Gå til innhold

Hvilken farge passer til leopardmønster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått en nydelig topp i leopardmønster.  Lurer på om det er noen farger som passer best til dette? Har enten tenkt svarte bukse eller lysegrå skjørt. Veldig usikker når det gjelder mønster. Hjelp 

Anonymkode: 2207d...02c

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en nydelig topp i leopardmønster.  Lurer på om det er noen farger som passer best til dette? Har enten tenkt svarte bukse eller lysegrå skjørt. Veldig usikker når det gjelder mønster. Hjelp 

Anonymkode: 2207d...02c

Hvilke farger er det på leopardmønsteret?

Anonymkode: 9edef...e0e

Annonse

AnonymBruker

Når man bruker leopardmønster på hovedplagg er det greit å holde resten av antrekket mest mulig nøytralt. Svart er som regel det peneste.

Når det er leopardmønster i detaljer kan man ofte slå seg litt mer løs.

Anonymkode: 16d7a...e81

• Liker 3
På 23.5.2017 den 17.31, AnonymBruker skrev:

det som passer best er hvit tights, grønne croks, knall rosa leppestift, tupperert overbleika slitt hår, en røyk i kjeften og wiskey stemme. Og så må du gå på trygd.

Anonymkode: c0612...24b

Hehe enig, leopard mønster er horibelt og harry uansett hvilke farger enn kombinerer med.

Annonse

Jeg synes leopardmønster er kjempefint så lenge det ikke er noe mer som kræsjer med det, f.eks en sterk farge eller andre mønster/teksturer. Men samtidig synes jeg man må være forsiktig med å ikke vise for mye pupper, rumpe og lignende da man fort får gatehjørne-looken. :fnise: 

En enkel bukse eller langt skjørt i fargene som går igjen i toppen er det beste. Svart, brun eller beige. Min favoritt er svart, siden svart går med alt og jeg synes svart ser veldig stilig og classy ut. (Ja, selv med leopardmønster!) Men når det er sagt så tipper jeg at også hvit og grått går greit, så lenge det har en veldig "ren" og enkel tekstur som ikke kræsjer med leopardmønsteret.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...