AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #1 Skrevet 16. mai 2017 Som du sliter med både fysisk og psykisk? Hva er det i så fall? Anonymkode: f0393...02e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #2 Skrevet 16. mai 2017 Seksuelle overgrep over mange år som barn. Anonymkode: 32af3...c11
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2017 #3 Skrevet 16. mai 2017 Ble slått ned av en utlending på et utested, det er mange herrens år siden men er fortsatt redd voksne innvandrermenn.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Overgrep som barn, voldtekt, voldelig og psykisk terroriserende mor. Mobbing Sikkert mer jeg ikke husker. Har lid av depresjon og har ptsd. Men dette er ting svært få vett om meg.. jeg trives ikke i offerrollen. Vil bli sett på med "normale" øye. Ikke hun stakkars deg som ble seksuelt misbrukt. Har heldigvis en syke som gjør at jeg har taklet dette. Selv om jeg har hatt vanskelige perioder Anonymkode: 7c933...dc6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 10 minutter siden, Mystix skrev: Ble slått ned av en utlending på et utested, det er mange herrens år siden men er fortsatt redd voksne innvandrermenn. Jeg har blitt utsatt for voldtekt av en norsk mann. Er ikke redd for voksne norske menn for det. Dette handler nok mer om generelle fordommer fra din sin side enn noe annet. Anonymkode: 5fdd4...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt utsatt for voldtekt av en norsk mann. Er ikke redd for voksne norske menn for det. Dette handler nok mer om generelle fordommer fra din sin side enn noe annet. Anonymkode: 5fdd4...e3a Nei, det er ikke fordom, det er traume. Jeg har opplevd blind-vold 1 gang, og det verste er at jeg ikke tenker noe særlig på det, inntil jeg plutselig kan se en skikkelse som har samme jakke, hodeplagg; spiller ingen rolle, det minner meg om voldsutøver. Gjør det meg til en person med fordommer for folk med stripete lue? Anonymkode: 5a991...6c3 4
Alja Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Ble kvalt av en beboer som 6 åring da min mor var inne for rusbehandling. Besvimte og var helt blå rundt halsen i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #8 Skrevet 16. mai 2017 Huff.. til dere. Sitat Som du sliter med både fysisk og psykisk? Hva er det i så fall? Fysisk vold: avstraffelse, slag, spark, dytting, innesperring, angrep med ulike gjenstander, kvelertak, hodeslag mot murvegg/gulv. Materiell vold: knusing, ødeleggelse av mine gjenstander, slag i vegger og dører, trusler om å ødelegge gjenstandene. Psykisk: avstraffelse, trusler om vold, kontroll, sjalusi, krenkelser og skjelsord, manipulering. Trusler om å ødelegge livet mitt. Kontroll over livet mit og tankene mine. Diagnose: ptsd. Anonymkode: 4e1cb...740
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #10 Skrevet 16. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt utsatt for voldtekt av en norsk mann. Er ikke redd for voksne norske menn for det. Dette handler nok mer om generelle fordommer fra din sin side enn noe annet. Anonymkode: 5fdd4...e3a Jeg har også opplevd voldtekt av en norsk mann - og jeg er redd alle med samme skjegg, hårfarge, parfyme, klær osv. Du er fordømmende. Fikk angstanfall da jeg fikk en ny kollega som lignet på han. Den du siterte har nok bare ikke fått tid til å bli vandt med innvandrere Anonymkode: 25977...e19 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 Å se stygge folk daglig. Som er onde dumme grimme ukledelig usjenerte schtøgge MUTERTE HORER. Anonymkode: 2420f...d60
Gjest Axl Rose Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 Ja vold og litt av hvert som jeg helst vil glemme.
Djungelvrål Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 (endret) På 17.5.2017 den 1.01, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt utsatt for voldtekt av en norsk mann. Er ikke redd for voksne norske menn for det. Dette handler nok mer om generelle fordommer fra din sin side enn noe annet. Anonymkode: 5fdd4...e3a Er det ikke min opplevelse av hendelsen og hvordan jeg har hatt det i ettertid som legger kriterier for om jeg har traumer eller ei? Denne tråden handler ikke om fordommer. En voksen innvandrerrmann grep meg hardt i brystet på et utested, jeg ble selvfølgelig forbanna. Enden på visa var at han slo meg ned. Seksuelt overgrep og vold utført av samme mann på under 1 minutt. Da vakten kom og skulle kaste han ut blånektet han og sa" jai har ikke slått noen kvinne" Det var sikkert 20 vitner. Tror du dette er vanlig oppførsel blant norske menn på byen? Endret 18. mai 2017 av Mystix
Djungelvrål Skrevet 17. mai 2017 #14 Skrevet 17. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Å se stygge folk daglig. Som er onde dumme grimme ukledelig usjenerte schtøgge MUTERTE HORER. Anonymkode: 2420f...d60 Hvis du stadig ferdes blant stygge, onde og dumme prostituerte sier vel det litt om deg.... Kanskje du burde bytte omgangskrets? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #15 Skrevet 17. mai 2017 Mobbet og slått på barneskolen. Anonymkode: 46437...b9b
Gjest Cicero Skrevet 18. mai 2017 #16 Skrevet 18. mai 2017 11 timer siden, Mystix skrev: Er det ikke min opplevelse av hendelsen og hvordan jeg har hatt det i ettertid dom legger kriterier for om jeg har traumer eller ei? Denne tråden handler ikke om fordommer. En voksen innvandrerrmann grep meg hardt i brystet på et utested, jeg ble selvfølgelig forbanna. Enden på visa var at han slo meg ned. Seksuelt overgrep og vold utført av samme mann på under 1 minutt. Da vakten kom og skulle kaste han ut blånektet han og sa" jai har ikke slått noe kvinne" Det var sikkert 20 vitner. Tror du dette er vanlig oppførsel blant norske menn på byen? Har opplevd overfall og voldtektsforsøk av utlendinger selv. Er jeg alene og ser en gruppe av dem nå har jeg fluktruta klar umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #17 Skrevet 18. mai 2017 Voldtatt av kjæresten. Et nei bedtød visst ikke nei så lenge jeg sov... Anonymkode: 3f184...d6b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #18 Skrevet 18. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Voldtatt av kjæresten. Et nei bedtød visst ikke nei så lenge jeg sov... Anonymkode: 3f184...d6b enig!!!!!! Anonymkode: 2420f...d60
bobler Skrevet 19. mai 2017 #20 Skrevet 19. mai 2017 Jeg har og blitt slått i trynet uprovosert av en utlending, feelsbadman. Har aldri likt (uintegrerte) utlendinger men ble ekstra oppmerksom rundt dem etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå