legger du i maskulin kropp? 

Personlig er jeg lang og tynn som en flis, er kanskje ikke maskulint? 

Anonymkode: 9a4fa...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig

..en som ikke har en vagina..? - Er mannen maskulin i væremåte spiller det liten rolle om du er høy eller lav, tynn eller tykk. Handler om hvordan du bærer degselv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er tynn som en flis er det vel bare å trene litt? 

Synes menn med normal høyde, litt muskler, skjeggstubber og ikke alt for opptatt av ting som hår og klær er maskulint for meg. Det første jeg tenker på er vel en mann som går på jakt. Nå er ikke jeg en oslojente, så jeg har nok litt høyere krav til maskulinitet enn mange. :) Mener absolutt ikke at man skal være bodybuilder, men normal liksom :) 

Anonymkode: b5c2c...242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskuløs, gjerne hår på brystet

 

En overkropp som er som en jentekropp bare med mindre pupper(eller like store), eller som en 12 åring, er ikke en maskulin kropp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å presisere i HI at jeg ønsker spesielt jenter eller kvinners mening :) 

Anonymkode: 9a4fa...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glemte å presisere i HI at jeg ønsker spesielt jenter eller kvinners mening :) 

Anonymkode: 9a4fa...f31

Søren heller, kan gjerne få svar fra både menn og kvinner. 

Anonymkode: 9a4fa...f31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Muskuløs, gjerne hår på brystet

 

En overkropp som er som en jentekropp bare med mindre pupper(eller like store), eller som en 12 åring, er ikke en maskulin kropp. 

Ingen voksne menn har en overkropp som hverken ser ut som en 12-åring eller en kvinnekropp (og en 12-åring og en kvinnekropp er i grunn ganske forskjellige, så du får bestemme deg for hva du mener) med mindre de er undervektige og/eller anorektiske. 

Anonymkode: b5c2c...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede skuldre, smale hofter, litt muskuløs

Anonymkode: 48395...a9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang og tynn som en flis er definitivt ikke maskulint nei. Høy og snn passe veltrent derimot, med sterke armer, brede skuldre, 3 dagers skjegg kanske. Maskulint og hot 

Anonymkode: 0911e...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen voksne menn har en overkropp som hverken ser ut som en 12-åring eller en kvinnekropp (og en 12-åring og en kvinnekropp er i grunn ganske forskjellige, så du får bestemme deg for hva du mener) med mindre de er undervektige og/eller anorektiske. 

Anonymkode: b5c2c...242

Hvis en tynn dame ikke hadde pupper hadde det vært nesten som en 12 årings kropp, bare litt videre hofter

Mange voksne menn som har kropper som ligner på kvinners eller gutters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At musklene synes og at kroppen er hard er noe som frister meg. Om mannen er høy og tynn eller helst normalt slank er det bare fint synes jeg. Skjegg som stikker, mørk stemme! 

Anonymkode: f631e...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i maskulin kropp?

Anonymkode: 9a4fa...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede skuldre, smalere hofter og gjerne hår på brystet. Trenger ikke være så muskuløs.

Anonymkode: 55491...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke å være veldig veltrent, men sterke armer.. fine skuldre.. sterk kropp 

Anonymkode: 4fade...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, May 17, 2017 den 1.16, Sykkelkopp skrev:

Hvis en tynn dame ikke hadde pupper hadde det vært nesten som en 12 årings kropp, bare litt videre hofter

Mange voksne menn som har kropper som ligner på kvinners eller gutters

Nei, det stemmer ikke. Det er veldig tydelig forskjellen i kroppen på en tynn 25-åring med små bryster og en 12-åring. Hvorfor skal du være så stygg? Kan du ikke si hva du liker uten å snakke stygt om andres kropper? 

Anonymkode: b5c2c...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt firkantet kjeve, skjegg, bred over ryggen, muskuløs, ru hender, hårete brystkasse, smale hofter +++

Det er så mange måter å beskrive maskulinitet, jo mer jeg tilføyde på listen, jo mer innser jeg at jeg beskriver kjæresten min. At du er tynn betyr ikke at damer ikke vil finne deg maskulin. Akkurat som flere har forskjellige måter å beskrive femininitet, er det flere måter det maskuline. Og jeg tror det varier ut i fra hvilke preferanser folk har. Jenter og damer ble jo ville etter Robert Patterson og Andrew Garfield for en tid tilbake. Jeg leste mange plasser at det var noen som mente at de var heiteste mannfolkene som fantes, og de har din kroppstype, lang og tynn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Elliespelli skrev:

En litt firkantet kjeve, skjegg, bred over ryggen, muskuløs, ru hender, hårete brystkasse, smale hofter +++

Det er så mange måter å beskrive maskulinitet, jo mer jeg tilføyde på listen, jo mer innser jeg at jeg beskriver kjæresten min. At du er tynn betyr ikke at damer ikke vil finne deg maskulin. Akkurat som flere har forskjellige måter å beskrive femininitet, er det flere måter det maskuline. Og jeg tror det varier ut i fra hvilke preferanser folk har. Jenter og damer ble jo ville etter Robert Patterson og Andrew Garfield for en tid tilbake. Jeg leste mange plasser at det var noen som mente at de var heiteste mannfolkene som fantes, og de har din kroppstype, lang og tynn.

Sant... 

Men kunne virkelig tenkt meg stor overkropp!

-ts-

Anonymkode: 9a4fa...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sant... 

Men kunne virkelig tenkt meg stor overkropp!

-ts-

Anonymkode: 9a4fa...f31

Tror de fleste av oss ønsker å forandre på enkelte ting, spesielt når vi finner attraktivt hos andre mennesker. Og man blir også påvirket av hva samfunnet beskriver som attraktivt, og akkurat nå så er muskler og være sterk som idealet for mange. Men på 90-tallet skulle man være veldig tynn, typisk heroin chic.

Og du kan jo trene deg opp til muskler, men ditt selvbilde bør ikke være avhengig av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stemmer ikke. Det er veldig tydelig forskjellen i kroppen på en tynn 25-åring med små bryster og en 12-åring. Hvorfor skal du være så stygg? Kan du ikke si hva du liker uten å snakke stygt om andres kropper? 

Anonymkode: b5c2c...242

Jeg tror du skjønner hva jeg mener med likhet.

Så klart det ikke er helt likt, det sier jo seg selv. Men snakker ikke små bryst, jeg liker bryst i alle størrelser, men,noen har så å si ingenting. Det er de jeg sammenligner med.  Som de som har operert dem bort, eller de med hormonproblem Eller egentlig er mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...